Gerçeklikten Kaçış

21 2 2
                                    

Multimedya /Beste Acar

Merhaba herkeze! Bu benim ilk hikayem. Yazım yanlışları olursa uyarırsanız sevinirim.

Şimdiden iyi okumalar🙋🎈

Umberto Eco’nun, Ortaçağı Düşlemek adlı kitabında dediği gibi: Ne yani böylesi korkunç bir dünyanın bir de cehennemi mi var?
______________________________

Hayatta bazen yaşadığımız olaylardan dolayı,bir an bulunduğunuz noktadan yok olup gitmek istersiniz. Ben her sabah bu hisle uyanıyorum.

Anılar hayaller gibidir, zamanla yok olup giderler. Ama benim hayatımda öyle bir şey yoktu,sadece iç sesimin bana koşmam gerektiğini söylüyordu her seferinde...

1 Hafta Önce:

-Tatlım buna inanamıyorum! Sen harikasın.

Nişanlım, kış tatil için özel karlı dağların arasında ki bir otelde, on günlük   rezervasyon yapmıştı ve bu yarın akşam oraya gidiyorduk. Onunla çıkıcağımız ikinci tatilimizdi. Aslında zaten burda yaşamakta başlı başına zaten bir tatildi. Lüks aile konağında yaşıyorduk. Annem geçen sene vefat etmişti. Onun yokluğu evde her zaman hissediliyordu. Her ay onun mezarına ziyarete gideriz ailece.

Ailece dediğim babam,ben, kız kardeşim Damla ve nişanlım Rüzgar. Onunla iki sene önce okuldayken tanışmıştım. On ikinci sınafa giden bir erkek tarafından, bilmediğim bir nedenden dolayı, okulda zorla taciz edilmiştim. Ah! Şu tip olaylar her kadının korkulu kabusu gibi. O gün sadece Rüzgar çığlıklarımı duymuş, yardım etmişti.

O zamanlar ben bu olayın etkisinde kaldığım için,altı ay psikolağa gitmek zorunda kaldım. Afedersiniz ama o şerefsiz çocuğuda şikayet ettiğim zaman,serbest bırakılmıştı. Adeletsiz bir dünyada yaşıyoruz ne yapalım? Bu dünyada kötü, psikopat neyse artık, diğer iyi kalpli masum insanlarla eşit tutuluyor ve kimse buna dur diyemiyor!!!

Sonra nasıl olduysa artık birlikteyiz işte. O bana zor,kötü anlarımda hep yanımdaydı. İşte onu bu yüzden seviyordum.

Koltukta yan yana otururken, ellerimi beline sarıp,başımı göğsüne yasladım. Anında ellerimi saçlarımdaydı. Saçlarımın okşanmasını seviyordum ama sadece nişanlım yapınca.

Saçlarımı öptükten sonra geriye doğru yaslınıp televizyondan korku filmi açtı. Ahh! Lanet olsun. Elimi yumruk yapıp karnına bir tane geçirdim.

-Ya biliyorsun korku filmi sevmediğimi, niye açıyorsun?

-Ne güzel işte? Hem belki korktuğun zaman üzerime çıkarsın,sonra öpüşürüz. O an baban gelir ve beni silahla kovalar. Sonra...

Rüzgarın  şu fantezi ile dolu zihnine hayrandım. Onu elimle daha devam edip yüzümü domastes gibi kırmızı yapmasın diye susturdum. Gülerek elimin içini öpüp hizmetçimiz Yağmuru çağırdı.

-Buyrun efendim ne isterdiniz?

Saygı gereği başını hafifçe eğmişti. Güzel,narin bir yüzü olan,esmer uzun boylu ve zayıf bir kızdı. Açıkcası şu zayıflığı yüzünden onu kıskanıyorum. Kız aşırı zayıftı ben ise şu sıralar babam yüzüne kilo alıyordum. Ne bulursa yediriyordu bana. Sonuç...

Rüzgarın sesiyle kendime gelip tekrar hizmetçimize baktım.

-Film izliyicez o yüzden bana iki kova, Besteme bir kova yeter ona,patlamış mısır yap.

-Peki efendim.

Besteme demesi hoşuma gitmişti ama neden bana bir kovaydı? Bir taneyle doymazdım ki ben.

AMNEZİAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin