YAZARIN DİLİNDEN
Son derse girmişsinizdir. Sen mutluluktan kalkıp halay çekebilirsindir. Arkandaki me soo sana şöyle derMEE SOO: Yoongi çıkışta beni beklesin birlikte eve gidelim diyo. Sana söylememi istedi yenge.
Y/N: Tamam me soo sağol.
Dersin bitmesini dört gözle beklersin.
40 dk. sonra...
Ders sonunda bitmiştir. Sen çıkışta yoongiyi beklersin. Birden biri kolunu üstüne atar.Y/N: Yoongi sevgilim.
dersin ve arka nı dönersin ancak farklı bişi görürsün.
YUTO: Efendim sevgilim. İsmimi unuttun mu yoksa adım YUTO benim.
Yoongi yuto nun kolunu senin üstünde görünce elindeki dondurmaları yere atıp yutonun üstüne koşup yumruk atar yuto yere yapışır.
SUGA: Sen kimsin ki benim sevgilime yürürsün lan!!
Suga yutoyu yumruklamaya başlar onları sen ayırırsın.
Y/N: Sugaaa!! Sakin ol!! Dur lütfen!!!
YUTO: Seni pislik herif!!! Ben varken y/N seni ne yapsın be!!
SUGA: y/N senin şimdi mi geldi aklına!! O benim sevgilim!!!
Yuto bi an şaşırır. Çünkü sizin sevgili olduğunuzu bilmiyordur. Suga senin kolundan tutup götürür. Bir anda durakasar arkasına döner sana bakar , sarılır ve ağlamaya başlar.
SUGA: y/n beni bırakmıycaksın di mi?!? Nolur bırakma!! Sensiz yapamaaam!! Kalbim atmaz!!
Y/N: Suga sakin ol. Ben seni asla bırakmam! Benim kalbim sen olmadan atar mı sanıyorsun!! Sen benim yaşam kaynağımsın sevgilim.
Bu duygusal andan sonra bir piknik yerine gidersiniz. Sen çimene kafanı koyarsın yoongi de kafasını senin bacağına koyar. Biraz gözünüzü kapatıp temiz havanın tadını çıkarırsınız her yer sessizdir. Fark etmeden bir saat uyursunuz saat 12dir. Sen kalkarsın ve suganın hala bacağında uyuduğunu görürsün=
Y/N: Suga. Sugaaa. Suga aşkım kalk hadi.
Sugayı hafifçe öpersin ama suga kıpırdamaz.
Y/N: Suga. Suga. Sugaaaa!!! Kalksana!! Aşkııım!! 😭😭 Kalk. Yardım ediiin!!!
Bir sürü kişi etrafınıza toplanır hemen ambulansı ararlar. Ambulans gelir suga ile sen hastaneye gidersiniz.
HASTANEDE
Sugaya hemen bir doktor bakar sen koridorda ağlıyorsundur tabi.
20dk sonra...
Suga uyanmıştır yanında doktor vardı senin suganın uyandığında haberin yoktur.SUGA: Doktor bey neyim var? Lütfen y/n'ye söylemeyin.
DR: Beyfendi durum ciddi. Timeover (Ben uydurdum) hastalığına yakalanmışsınız. Yani yaşamak için 13 gün 7 saat 19dk 11 saniyeniz var. (Doktorun nasıl bildiğini sormayın ben uydurdum😂)
SUGA: Teşekkürler😢. Dışardaki bayana söylemezseniz sevinirim.
DR: Nasıl isterseniz. Son zamanlarınızı iyi geçirin.
Doktor odadan çıkar suga ağlamaya başlar. Sen içeri girince hemen ağlamayı keser ve göz yaşlarını siler. Sen koşup yoongiye sarılırsın. Ağladığını alamazsın.
Y/N: Doktor bişinin olmadığını , sadece bayıldığını söyledi. Rahatladım.😥
SUGA: Evet sapasağlamım merak etme sevgilim. Hadi burdan çıkalım.
11 gün boyunca suga ile gezersiniz. Eğlenirsiniz. Mutlusunuzdur hep. Taaki sen suganın yanında bir kız görene kadar.
Y/N: SUGAAA!! Sana inanamıyorum😢.
Der ve gidersin suga arkandan konuşarak koşar.
SUGA: Y/N DUUR!!! BENİ BIRAKMAAA!!
Suga sana yetişemez. Sen motoruna binip gidersin.
1 GÜN SONRA
Suganın 3 saat 2dk 11 saniyesi vardır. Tabi senin haberin yoktur. Dershanede suganın sana aldığı kazağı giymiş oturuyorsundur. Birden telefonun çalar.Y/N: Alo. Buyrun kimi aramıştınız.
?: Y/N bak ben suganın yanında gördüğün o kızım. Çok önemli bir şey diycem.,,,..
Sen kızı dinlemeden telefonu kökten kapatırsın.
2 SAAT SONRA
Kız seni tekrar arar. Sen de ne diyeceğini merak edip açarsın.Y/N: Ne var?
?: y/n Ben suganın kız kardesiyim.
Y/N: Nasıl yani kız kardeşi misin? Suga ya haksızlık ettim neyse onu la hemen barışırım ben.
?: Y/N suga bir hastalığa yakalandı yaşamak için 1 saati var😢.
Y/N: NASIL?!? Dalga geçme komik değil!!
?: Son dileği sana sarılmak hemen onu ara!!
Telefonu kapatır ve dışarı çıkıp hemen motoruna koşarsın. Sugayı ararsın.
SUGA: Suga herşeyi öğrendim😢😢 Nerdesin geliyorum.
SUGA: Y/N eğer yetişemezsen seni seviyorum. Başka kimseyi sevemem. Bunu unutma😭😭
Y/N: ..... BULUŞALIM YOLA ÇIK ORAYA GEL. ÇABUK OL!!
Suga hemen yola çıkar. 10 dk sonra birbirinizi görüp koşmaya başlarsınız. Hemen sayılırsınız.
SUGA: Y/N seni seviyorum.
Y/N: Bende gelicem😭. Seninle gelicem.
SUGA: Saçmalama. Olmaz! Benim için hayatından olamazsın.
Y/N: Benim hayatım sensin zaten!! Yanımda silah getirdim. Sen nereye ben orayaa!!
SUGA: Olmaz dediim. Sen beni hayatım bito die kendi hayatını bitiremezsin.
Y/N: NE kadar süren var?!?
SUGA: 20 saniye.
Sen cebinden silahı çıkarırsın ve 20 saniye sayarsın.
20
19
18
17
16
15
14
13
12
11
10
9
8
7
6
5
4
3
2
1
0
SUGA yere yıkıldığı anda kalbine sıkarsın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yoongi İle Hayal Et
RandomYOONGİ seni seviyor mucize gibi değil mi bu hikayeyi oku ve bu mucizeyi gör.❤