Nu se poate ca tata sa faca pace cu ingerii. Nu o sa accept niciodata asa ceva! Lucifer s-a tampit de la prea multa caldura.
Plin de nervi ma indrept spre sala de antrenament de la ultimul etaj al cladirii.In incercarea de a opri multitudinea de ganduri sadice conform carora fiecare inger ar sfarsi spanzurat de aripi cu un pumnal in inima,ma indrept in pas aleragator spre camera de antrenamente.Nu stau prea mult pe ganduri si ma reped la dulapul cu pumnale luandu-mi cat de multe pot,aruncandu-le in manechinele de lovit,doua nimerind exact in inima,pe cand alte trei si-a gasit loc in cap.Nervii , combinati cu frustrarea ma fac sa vad negru in fata ochilor si sa imi pierd ratiunea in favoarea furiei care ma acapareaza.Tarziu am constientizat ca am distrus majoritatea manechinelor de lovit si o buna parte din sacii de box injunghiindu-le in repetate randuri sau impuscandu-i,pana am simtit ca furia nu mai circula prin vene.Realizand fapta mea ,privesc dezorientat in jur , observand farame ramase din fostele papusi de lovit.Peretii,care purtau urme ale furiei care ma lovit, sunt pe a locuri zgariati de lamele cutitelor sau gauriti de puternice gloante de argint...am avut iar un acces de furie ,doar gandindu-ma ca tata va incheia o pace cu semenii fetei care mi-a distrus inima si din cauza careia am ajuns cine sunt eu acum,o creatura fara sentimente ,care nu a mai simtit iubirea de secole..Mergand pe premiza ca ce nu te omoara te face mai puternic,dar cu amintirea fetei care ma tradat in cel mai josnic mod,arunc un ultim pumnal intr-un manechin,nimerind zona in care trebuia sa se afle inimaDescarcarea de nervi nu a afut efectul dorit,acum fiind mai convins ca niciodata ca armistitiul cu ingerii este cea mai proasta decizie luata vreodata de Lucifer.Chiar daca imi este tata , este actualul conducator al iadului,iar lucrul ce ne diferentiaza atat de mult de oameni este respectul si loialitatea catre un singur conducator. Chiar daca tata stie ca sunt mult mai puternic ca el ,nu se teme de o eventuala revolta condusa de mine,pentru ca nu e cazul. Oricum stiu ca imparatia o sa imi revina mie imediat dupa ce ma casatoresc si nevasta mea imi va face un plod,pe care tot tata il va creste ,pentru ca eu nu o sa stau sa sterg mucii unui copil...Eu nu ma vad casatorit si pus in lanturi de catre nevasta , dar asta a fost decizia mamei inainte sa moara si o sa o respect. Am avut ocazia de multe ori sa ma casatoresc,avand mii de fete la picioare,si nu ma refer doar la focose demonite si si la fete normale. Chiar daca suna absurd,in totata gramada asta de pasarici umblatoare ,nu am gait nici o fata care sa consider ca ma va pute tine langa ea pentru eternitate. Mereu imi amintesc vorbele mamei "Iubirea inseamna a fi doi si a nu fi decat unul. Un barbat si o femeie ce se topesc intr-un inger"...
Dupa jumatate de ora in care am incercat sa ma calmez lovind tot ce am gasit in sala de antrenamente,realizez ca doar cateva minute cu gandul mama m-au calmat instant.Ies din uriasa camera plina cu arme ,mergand fix spre camera mea.Dar cum norocul nu e de partea mea ,ma ciocnesc de tata pe hol.Incerc sa par indiferent deciziei lui si sa nu par suparat,trecand linistit pe langa el,dar cand pa prinde de mana in incercarea de a ma opri,simt din nou cum ma enervez,asa ca ma smucesc din stransoarea lui mergand pe coridor. Il aud strigand in urma mea...
-Maine la ora 5 A.M , ingerii vor fi aici. Incearca sa nu faci o tragedie din asta!
Cand l-am auzit,m-am intors mai nervos decat niciodata ,proptindu-ma fix in fata lui maraind iritat
-Cand o sa inceapa revoltele asupra regalitatii si eu nu voi misca un deget,incearca sa nu faci o tragedie din asta.
Il vad cum se incordeaza,iar ranjetul superior de pe chipul lui dispare , fiind inlocuit de o expresie dezarmanta.
-Asa ca am egalat balanta,nu incerca sa ma mai iei in gluma vreodata,ca de nu...
-Ca de nu ,ce? Cedryk? Vei organiza o revolta ca sa conduci tu mai bine statul?
Pe chipul tatalui meu se puteau citi dezamagirea,dar in acelasi timp ochii ii sclipeau a mandrie.
-Nu am sa imi castig locul de conducator injunghiidu-te pe la spate. Consider ca am suficienta demnitate si intr-atat curaj cat sa te provoc pe fata. Dar nu am nevoie de imparatia ta !!!
Imi pierd calmul si aproape urlu la tata in mijlocul coridorului principal,asa ca fac bine sa dispar cat mai rapid de acolo.Dar spre surprinderea mea tata nu a considerat ca discutia e incheiata.Deci,de ce sa nu prosit de asta sa il mai enrvez putin.
-Spune-mi unde vor sta inaripatii,ca sa stiu sa evit zona aceea!
-Cedryk,dragule....ingerii razboinici vor locui in aripa de Nord.
-Tu ai inebunit?Eu stau in aripa de nord!!
-Nu am inebunit...imi raspunde tata cu acelasi calm neobisnuit....Dar iti spun de pe acum ca fiecare dintre noi va colabora cu un inger la fel de puternic ca noi,care ne va completa,pentru a forma o echipa buna in lupta.
-Nici un demon nu are egal un inger. Marii printre dinti la tata..
-Vei fi surprins sa vezi cata putere poate sta intr-un inger si ce dorinta de razbunare poate avea ,chiar si pentru proprii semeni...si spunand asta,se face nevazut prin coridoarele castelului ,lasandu-ma pe mine in ceata...ce o fi vrut sa spuna...Oare ingerii sunt in stare sa isi tradeze propriul popor? Nici macar un demon nu isi tradeaza semenii,indiferent de cat de mult rau suntem capabili sa facem....Alianta cu ingerii va fi un test de rabdare pentru majoritatea demonilor de aici. Din cauza acesteii aliante ,aproape a avut loc o revolta...numai tata stie cat de multe amenintari a spus pentru ca populatia de ingeri decazuti sa se linisteasa. Va fi ceva nobisnuit si am un presentiment rau legat de asta....
CITEȘTI
Si demonii au inima
General FictionIsi imagineaza cineva o viata fara iubire? Dar o eternitate? E vreo diferenta intre un inger decazut,singur,ranit,care isi construieste de secole un zid de aroganta si incapatanare pentru a-si proteja inima mult prea ranita, si un inger din parad...