One

923 45 4
                                    

1 Aralık  2019

Jeon jungkook,yorgunluktan tükenmiş olan bedeniyle kızın tam karşısında duruyordu.Her zaman bakımlı olan saçları bugün  dağınıktı,üzerinde kot pantolonu ve siyah tişörtü  yerine gri bir eşofman ve beyaz salaş bir tişört vardı.

Karşısında ki park chaeyoung'un ondan hiç bir farkı yoktu.Her zaman topuz yaptığı saçları açık ve dağınık bir haldeydi,makyajı aglamaktan dağılmıştı.O da jungkook gibi yorgun gözüküyordu.

Jungkook kız'a her zaman baktığı gibi aşkla bakmıyordu.Bakışları hissizdi.Kıza karşı beslediği sevginin yerini  nefret ve kin almıştı.

Karın başlaması jungkook'un hafifce gülümsemesine sebep olmuştu.Kar,hızını kesmeden ikisininde üzerine yağmaya devam ediyordu.Jungkook aklına gelen anıyla derin bir iç çekti.

16 kasım 2018

"Beni buraya neden çağırdın?Seninle konuşmak istemediğimi söyledim."Chaeyoung sinirle konuştuğunda jungkook istemsizce gülümsedi.Kızın bu hallerini aşırı derecede sevimli buluyordu.

"Eğer benimle konuşmak istemeseydin güzelim,buraya gelmezdin."

Jungkook gülümseyerek soğuktan üşümüş olan kızın küçük ellerini tuttu.Chaeyoung,şaşkınca jungkooku izliyordu.

Chaeyoung bir ara ellerini çekmeyi düşündü ama sonra bu fikir aklından uçup gitti.O jungkook'unu çoktan affetmişti,onsuz yapamicağını gayet iyi biliyordu.

Jungkookta farkındaydı,
chaeyoungun onu çoktan affettiğinin.Yinede ondan bir özür dilemesi gerektiğini gayet iyi biliyordu.

"Özür dilerim,sana öyle davranmamalıydın.Seni kırdığım için kendimden nefret ediyorum."

Chaeyoung derin bir nefes aldı."Bende hatalıyım.Sana öyle bağırmamam gerekiyordu.Özür dilerim."

Jungkook özlediği kıza sıkıca sarıldı.İkiside inatlarından dolayı 2 haftadır konuşmuyorlardı.Bu küslük fazla uzamıştı zaten.

Karın  başladığını fark ettiklerinde ikiside birbirinden ayrıldı.Yılın ilk karıydı,ikisinin birlikte geçireceği ilk kıştı.En güzeli ise ilk karın yağışına birlikte tanık olmuşlardı.

En güzeli ise ilk karın yağışına birlikte tanık olmuşlardı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Memories [Rosekook]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin