Aud un ciocanit asurzitor din usa.Cineva si-a pus in cap sa sparga usa! Ma ridic nervos din pat,cu gandul de a il face sa plateasca pe cel care mi-a stricat somnul. Cand deschid usa,ingerasul meu preferat,aproape imi cade in brate,pentru ca se sprijinea cu umarul de usa in timp ce ciocanea,sau mai bine spus lovea saraca usa. Probabil credea ca nu ii voi raspunde...cand imi indrept privirea spre fata ei,observ ca este obosita,foarte obosita,avand pungi mari si negre in jurul ochilor. Se pare ca nu numai eu am avut un somn de rahat.Incerc sa imi ascund ranjetul cand vad ca si-a incheiat camasa stramb,lasand la vedere sutienul negru.
-Tu ce pana mea razi? Esti mai treaz cumva,si nu stiu eu?
Ma apropii de ea si in timp ce ii inhalez mirosul unic de tutun si scortisoara,ii asez camasa peste sutien,facandu-i cu ochiul cand ma departez.
-Sa stii ca mergea si cum era inainte...
O observ cum isi inclesteaza pumnii si strange ochii,deschizandu-i brusc si sagetandu-ma cu privirea.
-Misca la antrenament!
Dupa ce imi spuune asta,imi buseste usa in fata,iar eu raman si aud doar sunetul puternic facut de bocanci pe granitul coridorului.Si se presupune ca ingerii sunt mai educati si mai buni...Abia reusesc sa ma tarasc pana la baie,unde dau drumul la apa rece. Simt ca ma apuca frigul.Incep sa tremur usor...dar nu ies pana nu sunt complet treaz. Intrat in camera,incep sa ma imbrac. Arunc pe mine un tricou negru si clasicii mei pantaloni negrii,urmati de o pereche de bocanci de aceeasi culoare. Cand ies di camera,ma asigur ca o incuii,pentru a nu mai avea surprize..Surprinzator...castelul este aproape gol,exceptand cativa slujitori. Isi inclina respectos capul cand trec pe langa iei,mai apoi,simtind cum ma atintesc cu privirea...
Mai am atat de putin si ajung pe teren. Dupa coltul castelului,o zaresc pe inaripata cum sta in fata miilor de ingeri,de ambele categorii, si cu sabia in mana,explicand cum se manuieste...ceea ce ma socheaza,este ca nimeni nu se opune. Cu un mers hotarat , ma indrept spre centrul terenului. Cand ajung in spatele lui Rene,toti ingerii si demonii se apleaca in semn de respect,
-V-am zis sa va opriti din ce faceati?urla din toti plamanii Rene...
-Nu trebuie sa le comanzi nimic. Fiecare dintre ei stiu ca trebuie sa isi salute superiorii!
-Eu nu vad ca mi te inchini!
-Sa ma inchin in fata ta? Tu te auzi macar?Cum poti sa ma compari pe mine,mostenitorul infernului cu un inger oarecare? nimeni nu mai misca pe teren...nici macar respiratiile nu se mai aud..
-Un simplu inger? Asta ma consideri tu? Un simplu inger? Nu conteaza ca tu mostenesti Infernul!! Nu conteaza!! Demonstreaza ca esti mai bun ca mine! Arata-ti adevarata fata! Te provoc!! Arata-mi ce poti!!
Si simt cum furia incepe sa creasa. Cum indrazneste sa ma provoace asa...in fata tuturor? Simt cum imi aterizeaza ca prin minune o sabie in mana...si nu era orice sabie. Era sabia mea,care este imbibata in venin de demon. O simpla rana si orice inger poate fi mort.
-Nu ! In nici un caz! Eu nu lupt cu asa ceva!!
-Ai spus ca esti mai bun ca mine ! Arata-ne!
Ea tinea in mana un pumnal Zenovius,singurul care poate omora definitiv un demon. Si ciudat..era surprinzator de sigura pe ea.
-Bine inaripato! Bine! Accept!
Si astea fiind spuse,o vad pe Rene cum isi ia pozitia de atac si ma invita sa lovesc.Nu mai pierd nici o secunda si incerc sa o lovesc cu sabia in abdomen. Dar a dracu de inger,ca se fereste si aproape imi infingea cutitul in coaste. Noroc ca am fost antrenat sa nu ma pierd cu fireasi o lovesc cu piciorul,ea pierzandu-si echilibrul si cazand pe jos. Imediat cum o vad proiectata la sol,ii pun sabia in dreptul inimii .
-Se pare ca ai pierdut provocarea ,inaripato!
Dar cum sunt femeile,fiinte a dracu,au un as in maneca. Chiar daca ii tineam mainile prinse deasupra capului,am uitat ce lovitura buna de picior are....observ cum isi armeaza genunchiul,pregatita sa ma loveasca,dar nu face asta...Observ ca are privirea atintita spre intrarea in castel,unde ma lovesc de privirea glaciara a tatalui meu. Daca privirea ar putea ucide,as fi fost la doi metrii sub pamant deja. Ceilalti arhangheli stau si ei si se uita la noi. Ma simt fortat de imprejurari sa ma ridic de pe Rene!
-Pot sa stiu si eu ce va apucat?
Tuna tata furios....dar cand isi coboara privirea si vede cu ce suntem inarmati,se apropie de noi,incercand sa ma intimideaze.
-Armele acestea v-au fost incredintate cand am considerat ca sunteti suficien de responsabili pentru a nu provoca genul asta de conflicte! Dar voi,ne-ati dezamagit!! Sa o luam asa...Rene!
-Da!
-Daca tu din intamplare,il omorai pe Cedryk in lupta,ce spuneai?
-Spuneam ca MANCAM COLIVA!! Ca de proasta poate sa fie?? Nici macar eu nu sunt suficient de inconstient sa il iau pe Lucifer peste picior...
-Mancai coliva!!!!! Bine !! Voi ati vrut-o !! O saptamana intreaga,amandoi o sa stati in aceeasi camera,o sa impartiti acelasi pat si aceeasi baie,incepand de acum!!!
Vad ca e suficient de inteligenta incat sa nu mai comenteze daca nu vrea sa o patim mai rau...si incepand de acum pot spune ca sunt condamnat pentru o saptamana...
CITEȘTI
Si demonii au inima
General FictionIsi imagineaza cineva o viata fara iubire? Dar o eternitate? E vreo diferenta intre un inger decazut,singur,ranit,care isi construieste de secole un zid de aroganta si incapatanare pentru a-si proteja inima mult prea ranita, si un inger din parad...