OKUYUNArkidişlerim dün jungkookun doğum gününü Wattpad üzerinden kutlayamadım üzgünüm çünkü o sırada jungkookun doğum gününü Twitter üzerinden kutlamakla ve jiminin jungkookun doğum gününü kutlayıp kutlamadığına bakmakla meşguldüm ve size dün olanları kısaca aktarıcam.
Jimin bir arkadaşıyla bara gitmiş ve biraz sahroş olmuş ve sahroşkende bir oyun oynamışlar oyunda kaybedenin kafasına vuruluyormuş. İşte bu oyun oynanırken küçük bir kesit yakalamış şerefsiz bir anti bu kesiti de yaymış kesitte sanki jimin kızlarla sürtüyormuş gibi bir görüntü vermiş. Oysaki videoda bir kız sadece jiminin kafasına vuruyor o kadar. Önemli olanın o anda jiminin çok eğleniyor olması. Eğlenirken bir kız veya erkekle cinsel ilişkiye girmiyor veya öpüşmüyor. Bunda yanlış bir şey görmüyorum fakat bazı ÇÜRÜK armyler sırf jiminin bu videosunu gördü diye armylikten çıkmış SİKTİRİN GİDİN. Jimin sizin için her saatini çalışarak geçirsin ve yorulsun bu konuda jimin hakkında endişelenmeyin fakat çocuk eğlenince olay çıkarın ve bu olay cidden çok büyüdü jimine kadar gitmiştir ve jiminshi cidden böyle şeylere çok üzülen birisi.
Olay buydu 👆🏻
Şimdi jungkookun doğum gününe gelelim o kadar stresliydim ki anlatamam çünkü tüm üyeler jungkookun doğum gününü kutlamışken jimin ve Tae kutlamadı ve ben 1,5 saat boyunca jimin birşey yazdı mı diye bakıp durdum. Cidden 1,5 saat veya daha fazla bir süreç boyunca birşey yazmadı en son tüm umudumu kaybettim fakat o sırada jiminden bir gönderi geldi
Gönderide
Doğum günün kutlu olsun☺️💜
Yazıp bir video attıDaha sonra kutlama yapalım derken baş başa kutlamak istediğini anlıyorum umuyorum ki yanılmam.
Videoda dikkatimi bir şey daha çekti her dakikada bir jimin dudaklarını yalıyordu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
JİKOOK ANALİZ✨
Hayran KurguJikook hakkında güncel tüm analizler :) bu kitabın tamamını bitiren kişi bu kitaptan jikooker olarak çıkıcak 😁❤️ BAŞLANGIÇ: 3 Eylül 2019 BİTİŞ: 11 Ekim 2019 (TAMAMLANDI) (156)