SUGANIN DİLİNDEN
Napıyordum. Ben min yoongi bir kızı öpmüştüm. Ben ben galiba onu seviyordum.😶
Gerçekten onu seviyordum. Yıllar sonra birini sevdim. Ama o bir anti , belkide anti olmayı bırakmıştır? Birakmasaydı bana orda saydırırdı. Sen benim olacaksın Y/N❤❤SUGA: (Telefon çalar) Efendim Jin.
JİN: MALL!! Bize gay diyen o kızın peşinden niye koştun?!? Nerdesin şimdi?!?
SUGA: Hastanedeyim.
JİN: NOLDU LAAAAAN!! Kız kesin seni dayaktan gebertti dimi😭😭
SUGA: Jin kız kaza yaptı durumu ağır.
JİN: Nası yaaa??
SUGA: Sen bizim tayfayı kap gel. Hem önemli bişi dicem. Galiba yengeniz olacak.😏😏
JİN: Tamam bro hemen gelioz.
SENİN AĞZINDAN
Beni öpmüştü. Beni. Neden hiçbirşey yapmayıp mal mal baktığımı anlamadım. Kıpırdayamadığım içindir herhalde. Yoksa yumruğu ağzına çakardım. Dimi?? Ecesu hemen yanima gelmişti beş kilo ağlamasını bekledikten sonra ona olanları anlattım.ECESU: OHA!! Sana yürümüş laaağn. Ay ne yürümesi direkt öpmüş. Noluyo amk.
Y/N: Knk sakin ol. Ben olayı hala atlatamadım. Noldu öle.
ECESU: Sakin olamiyyyyooooommm!! Aslında çok yakışıyonuz laağğn.
Y/N: Bilmiom sus.
ECESU: Kankağğ yoksa. Sevionmuuuuğggg!!😆
Y/N: Sus ap. Bilmiom diom yağğ.
ECESU: Neyse neyse. Anlatma bana kendini Biliom ben seni.😆
Y/N: UFF KANKA UFF!!
YAZARIN DİLİNDEN
BTS yoonginin yanına gelmişti. Yoongi tüm hikayeyi baştan sona anlattı. Sana yaptığı kötü planı da anlattı. Bangtan Suganın aşık olduğunu öğrenince "oooooooo" diye bağırdı tabi. SUGA seni bangtana anlatırken kendinden geçiyordu.JİMİN: Yeter lan. Anlatırken başka bi gezegene gidion resmen.
RM: Harbi lan. Kızı masallardaki peri kızından çok övdü.😂😂
SUGA: Öyle ama😶😶
Bangtan güler.
İki gün boyunca kankan ve bangtan yanında durur. SUGA seninle çok ilgileniyordur. Ecesu ise sugaya hep "o sadece benim" diyordu.
Ameliyat günü gelir ameliyattan önce Ecesu yanına gelir ve seni sakinleştirir. Ondan sonra yanına gizlice suga girer. Tabi Ecesu görür. Sizi rahatsız etmez kapı deliğinden izler manyak.SUGA: y/n ameliyattan önce sana bişey demeliyim.
Y/N: Tabi yoongi söyle.
SUGA: S-ee-n s-ee-nn.
Y/N: Evet ben. Söyle artık😐
SUGA: (Hızlı bir şekilde) Sen benim olacaksın!!!
Suga fazla bağırdığı için Ecesu herşeyi duymuştur. Kapıda sevinçten geberiyordur. Suga fazla utandığı için hızla kapıyı açıp çıkmıştır. E Ecesu kabak gibi kapıda durduğu için onu da görmüştür.
SUGA: Eceğğ!! Bizi mi dinledin!!
ECESU: Enişteeeğğ!!
SUGA: Şşş!! Bağırma!
ECESU: Ben sizi yapmazsam şerefsizim.
SUGA: Valla mı lan.
ECESU: y/n de seni hiç sevmiyo değil.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yoongi İle Hayal Et
RandomYOONGİ seni seviyor mucize gibi değil mi bu hikayeyi oku ve bu mucizeyi gör.❤