Harry gelen ayak sesleriyle göz yaşlarını sildi. Draco kapıyı açtı. Elinde bir tepsi vardı. İçinde çorbadan başka her şeye benzeyen bir tabak çorba ve ekmek vardı.
"NE BU "dedi Harry.
"Çorba nasıl yapılır bilmiyorum . Astoria da bütün ev cinlerine ve hizmetlilere emir vermiş.Bir şeyler yapmaya çalıştım.Beğenmezsen de zıkkım ye " dedi. Ve bırakıp çıktı.
"SENİ DE, EVİNİZİ DE , YEMEĞİNİZİ DE İSTEMİYORUM" dedi masaya bırakmış olduğu tepsiyi fırlatırken. Tepsiyi bıraktığı yerin yanında 2 resim vardı üst üste. Aldı eline. Birinde Draco en fazla 3 yaşında duruyor. Sarı saçları uyurken dağılmış ve yüzü gözükmeyen sadece siyah saçları olan birine sarılırken gözüküyordu. Çok tatlı ve masumdu o resim. Acaba yanındaki kim diye düşünmekten alamadı kendini.Diğeri ise 4.sene de Pansy ve Zabini ile çekilmiş olduğu bir resimdi. Draco'yu ilk defa gülerken görmüştü. Tatlıydı ve de...yakışıklı.İnsanın aklını alabilirdi. İki resimde çok hoştu. Aldı ve cebine koydu resimleri.Sonra dışarı baktı. Pencerenin arkasında bir kız vardı. Siyah saçlı , mavi gözlüydü. Pencereye tıklatıyordu.Açtı ama geçmesini engelleyecek direkler vardı.
"Ne var ?" dedi Harry.
"M...merhaba. Ben Casey(Astoria'nın kardeşiiiii.Bunu çoook seveceksiniz.Yeni Dramione Shipper). Casey Greengrass" dedi.
Niye benimle konuşuyorsun. Greengrasslar benden nefret eder" dedi Harry. Ses tonu hep sinirli ve kindar çıkıyordu.Bir zahmet. Düşmanıyla konuşuyordu.
"Hayır...aslında ben Slytherin de bile değilim.Hufflepuff'ım.Ve aslında sana güveniyorum. Ümidimiz olduğunu düşünüyorum.Çok kaçmak istedim ailemden ama yapamadım. Eğer biriyle konuşma isteği duyarsan yan odadayım.Elini duvara 2 defa vurarsan gelirim" dedi kız fısıldarken.
"Gerçekten mi" demişti. Sesindeki kindarlık gitmişti.
"Yani bence yaptıkları çok saçma.Her şey çok saçma ama alınma da burunsuz bir adamla kafasında şimşek olan biri savaşıyor ne kadar normal olabiliriz ki" dedi.Harry gülümsedi. Sonra ayak sesleri geldi.
"Üzgünüm gitmem lazım" dedi. Bernadette (Astoria'nın mal annesi)gelmişti. Kapıyı açtı ve girdi.
"Vay vay vay. Demek ki bu kadar çaressizsin.Bu sefer kurtulabilecek misin. Düşmanının evinde düşmanın yatak odasındasın-kahkaha patlattı-merak etme bekaretin kalmışsa almayacağız" dedi.Ve Malfoy girdi içeri
"Bayan Astoria anahtarı verin. Bu Lorddan gelen bir emirdir " dedi ve kadının tuttuğu anahtarı çekti.Kadın gitti.
"Sana bakan bir aileye böyle mi davranıyorsun" dedi Harry. Muzipce sırıttı.Gülme şöyle zalimin oğlu.
"Ben onlar için bir lütufum.Ben olmasam şu an bu konak Lord tarafından yıkılmıştı " dedi. Sonra elindeki kıyafetleri bıraktı.
"NE BU?"dedi gene Harry.
"Giyecek falan" dedi.
"Ne yapayım ?Ha bir dakika kesin bu giyiliyordur falan " dedi.
"Şu pijamaları çıkar.Rahatsız oluyorum" dedi Harry.
"Niye. Batıyor mu?" dedi.
"Hayır.Tah-"dedi ve " UZATMA GİY İŞTE " dedi ve çıktı.
YOU ARE READING
DEATH EATER
FanfictionDraco Malfoy , Malfoy ailesinin yanı sıra kötüydü. Evden kaçmış ve aynen onlar gibi olan Greengrass ailesiyle yaşamaktaydı. Gelmiş geçmiş en kötü büyücü Lord Voldemort'un büyük yandaşçısıydı. Ama o gün gördüğü şeyler etkilenmesine yol açmıştı. Baş d...