Rozpoczęcie działalności TVN News Klany!

140 10 0
                                    

Przywódca Klanu Pioruna obudził się i wyszedł z legowiska. Minęły 3 dni od kiedy Brzozowa Skóra i Szmaragdowy Brzeg przybyli na ziemię. Zaczęli nagrywać wszystko co się tutaj działo.
Niektóre koty zaczęły się denerwować. Do Ognistej Gwiazdy podeszła piękna jasnoruda kotka.

-Witaj Ognista Gwiazdo! - przywitała ukochqnego partnera.

-Dzień dobry Piaskowa Burzo! - uśmiechnął się do niej przywódca.

-Czy mogłabym z tobą porozmawiać w cztery oczy? - zapytała się wojowniczka.

-Oczywiście, chodźmy do mojego legowiska. - zaproponował Ognista Gwiazda. Kotka skinęła głową i oboje weszli do legowiska przywódcy.
Usiedli obok siebie i Piaskowa Burza zaczęła.

-Słuchaj Ognista Gwiazdo Klan Pioruna ma dosyć.... Brzozowej Skóry i Szmaragdowego Brzegu. Są tu zaledwie kilka dni i już wszyscy mają ich dosyć. Po prostu niektórzy chcą mieć swoje sekrety o których nikt nie wie, a oni wszystko wydadzą. Nagrywają cały czas bez przerwy! - zakończyła bardzo zdenerwowana Piaskowa Burza. Ognista Gwiazda pomyślał chwilę i odpowiedział że spokojem w oczach.

-Piaskowa Burzo to jest wola Klanu Gwiazdy, nie mogę zmienić ich decyzji. Zrobię wszystko co w mojej mocy. - miał nadzieję, że taka odpowiedź jej wystarczy. Rozumiał koty z jego Klanu, jego samego wkurzały te ciągłe pytania i wywiady.
Piaskowa Burza nic nie odpowiedziała i wyszła w milczeniu.
Ognista Gwiazda miał nadzieję, że nie długo wszystko wróci do porządku.

Wiem trochę mnie nie było, ale postaram się to nadrobić o ile mi się to uda. Do kolejnego rozdziału😁😁😁

TVN News Klany (zakończone) Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz