Jimin odada yoktur Ecesu'nun odasına girersin ortada yoktur yoongi ile evi ararsınız ama yoktur.
Y/N: Yoongi!! Çabuk jimin'i ara.
SUGA: Tamam. Ariyom hemen.
Sen eceli uyandırırsın. Ece cok, telaslanir ağlamaya başlar. Suga jimini arar. Arama meşgule atılır. Birden bire Jimin görüntülü arar. Hemen eceyle suganın yanına koşarsınız.
Suga telefonu açar. Şoka girersiniz. Çünkü telefondaki kişi EXO'dan Chenyol'dur.CHEN: Suga... Bak kimler var burda.
Telefonun kamerasını başka bir yöne çevirir. Gördüğünüz görüntüden dolayı şoka girersiniz. Bangtan bayıltılmış , elleri kolları bağlı , diğer Exo üyeleri de başlarına silah doğrultmuştu.
SUGA: Bırak onları!!! Ne istiyorsun?!?!
CHEN: (ciddi bir sesle) Kızların yanından uzaklaş. Hemen. Yoksa ölürler.
Suga mutfağa gider sen eceyi sakinleştirmeye çalışırsın.
SUGANIN DİLİNDEN
SUGA: Ne istiyorsun CHEN!!!
CHEN: Aslında senin olan herşeyi ama... O kadar vicdansız değilim. Sadece bir şey istiyorum. Ama eğer o bir şeyi vermezsen bu 6 kişiyi kaybedersin.
SUGA: TAMAM!! Ne istersen vericem.
CHEN: O zaman... y/n... Onu istiyorum.
Chen'in söyledikleri beni resmen dağıttı. Y/N'i veremezdim. Çok üzülürdüm , çok üzülürdü.
SUGA: Ne saçmalıyosun aşşağılık herif!! Onu sana asla vermem.
Chenin emri ile diğer Exo üyeleri silahın şarjörünü ayarladılar (Hani tetiği çekmeden önce başka bişi yapıyorlar ya o)
SUGA: Hayır hayır hayııır!!
CHEN: Kararın nedir??
SUGA: (Göz yaşları içinde) Tamam😭. Ne zaman getireyim..
CHEN: Hemen şimdi. Yolda nasıl açıklıcaksan açıklarsın. 2 saatin var. Ben konumu atıcam. Eğer polisi işin içine karıştırırsan hiç birşey umrumda olmaz bu tetikler çekilir.
Telefonu kapattım. Tam mutfaktan çıkıyordum ki y/n'in göz yaşları içinde beni dinlediğini gördüm.
Y/N: (hıçkırıklarla) HAĞĞYIIIIRR!!
SUGA: Sakin ol. Sakiiin ooollll!!
Y/N: Suga götür beni😭.
SUGA: Yapamam. Seni bırakamam..
Y/N: Bırak chen durmaz. Ona gidiyim... Bangtan ölücek.
SUGA: Gitmee. Evlenicektik hani.😢😢
İçim gidiyordu bırakamazdın y/n'yi , yapamazdım bunu.
YAZARIN DİLİNDEN
Suga kafayı yemek üzereydi.
SUGA: Bi yolunu buluruz.. Ben ölürüm sensiz anlayana bee...
Y/N: Ne yolunu bulucan!!!
Suga biraz düşündükten sonra aklına bi yol gelir ve yüzünde bi tebessüm oluşur.
SUGA: BULDUM!!! Bak şimdi. Senin yerine ecesuyu götürcez. Tabi sen gözükmüceksin , arabada bekliceksin. Ben ecenin kafasını çuvala geçircem. 2 saat içinde de orayı bir ton adamla doldurcam. Sonuçta polis yok dedi. Sonra ece çuvalı kafasından çıkarıcak tabi chen şoka giricek sonra bangtanı adamları tam vuracakken benim bir ton adam silah çekecek.
Y/N: İşe yarayacağına emin misin??
SUGA: Umarım... Ama sonuç ne olursa olsun sana zarar gelmemiş olucak.
Sen eceye ne yapacağını anlatırsın o arada da suga adamlarını oraya gönderir. Hemen yola çıkarsınız.
1 saat sonra
Chenin attığı konuma varırsınız. Ecenin kafasına çuvalı geçirirsiniz sonra suga ile ece gider. Suga ve Ece , chen ve bangtanı bulunduğu odaya girer.SUGA: Al kızı getirdim.
Chen eceyi kolundan kendine çeker.
CHEN: Kızın kafasına niye çuval geçirdin lan??
Ecesu kafasındaki çuvalı birden çıkarır ve şöyle bağırır.
ECESU: Bunun için!!!
Der ve tekme atar. Birden mekanı suga nın adamları basar. Silah çekerler chenin adamları bangtanın kafasına tuttukları silahları yere atarlar. Bi kaç kişi Bangtanın ipleri çözer. Jimin kalkar kalkmaz chene ve adamlarına orta parmak çeker.
SUGA: Sana y/n'yi vereceğimi mi sandın. (Bastıra bastıra) BEN ONU KİMSEYE VERMEM!!
O BENİİM!!!Suga resmen haykırdı. Boğazı yırtılırcasına bağırmıştı. Suga adamlarına onay vererek cohen ve adamlarını dövdürür. Bangtan , suga ve Ece arabaya döner. Ece birden jimine sarılır.
ECESU: Sana birşey olucak diye çok korktum.
Jimin kızarmaktan dometese döner.
JİMİN: Ece benimle çık!!!
ECESU: AAAAA EVEEEET!!!
Jimin resmen emir vermişti. Seçenek bile sunmamıştı. Suga arabayı durdurup sana döndü sen de ona döndün. Suga cebinden hızla bir kutu çıkardı içini açtı.
SENİN DİLİNDEN
WTF?!? O bir yüzük. Bi dakika o bir yüzük!! Ayyyyy!!!
SUGA: Y/N BENİM OL!! SADECE BENİM OL!!
Y/N: EVEEET!!!
Suga bana sıkıca sarıldı. Hiç bırakmayacak şekilde sarıldı bangtan alkışlıyordu , be ve suga ise mutluluktan ağlıyorduk. Bu yolda karşımıza ne çıkıcak bilmiyorduk ama sözümüzü tuttuk. Biz evlenecektik yüzük ile ilk adımı attık. Ben emindim ki yolumuza ne çıkarsa çıksın biz birbirimizi hep sevecektik❤❤❤
YAZAR: Oy verin yaaa. Noluuur. Yeni bölüm atmam bak!😂😂
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yoongi İle Hayal Et
CasualeYOONGİ seni seviyor mucize gibi değil mi bu hikayeyi oku ve bu mucizeyi gör.❤