(Zawgyi font)
" မင္းမလိုခ်င္တဲ့ ငါ့အခ်စ္ေတြကို အသိအမွတ္မျပဳရင္လည္း ရပါတယ္ ဒါေပမယ့္ မေစာ္ကားနဲ႕.... "
Wang Yi Bo"ငါ့ဘ၀မွာ ေနာင္တအရဆံုးက မင္းအတြက္ ခံစားခဲ့ ရတဲ့ ငါ့ခံစားခ်က္ေတြကို ရိုးသားစြာ ထုတ္မျပတတ္ တတ္ခဲ့တာကိုပါ ... အခ်ိန္ေတြကိုသာ ေနာက္ျပန္ လွည့္ခြင့္ ရမယ္ဆိုရင္ ..... "
Xiao Zhan" လူေတြအကုန္လံုး Gege ကို ေက်ာခိုင္း သြားခဲ့ရင္ေတာင္ gege ေဘးနားမွ ရပ္တည္ေပးခ်င္သူပါ ညီမကို တြန္းမထုတ္ပါနဲ႕ ေနာ္ .."
Krystal Meng"နင္ခ်စ္ရတဲ့သူဟာ ငါပဲ ျဖစ္ေစရမယ္ .....
ငါမပိုင္ဆိုင္ရရင္လည္း တစ္ပါးသူလက္ထဲ မထည့္ေပးႏိုင္တာကို အျပစ္မယူေစခ်င္ဘူူး...."
Cheng Xiao(Unicode)
" မင်းမလိုချင်တဲ့ ငါ့အချစ်တွေကို အသိအမှတ်မပြုရင်လည်း ရပါတယ် ဒါပေမယ့် မစော်ကားနဲ့.... "
Wang Yi Bo"ငါ့ဘဝမှာ နောင်တအရဆုံးက မင်းအတွက် ခံစားခဲ့ ရတဲ့ ငါ့ခံစားချက်တွေကို ရိုးသားစွာ ထုတ်မပြတတ် တတ်ခဲ့တာကိုပါ ... အချိန်တွေကိုသာ နောက်ပြန် လှည့်ခွင့် ရမယ်ဆိုရင် ..... "
Xiao Zhan" လူတွေအကုန်လုံး Gege ကို ကျောခိုင်း သွားခဲ့ရင်တောင် gege ဘေးနားမှ ရပ်တည်ပေးချင်သူပါ ညီမကို တွန်းမထုတ်ပါနဲ့ နော် .."
Krystal Meng"နင်ချစ်ရတဲ့သူဟာ ငါပဲ ဖြစ်စေရမယ် .....
ငါမပိုင်ဆိုင်ရရင်လည်း တစ်ပါးသူလက်ထဲ မထည့်ပေးနိုင်တာကို အပြစ်မယူစေချင်ဘူူး...."
Cheng Xiao
YOU ARE READING
UNINTENTIONALLY
FanfictionWe never know other's story unless that person decide to tell other. It's unintentionally 💘