٩ʕ◕౪◕ʔ {1} ٩ʕ◕౪◕ʔ

58 4 17
                                    

"Evet, anladım anne. Teyzemler gelmeden önce biraz evi toplarım evet. Sen çok kafanı takma. Ben her şeyi hallederim. Seni seviyorum anne, görüşürüz."

Oflayarak telefonu kapattım. Hayır yani, teyzem neredeyse sürekli bizim evimizdeydi. Neden bu kadar kaos varmış gibi her şeyi abartıyordu ki? Alt tarafı bir akşam yemeği.

İkinci bir iç çekişin geleceğini anlayınca salondan odama gittim. Bilgisayarın önüne oturduğumda, en yakın arkadaşım Chanyeol ile birlikte biraz CS atabileceğimizi düşünmüştüm. Steam'i açtım ve oyuna girmeden önce Chanyeol'ü aradım. Bu sırada mağza sayfasında geziniyordum.

"Hadi, aç şunu Chanyeol. Şu an tek ümidim sensin."

Biraz daha söylenecekken Chanyeol telefonu açtı.

"Jongin, ne var Tanrı aşkına?"

"Chan, acil CS'ye gel. Akşam teyzem gelecek ve onun için evi temizlemem gerekiyor ama ben-"

Konuşmamı yarıda kesen şey, önümde duran oyun oldu. Chanyeol, bana her zaman böyle yaptığımı, benim arkadaşım mı yoksa zor durum acil butonum mu olduğunu anlamadığını anlatıyordu.

"Tamam Chanyeol, her şeyi boşver. Ayrı bir işim çıktı. Yarın okulda görüşürüz."

Telefonu yanıt vermesini beklemeden suratına kapattım ve önümde duran oyunu indirdim, Doki Doki Literature Club'ı.

Şansıma oyun ücretsizdi. Şu an bir oyuna para harcamak istemiyordum. Hem, oyunu sevip sevmeyeceğim hakkında bir fikrim yoktu. O şirin erkekleri görmüştüm ve gizli otome oyunları tutkum bir anda nüksetmişti.

Kolayca etkilenebilen kişiler için uygun değildir.

Neden bir otome oyununda böyle bir uyarı olsun ki? Yani ben, en azından bunun bir otome oyunu olduğunu sanıyordum.

Oyunun açıklama kısmını okumaya başladım.

"Selam, Kyungsoo burada!
Literature Club'a hoş geldin! Sevdiğim şeylerden özel bir şey yapmak her zaman benim bir hayalim olmuştur! Sen şimdi bir kulüp üyesisin, bu şirin oyunda hayalimin gerçekleşmesi için bana yardım edebilirsin!

Her gün benim tapılası ve benzersiz kulüp üyelerimle, geyik muhabbeti ve eğlenceli aktivitelerle dolu:

Sehun, mutluluğa en çok değer veren dinç bir demet günışığı;
Baekhyun, iddialı bir yumruk taşıyan yanıltıcı bir şirin erkek;
Yixing, kitapların dünyasında rahatlık bulan ürkek ve gizemli biri;
...Ve tabii ki, Kyungsoo, kulübün lideri! O benim!

Herkesle arkadaş olman ve Literature Club'ın tüm üyelerim için daha samimi bir yer haline gelmesine yardımcı olman için çok heyecanlıyım! Ama şimdiden bir sevgilim olduğunu söyleyebilirim-benimle en çok vakti geçireceğine söz verir misin?"

"Tanrım, bu şirin oyun nasıl olur da korku etiketini alır ki? Açıklaması bile çok tatlı!"

Tereddüt etmeden oyunu indirdim. Sağ alt köşede Steam'den oyunun indiğine dair bildirim gelince heyecanla oyunu açtım.

Oyunu açınca ekranda bir uyarı belirdi:

Bu oyun çocuklar veya kolayca etkilenen kişiler için uygun değildir. Anksiyete ya da depresyondan muzdarip olan bireyler bu oyunu oynarken güvenli bir deneyim yaşamayabilirler.

Bu oyunu oynayarak en az 13 yaşında olduğunuzu ve rahatsız edici içeriğe maruz kaldığınızı kabul etmiş olursunuz.

Neden bu kadar tatlı bir oyuna böyle bir uyarı yazarlar ki?

Doki Doki Literature Club! // DoKaiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin