Moda cok asiri zengin odasinda kitap okuyordu. Kitabinin ismi "tulin sahinle modayi ogrenin" di.
Bu kitap modanin en sevdigi kitapti. Cunku tum moda seylerini o kitaptan igrenmisti.
Moda ayaga kalkti ve odasindaki baliklari izledi.
Moda o kadar zengindi ki oksfortta bir kutuphanesi vardi. Anneleri oksfort universitesinin sahibiydi.
Nerdeyse tum unluleri taniyordu moda. Mesela Taylor Swift, Halsey, mamamoo falan.
Moda o gun kutuphaneye gitmeye karar verdi. Dolabina dogru yurudu eline ilk gelen asiri kokos zengin kiyafetini giydi.
Eline iphone xxxs10 mac plus unu alip masserati arabasina bindi.
Hizi artirdi 200 e getirdi
Moda en cok hizli araba kullanmayi severdi.
Neyse, moda okforttaki kutuphanesine vardi.
Iceriye 50 lira ucretle giriliyordu cunku bu cok kaliteli bir kutuphaneydi icerdeki insanlar da ust sinif insanlardi zengin olanlar oyuncular sarkicilar falan hep bu kutuphaneye gelirdi.
Moda iceriye girdi bi rafa gecip kitaplara bakmaya basladi bir kitabi cekti ve rafin arka tarafindan biri daha o kitabi cekti
Moda sinirlendi cunku kimse bunu ona yapamazdi. Butun kitaplar onundu.
Moda kitabi sertce cekti cekerken koca rafi da ustune dusurdu. Moda kitaplarin ve rafin altinda yigilip kaldi .
Fakat guclu bir el rafi kaldirdi. Ustundeki kitaplari da duzgunce ustunden aldi.
Moda artik onunu gorebiliyordu.
Bir el centilmence ona dogru uzandi ve kalk da baliga gidelim dedi.
Moda sasirdi sensin balik dedi ve adamin elini tutmadan kalkti.
Moda: Sen kjmsin ya benim kutuphanemde nasil kafama rafi yikarsin sen dedi.
Jin: Hey yavas kucuk hanim benim adim Jin ve Bts grubunhn bir uyesiyim ayrica o rafi kendin yiktin
Moda: Jin misin cin misin beni rahat birak simdi hadi
Jin: Ayagin sanki incinmis gibi duruyor bakmami istermisin kucik hanim
Moda:hayir be salak misin sen kimsin ayagima bakiyosun
Jin:ismimi tekrarlamami istermisin kucuk hanim
Moda jin'e aslinda asik olmustu ama onun bu kro hareketleri ondan nefret etmesini saglamisti ozellikle 'kucuk hanim' demesinden nefret etmisti cunku 'guzelim' kelimesi varken kucuk hanim da ne yani simdi.
Jin:hadi gel seni kucagma alam hastaneye gidek
Moda:yok artik ben simdi ambulans cagiririm senin kucaginda hastaneye gitcegime.
Moda gercekten ambulans cagirdi ve jin'i orda birakip gitti.
The end....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
oppaci nasil olunur (+52)
Humoroppaci mi olmak istiyorsunuz ama nasil olucaginizi bilmiyor musunuz? beni takip edin ve ogrenin zaxd