Jsem středoškolačka a můj život je škola a škola. Bydlím na intru a domů jezdím jednou až dvakrát za měsíc. Mám dvě spolubydlící jménem Sofie a Ester. Jsou to moje nejlepší kamarádky už od té chvíle,co jsem se "nastěhovala". Omluvám se,ještě jsem neřekla moje jméno. Jmenuji se Tamara, Tamara Skokalochnová.
Zrovna se blíží Halloween a my budeme mít 4 dny volna. Byl zrovna čtvrtek a já měla školu. Jelikož všichni tři chodíme na stejný obor,vstáváme v 6:30 a v 8 máme být v lavicích.
,,Dobré ráno holky" řeknu a protáhnu se až mi křupne v zádech. ,,Dobré ráno" řeknou obě naráz a zasmějí se.
Právě zvoní na hodinu a já přemýšlím,co budu dnes dělat...Mohla bych..jít do nákupn..
,,Paní Skokalochnová jestli vás to nebaví,můžete odejít" vyrušila mě z přemýšlení paní profesorka Louknová..nemám ji moc v oblibě a mám podezření že je na mě zasedlá..
*******
,,Holky,hrozně moc bych si potřebovala odpočinout"..řeknu a lehnu si na postel...,,jenže nemám tolik peněz abych mohla platit za hotel nebo penzion" řeknu otráveně..
,,No,myslím že by jsi mohla jít k nám do malé vily" řekne Sofie.
,,Už roky tam nikdo nebydlí,jen to tam chodíme udržovat,je hodně moderní"Doufám,že se vám líbí,není to nic moc ale doufám že to bude lepší 😊 je to strašně krátké,ale priste to bude lepší 😊