- Én ezt nem hiszem el! Miért velem történnek ezek? - ezt inkább magamtól kérdeztem, mint legjobb barátnőmtől.
- Hát kicsim ezt te csináltad, úgyhogy... - vont vállat Taly.De mi is történt??
▪︎kb. 48 órával ezelőtt▪︎
- Üdvözlök mindenkit, Jon Watts vagyok az FFH*¹ rendezője. Nagyon sok dolgunk van, úgyhogy kérlek titeket hogy senki ne beszéljen fölöslegesen, és mindenki akkor szerepeljen amikor kell neki! Köszönöm, hogy meghallgattak, kezdjünk! - szólalt meg a főember, Jon.
- Kezdéshez kérem a szereplőket! - hallottam a mikrofonból. Mivel nekem ebben a jelenetben nincs szerepem, leültem egy padra. Éreztem ahogy izmaim ellazulnak, majd tüzetesebben megnéztem a díszletet. Már most éreztem hogy fergeteges lesz ez a film.
▪︎🕷🎬📽▪︎
Fél óra telhetett el amikor éreztem hogy libabőrös leszek.
- Aha, ideje kimenni - gondoltam magamba. Kint aztán éreztem hogy az a kellemesen eső borzongás végigfut a testemen a nap hatása miatt. Félre pillantottam és... és... megpillantottam Thomas Stanley Hollandot.
Mit csináljak? A szakításunk óta nem találkoztunk. Gondolhattam volna hogy itt lesz hiszen a stúdióban nem láttam.
Oké Scar, csak lazán. Csak lazán.- Szia - uhhhh, ez könnyen ment.
- Hali - köszönt, miközben megdörzsölte egyik szemöldökét. Ismertem ezt a mozdulatot. Idegességről árulkodott.
- Oké, figyelj a szakítás óta nem találkoztunk és szeretném tisztázni hogy ne sértődj meg. Tehát hogy ez nem ellened szól. Tudod, te nem ismered Zendayat. Ő nem ilyen.
- Várjál most elképzelem amit mondtál. Nem megy. Mert csak te hiszed hogy ismered. Ő ugyanolyan kis ringyó mint bárki más! - vágtam a képébe.
- Lett, várjá-... -
- Nem várok! Tudod min mentem keresztűl? Szerettelek! Igen! Csak azt nem tudom hogy te mit érzel... - ezzel a szöveggel megfordultam, hogy visszamenjek a stúdióba... de mikor megfordultam ott állt a hamisíthatlan ribi, Zendaya Coleman.
STAI LEGGENDO
Batalon-ként az élet (Tom Holland Ff. , Zendaya Ff.)
Fanfiction'- Zendaya egy ringyó. Ez tény. - Hát..' Scarlett Batalon. Két szó. Egy ember. És milliónyi bonyodalom. ¤Az egész történet a képzeletem szüleménye! ¤Ha megegyezik más történettel, az csak a véletlen műve!