ten

393 33 4
                                    

24 Kasım  2019

Chaeyoung masada ki telefonu alıp jungkook'a mesaj attı.Dun sabahtan beri jungkook aramalarına cevap vermiyordu ve bu durum chaeyoungu endişelendiriyordu.

Chaeyoung
Jungkook,iyi misin?

Chaeyoung
Aramalarıma cevap vermiyorsun.

Chaeyoung
Senin için endişeleniyorum.

Görüldü✔✔

Chaeyoung sinirle elinde ki telefonu yatağa attı.Sabrı taşıyordu.Bu durum zaten canını sıkıyordu,üzerine bir de jungkook görüldü atmıştı.

Çoktan gözleri dolmuştu,sinirlendiğinde hep gözleri dolardı,bu özelliğinden nefret ediyordu ama yapabiliceği bir şey yoktu.

Sakinleşmek adına  içinden 10'a kadar saymaya başladı,normalde ise yarayan yöntem bu sefer bir fayda sağlamamıştı.

2 saat sonra

Jungkook
Chaeyoung.

Chaeyoung
Sonunda cevap verdin!

Chaeyoung
Neden aramalarıma cevap vermiyorsun ya da mesajlarıma görüldü atıyorsun?

Jungkook
Ben ayrılmak istiyorum.

Görüldü✔✔

Gördüğü son mesaj chaeyoung'un bütün hayatını darmadağan olmasına sebep olmuştu.Onu asla bırakmicağını söyleyen sevgilisi şimdi gelmiş ayrılalım diyordu.Chaeyoungun kalbi paramparça oldu.

Bir daha asla tamir edilemicek kadar parçalandı.Bir anlık bunun bir şaka olabilicegini düşündü ama sonra jungkook'un ona olan soğuk davranışları aklına geldi ve bu fikir aklından uçtu gitti.

İşte o anda chaeyoung,hayatında ilk defa birinden bu kadar nefret etmek istedi.

Diğer bölüm final millet.

Sizi seviyorum😚

Memories [Rosekook]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin