Toliko mi se cini poznatom.. I posebnom? Ali zašto... Ha briga me idem u skolu.
Lisa POV
Ne razumem?Kako je odjendnom tako cudan?Ah Lisa ni ne treba da te zanima nemozes nista sa njim..E sad nadam se da je ovaj retard spreman jer ako nije ubicu je al zastvarno!
Zvonim...opet...nista!
Ja:Isidora otvaraj slomicu ti vrata majke mi!!-nista...pa cek ona zivi sama?Znaci razvaljujem...jer sto bi na normalan nacin kad mogu i ovako..msm ni da provalim nije normalan nacin al za mene jeste xD
Ja:1...2...3 sama si kriva!-bummm!razvalila sam vrata i to dobro..
Isidora:Manijace ruke u vis mater cu ti sad jebati....Lisa?
Ja:Sta nisi videla duha?
Isidora:TI NISI NORMALNA MAJMUNE!
Ja:Pa kako cu pored tebe retardirane...
Isidora:Dobro..pa sefe sta vam treba?-ah izaziva...inace ona me jedina ne zove tako jer je ona bukvalno na istoj funkciji ko ja...nazalost...samo sam ja glavna a ona mi je desna ruka
Ja:Da ides u skolu!
Isidora:Ne ide mi se koje rekao da moramo ici svaki dan...-pa istina al ja idem jer moram..a ona manje vise ne mora..al imam jaku potrebu da idem od onog decka...
Ja:Polazi!Ako ne prodjes znas i sama da te mogu zivu sahraniti!
Isidora:Dobro idem...
Time skip *SKOLA(pakao)*
Isidora:Podceti me zasto sam ovde?
Ja:Zato sto ja tako kazem?Dovoljano dobar razlog
Isidora:Pa ti mene ni nemoras da sahranis oticu ja sama..
Ja:A ja cu za to vreme zurku da napravim!
Isidora:Verujem..a hoces zvati i njega?
Ja:Koga?-onda mi je pokazala na onog decka..uf kako ne mogu ime da mu zapamtim?
Isidora:Jeon Jungkook,tako ze zove..
Ja:Kako si znala da razmisljam o tome?
Isidora:Saznaces jednom tek kad i ti budes morala to da uradis...-rekla je i spustila glavu?Sta joj to sad znaci?Pff ne zanima me
Ja:Zasto bi ga zvala?
Isidora:Svidja ti se...
Ja:Da li si ti normalna ja posle Suge necu nikad al bas nikad voleti nikoga!
Isidora:Al vec volis
Ja:Ipak cu ja tebe da zadavim,jeste lep i sve mozda me i privlaci al ne smem
Isidora:Aj vidimo se imam posla...
Ja:Kakog ti posla to imas bez mene..?Isidora..ode..-otisla kucka(Hahaha vratila sam ti Isii)I bas je nasla kad....Eto i tog cuvenog Suge...
Suga:OOo pa lepotice lepsa si nego ikad..
Ja:A i ti se meni gadis vise nego ikad Yoongi..
Suga:Uf pa ko je to nama zao?-krenuo je da mi pomazi obraz?E pa neces vala me pipnuti dok sam ziva!Udarila sam ga...bas tamo gde je zasluzio..(znate na sta mislim xD)
Suga:Kurvo...-povukao me je za ruku...a ja rekla da me nece pipnuti zapamti cce me a tacno znam sta hoce...e pa dobice on ne ja...
Stigli smo...da u sumu kod skole stao je ispred mene...osetim da je jos neko tu medju nama..al ko?I kako?
Suga:Sad ces dobiti ono sto zasluzujes-izvadio je noz iz dzepa..ah prosto za resiti...
Suga:Znam da mislis da je prosto...-sta ovi meni citaju misli vise!?
Suga:Al nije...-Tad je uzeo iz drugog dzepa bocicu..otrov...prosuo ga je po nozu..u jebem ti
Ja:To je...(zamislite neki jak otrov xD)...neces valjda?
Suga:Oo pa ti si vec upoznata..dobro su te naucili vidim nisi vise mala devojcica,cuo sam da si sad i glavna svaka ti cast al sad je gotovo na lak nacin cu te ubiti!-krenuo je al...pao je?Onda sam videla nekog kako izlazi iz crnila..Jungkook!?
Ja:Sta ti kog djavola trazis ovde!?
JK:Pratio sam te?
Ja:Ti nisi normalan moze te ubiti!-pogledao me je i nasmejao se?Da li je on stvarno los?
JK:Nisam los-STA!?
Ja:Da li ste vi normalni!?Kako mi citate misli?
Jungkook pov
Ne smem joj reci ne jos...ali ja sam ta osoba koja joj treba reći... Isidora mi je sve ispricala.. Znao sam jos pre za sve ovo, ali da je to baš ona... Nisam se nadao, to se verovatno zove sudbina?
Ja sam bio u grupi mafijasa kao i Suga,bilo nas je 7 al ja sam morao da odem jer ja sam mnogo drukaciji od njih...
Ja:Video sam ti po licu?
Lisa:Dobro je nisi ko oni..-nisam gori sam al sam dobar u dusi
Ja:Ajde idemo
Lisa:Zasto si to uradio?
Ja:Znam Sugu a Isidora mi je sve ispricala pa sam znao da ce ti nesto uraditi
Lisa:Gotova je...
Ja:Ko?
Lisa:Isidora...ostavila me je kaze ima posla a cinkari me drugima koji ne trebaju da znaju nista o meni!
Ja:Zasto mislis da ne trebam da znam?Ja sam dobar,da nisam kao ti al sam bio al ja sam drugaciji bio i morao sam da odem
Lisa:Ti?
Ja:Da ja sam...ne mogu da ti kazem Lisa saznaces..
Lisa:Ja zelim sada,odmah,ovog momenta!
Ja:Ne mogu ti reci prestani da se deres na meni nisam ti ja kriv za nista!
Lisa:Sta zelis da ti se izvinim mozda?Ti mozda jesi dobar al ja nisam bas zbog onog gada u sumi!Ne zanima me ko si i sta si!NE SMEM DA BUDEM U TVOJOJ BLIZINI!Ukratko jer mogu da ti zgorcim zivot kao i ti meni!Ja ne smem vise u nikoga da se zaljubim!
Ja:Okej,nisam ni mislio da imam nesto sa mafijom jer sad zelim da imam miran zivot
Lisa:Previse si cudan...-samo je otisla,da zelim da imam miran zivot al izgleda da cu morati da se vratim na staro...
KAMU SEDANG MEMBACA
✖Đɇ₥ø₦✖JK
Aksi........... Jungkook✖Lisa Malo otkriće.. Njoj ce otkriti novi veliki svet.. Svet o kom nije ni sanjala. ✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖ Scene /18+/ Prica je moja, ako neko zeli da uzme neki deo.. Bilo šta neka me prvo pita! ✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖ Min...