Pomysł Dębowego Serca

171 13 2
                                    

Niebieskoszara kotka przeszła po gwieździstej polanie. Kiedy stanęła zobaczyła piękną szylkretową kotkę. Obok szylkretowej kotki stała kotka o ciemnoszarej matowej sierści.

-Witaj Błękitna Gwiazdo! - zwróciły się z szacunkiem obie medyczki.

-Dzień dobry Nakrapiany Liściu i Żółty Kle. Coś się stało? - zapytał  z nadzieją. Żółty Kieł pokręciła głową.

-Nic ciekawego się nie dzieje! - powiedziała smutno Nakrapiany Liść.

-Naprawdę? Ale mi się tak strasznie nudzi! - powiedziała Błękitna Gwiazda.

-Czy Klan Cienia nie mógłby zrobić surprise i wbić do obozu Klanu Pioruna? - zapytała Nakrapiany Liść.

-Zapomniałaś, że Tygrysia Gwiazda jest w Ciemnym Lesie! - odpowiedziała jej Żółty Kieł.

-A może niech jacyś włóczędzy albo koty domowe zaatakują leśne Klany! - powiedziała szczęśliwa Błękitna Gwiazda.

-Ty to masz genialne pomysły Błękitna Gwiazdo! Ja szykuję miejscówkę, a ty popcorn! - odpowiedziała pocieszona Żółty Kieł.

-Dziewczyny zapomniałyście, że to już było! Przecież Klan Krwi, był stwożony z kotów domowych i włóczęgów! - powiedziała Nakrapiany Liść!

-Wszystko już było! - powiedziała Żółty Kieł.

-Czy komuś się nudzi? Zapytał jakiś głos. Po chwili z krzaków wyskoczył zadowolony Dębowe Serce.

-A ten czemu taki szczęśliwy? - zapytała Żółty Kieł.

-Ponieważ mam rozwiązanie waszego problemu! - odpowiedział Dębowe Serce. Pokazuje kotką mały czerwony kwadracik.

-To coś ma na pomóc pozbyć się nudy? - zapytała się Nakrapiany Liść. Kotki wybuchły śmiechem. Dębowe Serce patrzy na nie z bardzo poważną i spokojną miną.

-Nie wierzycie patrzcie! - rzuca kostką i oczom ukazuje się wielki telewizor z kanapą i popcornem. Kotki z niedowierzaniem przecierają oczami.

-Co to jest? - pyta się zszokowana Błękitna Gwiazda.

-Oto mój największy wynalazek czyli..... TVN NEWS KLANY! - odpowiedział dumny z siebie Dębowe Serce.

-Co? Idioto, tłumacz nam po polsku! Żadna z nas nie jest tępym wynalazcą! - odpowiedziała zdenerwowana Żółty Kieł. Dębowe Serce przestraszył się.

-To jest w pewnym znaczeniu
Reality Show! - odpowiedział jej poddenerwowany Dębowe Serce!

-Aha, jak ma nam to pomóc pozbyć się nudy? - zapytała się Nakrapiany Liść.

-Wyobraźcie sobie macie zdaną relację na żywo! Odkryjecie najgłębsze tajemnice wojowników! Będziecie informowane o wszystkim! - odpowiedział Dębowe Serce z nadzieją, że kotką spodobał się ten pomysł.

-Dębowe Serce jesteś genialny! - trzy kotki wykrzyknęły w tym samym czasie z radością. Podeszły bliżej i zaczęły bić brawo!

-A po co bijemy brawo? - zapytała się Żółty Kieł.

-Niech ma swoje 5 minut! - powiedziała Nakrapiany Liść.

-Mam tylko jedno pytanie! Kto będzie prowadzącym TVN News Klany? - zapytała się Błękitna Gwiazda. Dębowe Serce był przygotowany na to pytanie.

-Możecie już wyjść! - powiedział Dębowe Serce. Z krzaków wyszły dwa koty. Jasno brązowa kotka o niebieskich oczach oraz jasnoszary pręgowany kocur o zielonych oczach.

-Poznajcie Brzozową Skórę i Szmaragdowy Brzeg! Waszym zadaniem jest tylko przenieść ich na ziemię i proszę bardzo macie 24h na dobę program TVN News Klany! - odpowiedział dumny Dębowe Serce.

-Oni nie potrzebują snu? - zapytała się z troską w oczach Nakrapiany Liść! W między czasie Błękitna Gwiazda zsyła ich na ziemie i przekazuje wiadomość do leśnych Klanów.

-Przecież istnieją zioła dzięki którym kot nie musi zasypiać! - odpowiedział jej Dębowe Serce.

-Nigdy nie sądziłam, że to powiem, ale Dębowe Serce jesteś najlepszym wynalazcą na świecie! - powiedziała Żółty Kieł.

-Słuchajcie zrobione! Koty z TVN News Klany wysłane na ziemię, a wiadomość do przywódców przekazana! - powiedziała Błękitna Gwiazda. Dębowe Serce podszedł do kotek.

-Może tak buziaczek w nagrodę! - pokazuje swój policzek.

-Nie ma mowy - powiedziała Nakrapiany Liść.

-Nawet o tym nie myśl - odpowiedziała Żółty Kieł i usiadła obok Nakrapianego Liścia.

-Przepraszam kochanie może innym razem, a teraz włączaj swoje arcydzieło! - powiedziała Błękitna Gwiazda siadając na kanapie.

Dębowe Serce podłączył telewizor i odpalił TVN News Klany! Kotki zaczęły oglądać zajadając popcorn. Dębowe Serce sprawdził jeszcze czy na telefonach działa i odszedł, by nie przeszkadzać kotką!

TVN News Klany (zakończone) Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz