- Tehát szeretném kérni a dolgozatokat! Scarlett, tőled is! - szólt áldott jó tanárnőm, Ms. Reynolds.
Miután beadtam a dogámat, kicsengettek. Felszabadultan indultam haza, mert úgy éreztem valami jó vár rám.
- Sziasztok, megjöttem! - szüleimnek céloztam a mondatot de tudtam, hogy csak a bátyám van itthon. Végül is, a remény hal meg utoljára.
- Szia Scar! Jó hírem van! - igen ez a bátyám volt, a híres Jacob Batalon.
- Na mi az? Talán egy filmszerep a népszerű Pókemberben? - nem gondoltam, mégis sikerült beletrafálnom.
- De, de! Mégpedig meg jelenik a második része! És te játszani fogsz benne, Taylorral! - mondta, már szinte kiabálva.Nem, nem, nem! Az nem lehet! Nem játszhatok abba a filmbe! Főleg nem a legjobb barátnőmmel! Meg kell óvnom attól a szörnyegtől őt is és Tomot is...
▪︎ 1 évvel ezelőtt ▪︎
- Figyi Jac, elkérhetem Scarlettet egy pillanatra? - szólt ő, maga a sátán, Zendaya Coleman.
- Persze nyugodtan, csak vigyázz rá! - szólt a bátyám.
Arréb mentünk egy kicsit majd mikor halló- és látótávolságon kívül kerültünk, a hangja átváltott nagyon mérgesbe.- Na ide figyelj kisanyám! Nem tudom mit gondolsz magadról, hogy mekkora sztár vagy, hogy a nagy Jacob Batalon húga vagy de nekem mindegy is! Tom egy nagyon jó srác és nem engedem hogy a közelébe is kerülj! Amúgy is mindenki minket bír egy párként, nem titeket! És nem engedem hogy elrontsd a nyivákolós hangoddal meg az ,,angyali" és ,,mindenkinekjótakaró" kinézetedtel!* - majd az utolsó mondatnál megforgatta szemeit.
Ledöbbenve áltam ott, miközben egy mondat járt a fejemben: ez mégis mi a jó francot képzel magáról? Miért gondolja hogy itt minden és mindenki körülötte forog?
▪︎ vissza a jelenbe ▪︎
Ez volt egy éve. Senki nem tud róla, kivéve a legjobb barátnőm. És most őt is meg kell óvnom ettől. Ráadásul Tommal sem szeretnék összefutni mivel van egy múltunk...
Igen, egy pár voltunk. De aztán nagyon megbántott. Elmondtam neki a véleményem Zendayaról, erre ő elkezdett bántani, hogy minek mondok ilyeneket, meg hogy nem is ismerem. Ő nem tudott a történtekről és nem is fog. Ezt ott eldöntöttem. Majd Z megmutatja neki az igazi arcát ha akarja. De az szívem mélyén azt akarom, hogy az egész világ megismerje Zendaya Coleman valódi arcát.
▪︎ vacsoránál ▪︎
- Na és kicsim, mi történt ma a suliba? - érdeklődőtt anyum.
- Semmi különös. Viszont mikor hazajöttem -itt a bátyámra néztem- drágalátos bátyám közölte hogy szerepelni fogok a következő Pókemberben. - talán az utolsó szavakat kicsi gyúnnyal mondtam ki. De csak lehet.Sziasztok! Bocsi ez egy kicsit rövid lett, de a későbbiekben hosszabbak is lesznek.
A kritikákat lentre, illetve hogyha tetszik légyszi nyomd meg azt a csillagocskát alul. Köszzziiii😍❤*félre ne értsetek imádom Zendayat, magát a nőt is meg a humorát, meg úgy mindent, csak volt egy ilyen ötletem és muszáj volt leírnom❤
ESTÁS LEYENDO
Batalon-ként az élet (Tom Holland Ff. , Zendaya Ff.)
Fanfic'- Zendaya egy ringyó. Ez tény. - Hát..' Scarlett Batalon. Két szó. Egy ember. És milliónyi bonyodalom. ¤Az egész történet a képzeletem szüleménye! ¤Ha megegyezik más történettel, az csak a véletlen műve!