6 eylül 2019
"Bak beni aramayı unutma çocuk."
Jimin söylenerek konuştuğunda herkesin suratında bir gülümse oluşmuştu,chaeyoung hariç.
"Unutmam,sen unutturmazsın zaten."
Göz devirerek konuşan jungkook herkesle vedalaşmaya başladı.Jungkook sabah mutlu bir
şekilde uyanmıştı ama bu mutluluk arkadaşlarını görene kadar sürmüştü.Simdi ise içinde anlam veremediği bir duygu vardı.Bir yandan gitmek için heyecanlıydı ama diğer yandan burayı bırakmak istemiyordu."Doktor olmadan gelmek yok adamım."
Jungkook'un omzunu patpatlayan taehyung 32 dişini göstererek gülümsedi.
"Keşke jin ve namjoon da burda olsaydı."
Kimse ağzını açıp tek kelime etmemişti.Ikisinin de yokluğu çok net bir şekilde belli oluyordu.Sakarlik yapan namjoon ve soğuk espri yapıp kendi kendine gülen jin yoktu.Yakinda jungkookta olmicaktı.
"Chaeyoung nereye gitti?"
Jungkook'un sorduğu soru üzerine yoongi ve jisoo eliyle bahçeyi işaret etti.Jungkook elinde tuttuğu bavulunu kenara bırakıp bahçede ki chaeyoung'un yanına doğru ilerledi.
Chaeyoung dizlerini kendine çekmiş bir şekilde çimenlerde oturuyordu.
Jungkook derin bir nefes alarak onun yaptığı gibi yanına oturdu."Chaeyoung?"
Cevap vermemişti.Gozlerini ayırmadan ileri bakıyordu.
"Ben üzüldüğümde,ağlamak istediğimde kime sarilicam jungkook?"
Bu sefer jungkook sessiz kaldı.Verebilicek bir cevabı yoktu.
Chaeyoung gözünden akan bir damla yaşı elini tersiyle silerek jungkook'a doğru döndü.
"Bu gün kendime ağlamicağıma dair söz vermiştim."
Gülümseyerek konuştuğunda jungkookta burukça gülümsedi.
Chaeyoung bir daha uzun süre sarılamicağı bedene sıkıca sarıldı . Şuan hüngür hüngür ağlamak istiyordu ama bunu yapıp sevgilisini üzmicekti.
5 yıl çabuk geçer diye avutuyordu kendini.
"Seni özlicem jungkook."
"Seni özlicem chaeyoung."