Capitolul 13

82 5 0
                                    

Din capitolul anterior

...să ști că ai de dat niste explicații domnișoară...

Capitolul actual

E : Bine atunci hai să mergem curvo ! zic cu un ton ridicat nu există fete mai proaste decât noi
Nu zice nimic si iese afara
E : Stai ai o cască de motocicletă ?
C : Da de ce ?
E : Pai sunt cu motocicleta si ....
Nu apuc sa termin ca fuge în cameră și o vad cu casca asta deja pusa pe cap

Rămân cu gura căscată când o văd și mai vine si la mine si îmi închide  gura cica " Închide  gura că intră musca " îi  dau una dupa cap si o iau la fugă pe scări  deschid usa dela intrare ies afara si ma urc pe motor îl  pornesc si îl  turez putin...

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Rămân cu gura căscată când o văd și mai vine si la mine si îmi închide gura cica " Închide gura că intră musca " îi dau una dupa cap si o iau la fugă pe scări deschid usa dela intrare ies afara si ma urc pe motor îl pornesc si îl turez putin o vad pe Catlin cu gura căscată lângă mine
E : Închide gura că intră musca !
Zic râzând în timp ce imi pun casca pe cap .Ajungem la club , intrăm cu căștile în mână ne așezăm la o masă si vine imediat chelnerul si îi zic sami aduca cea mai tara băutură si ei la fel . Vine imediat cu băutura noastră nu ca data trecuta , trec cateva ore se simte fumul de țigară intens si eu sunt beată Cetlin a băut puțin , eu deabi mă țin pe picioare . Dansez cu cineva nu stiu cu cine tot ce stiu e ca e frumos va fi o seară bună rau de tot , se deschide ușa pe ea intră Brad imediat îi sare privirea pe masa unde e Cetlin nu ma vede se uita in jur si se pornește cand ma vede sarutandu mă cu băiatul drăguț e roșu si furios vine spre noi îl da la o parte de lângă mine si îl ia la bătaie pe băiat , îi dă sângele pe nas și gură , mama ce scena de zile mari . Îl dau la o parte depe baiat care mai are un pic si leșină si îl iau in brațe " te iubesc " îi șoptesc la ureche . El știe că sunt beată este miros de alcol pe hainele mele pentru ca am vărsat pe mine din sticla si din mine 🤮 mă rog mă trage de mână până la o ușă care duce nu știu unde . De o dată sunt împinsă pe un pat .
B : Adu o pe fata dela masa 7 in camera 3 acum ....




Sper să citiți la fel de multi ca înainte cartea asta. Va iub . Kiss 😘😘

O QUEEN SAU O TOCILARA ? (+18)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum