2⃣

3 1 0
                                    

/Lilla szemszöge/

Hazafelé menet beugrottam, vettem néhány nasit otthonra, meg pár főzéshez kellő dolgot, és a kasszához siettem. Miután az eladó kezébe nyomtam a kellő pénzösszeget, belepakoltam újra a bevásárlókocsiba, majd az autóhoz toltam, és szatyrokba dobáltam mindent. Tíz perc alatt már az ismerős kapu előtt állítottam le az autót, majd a sztyrokat kivéve belőle a házba siettem. Bennt lerúgtam a cipőimet, majd a konyha felé vetem az irányt. Elpakoltam mindent a helyére, majd a hűtőhöz lépve kivettem belőle egy üveg narancslevet, és egy pohárba töltöttem magamnak. A poharat a mosogató gépbe helyeztem, majd nekiálltam néhány zöldséget felszeletelni, saláta készítés céljából.
A majdnem tele lévő tányért a kezembe véve a nappaliba siettem, ahol letettem az üvegasztal szélére a tálat, majd a konyhába visszalépve egy villát vettem elő. Lehuppantam a kanapéra, bekapcsoltam a tévét, majd ide-oda kezdtem kapcsolgatni a csatornák között. Néha-néha belenézem egy-egy filmbe, de semmi érdekeset nem találtam.
Elpisztítottam az összes salátát, a tányért a mosogatóba helyeztem.
A fürdő felé vettem az irányt, ahol jégszőke, eléggé lenőtt tincseimet egy laza kontyba fogtam, majd a ruháimat ledobálva magamról a forró víz alá álltam.
Kinyitva a kabin ajtaját egy kisebb szaunát láttam a helységben.
A tükörről letörölve a párát elkezdtem lemosni a sminkem, majd felvettem egy laza, itthoni ruhát.
A szobám felé vettem az irányt, majd bedőltem a puha párnák közé, és kezembe vettem a telefonomat. Felnéztem minden közösségi oldalra, majd állítottam be egy ébresztőt holnap, és elnyomott az álom.

/Másnap reggel/

Az ébresztő éles hangjára keltem.
Kikecmeregtem a biztonságot nyújtó ágyból, a konyhába vezetett az első utam. Főztem egy kávét, majd nekiálltam egy kis palacsintát sütni. Megettem belőle néhány darabot, majd a fürdőbe mentem. Fogat, arcot mostam, majd nekiálltam sminkelni. Hajamat egy magasabban lévő copfba fogtam, majd kiválasztottam egy egyszerű nagyobb fehér pólót, és egy fekete cica nadrágot. Felkaptam a színben passzoló, fekete bőr táskám, és a szükséges dolgokat beledobáltam.
Lesiettem a lépcsőt, felvettem a cipőmet, felkaptam a kocsikulcsom, és indultam is. Egy pláza parkolójában tettem le a kocsit, majd a szalonhoz sétáltam.
-Sziasztok.-köszöntem az ott levő embereknek, majd a barátnőm arcára egy-egy puszit adtam.
-Gyere.- mondta, majd intett hogy kövessem.
-Ülj le nyugodtan.
Leültem, majd elkezdtünk felesleges dolgokról beszélni.
-Na akkor szokásos?
-Igen, persze, csak most szeretném ha egy kicsit vágnánk is belőle. Na jó, nem kicsit, én vállig érőre gondoltam.
-Rendben.-felelte, majd neki is látott a munkának.
Közben küldtem egy képet Nettinek, majd játszottam idegesítőbbnél idegesítőbb játékokkal.
-Kész.- mondta Anna, mikor befejezte a hajam szárítását, és vasalását.
-Köszönöm, eszméletlen jó lett!-mondtam vigyorogva.
A kezébe nyomtam egy kicsivel több összeget, kiléptem a friss levegőre.
Tárcsáztam Nettit, értesítettem hogy kb fél óra múlva érkezem, csak veszek egy kis kávét meg péksütit a közeli kávézóból.

-Sziasztok!- mondtam a kelleténél picit hangosabban, hogy biztos hallja mindenki.
-Sziiiiaaaa.- nyújtotta a betűket Netti.
-Ádámék megérkeztek?-kérdeztem.
-Nem, nagyjából öt perc és itt lesznek.-sóhajtotta.-Ugye tudod hogy akármi van, szólhatsz?-nézett a szemembe.
-Persze.-sóhajtottam, és másodperc pontossággal nyílt is az ajtó, majd belépett rajta Ő.

Kamu telah mencapai bab terakhir yang dipublikasikan.

⏰ Terakhir diperbarui: Sep 01, 2019 ⏰

Tambahkan cerita ini ke Perpustakaan untuk mendapatkan notifikasi saat ada bab baru!

Kísértő MúltTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang