Fame mma Wojowników

89 7 0
                                    

Zakurzona Skóra razem z Paprociowym Futrem przeglądali internet. Nagle natrafili na jakąś informację. Ogłoszenie dotyczyło zapisów na fame mma. Organizatorami byli Brzozowa Skóra i Szmaragdowy Brzeg. Kocury popatrzyły się na siebie zainteresowane.

-Widzisz mówiłem Ci, żebyśmy regularnie przegłądali neta trafiliśmy na super stronę! - powiedział dumny z siebie Zakurzona Skóra. Paprociowe Futro popatrzył się nie pewnie.

-Chodzi Ci o stronę kulinarną? - zapytał Paprociowe Futro. Zakurzona Skóra popatrzył na niego ze złością.

-Nie bałwanie, chodzi mi o stronę fame mma! Może wzięlibyśmy udział, za wygranie walki są grube pieniądze! - powiedział szczęśliwy Zakurzona Skóra. Paprociowe Futro miał tylko jedno pytanie.

-Tak Paprociowe Futro widzę, że chcesz mi coś powiedzieć. Mów śmiało! - powiedział Zakurzona Skóra do przyjaciela.

-No bo na fame mma przychodzą zazwyczaj osoby, którę mają jakąś spine ze sobą. - rzekł złoto brązowy kocur.

-Faktycznie! - zamyślił się Zakurzona Skóra i nagle popchnął przyjaciela. Zdenerwowany Paprociowe Futro instynktownie zaatakował Zakurzoną Skórę. Zakurzona Skóra zrobił unik i uderzył kocura w bok. Obydwa koty zaczęły się bić. Naszczęście zauważył ich Szara Pręga. Skoczył pomiędzy nich i krzyknął.

-Stójcie! Co się stało? Czemu się bijecie? - krzyknął na nich szary masywny kocur. Zakurzona Skóra i Paprociowe Futro zawstydzili się. Nie sądzili, że cokolwiek mogłoby ich poróżnić. Nic nie odpowiedzieli.
Szara Pręga popatrzył się na nich spokojnie i odszedł.

-Przepraszam Zakurzona Skóro! Nie chciałem ciebie zaatakować! - przeprosił kolegę Paprociowe Futro.

-Nie to ja przepraszam! To był fatalny pomysł! - oboje na zgodę przybili łapę i zaczęli oglądać śmieszne koty w internecie.

TVN News Klany (zakończone) Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz