Ünlü Olma Duygusu..

27 5 4
                                    

Gençler 11 kişi bu hikaye olmayan şeyi görmüş hatta oylayan bile olmuş.
Şunu söylemek zorundayım yani ben söylemek istiyore...

ÜNLÜ OLDUM LEYN!

Tabii beni takip eden bilmem kaç kişi var ama sonuçta oylayan ve okuyan kişiler var.
§§§§§§§
Bu yazdığım(sıkılınca boş şeyler yazdığım yer)hikaye diyelim, ne kategorisinde sıralanmış?

#Korku

Puhahahaha
Okuldan ne çok korkuluyor ama..
Ben şöyle düşünüyorum
Aklıma takılan ne kadar boş şey varsa buraya yazayım. Sonuçta aklım hep boş şeylere kendini yoruyor...
~~~
Yani sadece okulla kalmasın onu istiyorum. Adı ve açıklamayı sıkılınca değiştiririm(üşenmeyince).

Tabii bunu yazan kim?
Bir adet gerizekalı.
Ama önceki bölümlerde..
(sanki yüz bölüm var gerizekalı s.s)
Her sınavı 95-100 olan vardı. Hâlâ okuyorsa karşısında şapkamı çıkarıyorum.
Zekasına şüphe yok ;)
~§~
Şuan yatağıma yatmışım çikolata yerken yazıyorum.
Canınız çektiyse hakkınızı helal edin hak kalmasın. Benim gibi melek bir insana yapmayın beğ :'(
~§~
200 kelimeyi geçtim beğ vuhuu ;)
Kendimden bu perfonmansı beklemiyordum diğer yarışmacı arkadaşlara başarılar dilerim.
~§~§~§~
Birde saat beş,altı gibi arkadaşımla birlikte bir olay yaşadık onu anlatacağım diğer bölüme isteyen okur çok ilginç ve hâlâ inanmadığımız bir olay. Gerçekten şoktayım, hatta biraz korktum o olayı yaşadıktan sonra...
Arkadaşımda Twitter yardımıyla paylaştı bunu yarın eğer isterse anlatım sonunda Twitter adını veririm takip edersiniz, yani edersiniz ya :)

İyi Akşamlar..

Ben Sizin Babanızım!! Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin