3.9. 2019
Jen pro začátek bych chtěla říct že krom Louiho bude tahle kapitola zároveň i informační, a proto bych byla velmi ráda kdyby jste ji dočetli až dokonce, přečetli a odpověděli nebo se alespoň nějak vyjádřili k tomu co bude s největší pravděpodobností napsané kurzívou.
Někdy dnes Louis sdílel větu která se týká jeho očekávaného alba.
Jestli jsem to předložila dobře, tak by tam mělo být něco ve smyslu ,,Jestli sledujete a máte uložené KMM, držte své oči zítra otevřené". Jak už jsem se výše zmínila tak by to mělo být k albu, ale ještě mě napadlo že by to mohla být pasáž z nějaké jeho písničky, což je asi tak na stoprocent blbost. Louis sice řekl že album vydá 5.9., ale abych byla upřímná tak nevím, kde momentálně je a jaký tam má nebo nemá časový posun. Zde uvedl že to bude zítra, což my máme čtvrtého. Přesně těhlech posunů si můžete všimnout na tweetech, já napíšu že se to stalo teď, ale stává se že je tam jiný čas nebo i datum. Takže shrnutí, nejspíš bych si to zítra nebo vlastně už dneska hlídala a asi se řídila Ig stories, ale tuku do ohně bych za to nedala, ale rozhodně jeho album můžete očekávat brzi, každým dnem.
Teď k tomu co potřebuju napsat. Momentálně jsem dlouho nic n přidala za což se omlouvám. Jak všichni nebo alespoň většina z vás víte tak začala škola a se školou přišlo spoustu práce a povinností. Tenhle týden, minimálně, se může stát že sem moc dávat nebudu nebo se zpožděním o víkendu, ale budu se snažit. Upřímně nevím jak u vás, ale pro mě je ten návrat zpět strašný. Tohle jsem tu už jednou psala, ale nepostřehla jsem žádnou odezvu takže vás prosím aby jste se alespoň teď někdo vyjádřil. Vzhledem k tomu jak početnou má Loz rodinu tak mě napadlo že vytvořím něco podobného jako je tohle pro jeho sestry a když nad tím teď tak přemýšlím tak mě napadlo že bych do toho mohla zahrnout všechny sourozenec a občas rodiče (což moc častý není) kluků a asi bych tam ještě zahrnula Lou. Kdybych něco takového založila tak by šlo spíš jen o fotky z Ig a občas o nějakou mou připomínku. U tohohle bych asi nebyla tak moc aktivní, ale snažila bych se. Věci které by se týkaly kluků i jich bych samozřejmě dávala sem i tam. Tak se prosím alespoň někdo ozvěte. Určitě je toho hodně co potřebuju říct, ale teď už mě nic moc nenapadá a navíc je pozdě a já bych měla jít spát protože zítra mám už od sedmi (za co😭). Ještě bych chtěla poděkovat všem co tady čtěte, vážně vám všem moc děkuju ani nevíte co to pro mě znamená.
Dobrou noc zlatíčka