Capitolul 24

41 4 0
                                    

Capitolul anterior

Eu: Acum mii prezinți si mie pe prieteni tai , adică ai voștri ?
Brad: Da el e... ,

Capitolul actual

Brad: ..e Stefan , Lucian, Livian , Marius , Darius , Cristi și Klaus cel care a vorbit cu Matteo mai inainte . îi enumăr pe rând arătându cu degetul fara nici o problemă
Eu: OK, pe Lucian, Livian și Darius îi stiu dar pe ceilalți sunt dela alt liceu ?
Cristi :Suntem de la același liceu cu Brad, pardon adică nu mai suntem in sfarsit.zice sarcastic
Eu: Și ei stiu cu ce va ocupați ?
Brad : Da si fac parte și din mefiile noastre mă rog uni nu vor să se expună la pericol
Eu:Bine va las ca începe ceremonia ! spun ma duc la iubitul meu îl sărut si le fac cu mâna băieților
Mă duc in spatele liceului acolo erau mulți elevi pe scaune dela a 12 a până la a9a . Ei bine începe cu absolvenți liceului după cu clasa mea , urcă pe scenă dirigu meu și îi strigă pe copiii pe râd urcă își iau diploma si coboară ajunge la Cetlin îi da premiul întâi nu mă mir si se apuca sa aplaude cateva persoane ma uit si erau ai nostri cu baieti după urmez și eu la fel premiul întâi ma aplauda si pe mine tot iei , ce ma bucur ca in sfarsit a venit vara mor , o sa mergem la mare și alte multe alte activități. După ce am coborât m am dus unde era si Cetlin si i am îmbrățișat pe mama ,tata , Cetlin si părinți iei si Brad ma trage de mana si ma sărută de îndepărtăm un pic si imi spune la ureche "Felicitări" și mă pupa pe obraz .
Mă uit spre scenă și Matteo ia premiul întâi nici la el nu mă mir chiar învață bine și dacă e un curvar si băiat rău și șef de mafie , coboară vine înspre noi si fug înspre el si îl iau în brațe de fericire
Eu : Mă bucur .
Matteo : De ce ?
Eu: Că ești fratele meu mai mare cu câteva secunde și că exiști.spun după ma desprind din brațele lui dar totuși mână dreaptă o tin după spatele lui . Eu: Acum hai sa plecam ca am terminat aici .
Toti sunt de acord cu ce am zis mergem in parcare , iubitul meu vine ma ia de mână
Brad: Ma lasi pe mine sa conduc ?
Eu : Ok , sti ceva ?
Brad: Te iubesc .și zâmbește
Eu: De unde stiai ? ii spun si sar la gâtul lui și îl pup , ii arunc chieile si urcam in mașină . Pornește masina si cand să pornească il vad pe Matteo cu Cetlin in masina ei norocoasă care câștiga cursele alea in care nu participam eu , oare unde merg , mă rog , al meu iubit pornește si el dar nu o ia in directia casei mele se duce înspre a lui .
Eu : Mergem la tine ?
Brad: Nu mai intai mergem la sediu dupa la mine .Si mai face si o față deaia perversă rau
Eu: Ma lasi sa te sărut?
Brad : Dar conduc .
Eu: Nu contează . Ma întorc spre el îi pun mana pe fata lui el tot uitanduse in față. Da întoarceți capul. nu zice nimic , mă enervează ii întorc capul cu forta si se uita la mine dar nu mult ii bag limba in gura cat sa închidă ochi dar no face in schimb eu da , ei bine suntem pe șosea deci nu-i cam nimeni . Aști rau prostule .
Brad: Cum mi-ai zis .face o fata de ma sperie mă dau lângă ușă și îmi bag mâinile în sân . Am ajuns acum poti sa vi sa ma săruti.
La auzul cuvintelor ăsta nu stiu de ce dar am facut o m-am pus la el in poală si am inceput sa ne sărută pasional si acum si el e satisfăcut se simte sub mine , ne sărută cat ne sărută mai era un pic si o facem pe bancheta din spate pana bate cineva in geam si ce sa vezi erea Adi .
Eu : Iara ne distruge distracția si lasă bluza .imi lasa bluza , jos și deschide geamul
Brad: Sa intamplat ceva ?
Adi : Nu dar nu stiam acui e masina.
Eu: A serios nu minți , hai sa mergem .
Spun si deschid portiera ies afară si ma duc spre ușă merg la lift si merg la Brad in birou ...

Pov Brad

Eu: Ce sa întâmplat ?spun autoritar
Adi: Nimic
Eu: Si da ce ne ai întrerupt ca nu are geamuri fumuri si pe față ,nesimțitu dracu .spun si ne salutăm ca băieți .
Eu: Bine eu ma duc la Betty , mai vorbim.

Pov Betty

Ies din lift si văd o fată care intră la Brad in birou , ce pula mea ! Merg nervoasă către usa apas clanta nervoasa
Eu: Buna , cine esti?
Ea: O membră a mafiei da tu cine esti o curvulița nouă?
Eu : Ai grijă cum vorbești . spun si ii fac semn spre fata ei avea ditamai urma de palmă pe obraz. Chiar imi pare rau chiar dacă nu stiu ce sa întîmplat.
Miha: Chiar nu ai de ce eu , sunt Miha si i-am adus doar niste contracte si sper sa nu ne mai vedem .
Spune asta si iese pe ușă dupa cateva minute intra si Brad
Brad : Sa intamplat ceva. spune si arata cu ambele mâini spre ușa care a ieșit acum cateva minute Miha din încăpere
Eu: Daaaaa, nu sa întâmplat nimic , dar totusi de ce am venit până aici ?
Brad: Sa semnez acte si mergem la mine . spune el deja semănând unele foi .....










Va urma ....













#925 de cuvinte

O QUEEN SAU O TOCILARA ? (+18)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum