Alone dark bir kullanicimizin nickname i dir arkadaslar ona special part bu.
Gunlerden 30 subatti. Yagmurlu bok gibi bir gundu. Hava da eksi 5 dereceydi.
O gun jhope ve alone dark in evlilik gunuydu. O gun hayatlarini birlestirip 5 yastikta kocayacaklardi cunku alone dark 5 yastiksiz uyumazdi.
Alone dark o gun saat 5te uyanmisti sari saclarini yuzunden cekip banyoya dogru yola koyuldu.
O gun 5te uyanmisti cunku gece gram uyumayip watpad okumustu saat 4 te okumayi bitirmisti ve 1 saat uyuyabilmisti ancak daha sonra annesi ona 5te kalkmalisin alone dediginde de iste kalkmisti.
Dugune son 15 saat
Alone kahvaltisini yapmisti ve bos bos oturup fan sayfasiula ilgileniyodu. Alone kocaman bir BTS fan hesqbi vardi.(modaya gizli mesaj: dusundugun sey degil moda)
Dugune son 12 saat
Alone: sana artik beni rahat bjrak dedim demi beni rahat birak allahin cezasi kadin
Taylor: laflarina dikkat et guzelim senin sari saclarin icin dunyayi yakarim ben o dugune gelicem ve seni kaciricam sen gorursun sarisinim
Alone: o is o kadar kolay degil ben jhope a asigim artik kabul et bunu seni asagilik kazulet hicbir sey yapamazsin bize
Taylor: gorucez xd
Alone sinirle telefonu eljnden brakti taylor'a cok sinirliydi o bunu yapamazdi demi onun kalbini 100lerce kez kirip hicbirsey olmamis gibi onu ultra elit dugununden kaciramazdi demi?
Dugune 10 saat
Alone kuaforde kafasina ultra elit bir gelinbasi yaptiriyordu.
Simdi kuaforden cikip jhope u gorucekti.
Jhope arkasi donuk sekilde rm ve v ile konusuyordu. Alone jhope un ensesine naberrr bacanak bugun cuma enseyi kapa zaa diye vurdu.
Jhope un odu bokuna karisti ama alone yi gorunce vatdafak oldu.
Dudagina kucuk bir buse birakip iltifatlar etmeye basladi.
Dugune 8 saat
Artik gelinligi giyme vakti gelmisti ve moda da ordaydi moda ona herseyde cok yardim etmisti. Alone ve moda ayrica bir asirete uyeydi bu asiretin adi yoktu ama bir asiretti yani 6 kisi vardi asirette alone moda lol kefen mom ve bir korecan adt.Neyse gelinlik suydu iste
ŞİMDİ OKUDUĞUN
oppaci nasil olunur (+52)
Humoroppaci mi olmak istiyorsunuz ama nasil olucaginizi bilmiyor musunuz? beni takip edin ve ogrenin zaxd