Kapitola pátá - Jul má tajemství

20 3 0
                                    


Pohled třetí osoby:

Miki se opatrně posadil. I když si sedl na židli pomalu, tak jemně sykl.
Bože to tak bolí!
Spolužačka vedle něj ignorovala každý jeho pohyb. Dnes měl Miki štěstí.

Jul (jeho gay spolužák) ho nenápadně sledoval. Vše co se odehrálo na záchodech viděl i slyšel. Samozřejmě proti tomu nic neměl, sám by se rád nechal ohnout jako Miki. Už jen ta myšlenka toho, jak Miki s Albem vzdychali, ho dělala nadrženým ještě víc než byl. Rýsující se bouli v kalhotech zakryl lemem mikiny co měl na sobě. Jul potají doufal, že se znovu stane něco podobného. Rád by se přidal, ale je stydlivý.

Po třetí hodině vyšel Miki z třídy. Když procházel kolem Alba, podíval se na něj. Alb měl úsměv na tváři, vypadal spokojeně. Jako by právě vyhrál olympiádu. To dělalo Mikiho šťastným. Sám byl spokojený a tohle mu dotáhlo den k dokonalosti. Už mu nic nemohlo zkazit den. I když...
Test z Ovocnářství. Miki byl bezradný. Vůbec se neučil a tak nic nevěděl. Zrovna když spolužačka rozdávala papíry, někdo zaklepal na polorozpadlé dveře. Dveře se s vrzáním otevřely a vykoukla z nich kudrnatá hlava. Miki polkl. Alb.
,, Dobrý den, omlouvám se že ruším, ale paní učitelka G chce mluvit s Mikim." usmál se jeho směrem a mrkl. Učitel ho pustil ven ze třídy. ,,Zachránil jsi mi zadek... Zrovna jsme..." nenechal ho ani domluvit a už mu Alb skákal do řeči. ,,Jo já vím, ale teď tvůj zadek pozná, co je to bolest." zakřenil se a přirazil ho k oknu. Z kalhot si sundal kožený tlustý pásek a složil ho napůl. Mikimu stáhl kalhoty a jemně páskem přejel po jeho pozadí. Když Miki ucítil studený povrch pásku, zavzdychal. To akorát pro Alba znamenalo povolení pokračovat a zajít k dalšímu kroku. Napřáhl se a plácl ho. Po chodbě se rozlehlo plesknutí. Miki zatnul zuby a zasyčel.
Alb přidal na síle. Za malou chvilku Mikiho zadek nabral červenou barvu. Ta přešla do modré a pak do fialové. Dokonce chudákovi Mikimu tekly horké slzy po tváři. Ale byla to příjemná bolest.
Po deseti minutách plácání se Alb sbalil a odešel. Zase. Miki zůstal stát na místě. Celý nadržený rozdýchával to co se stalo. Spokojeně se usmál a natáhl si kalhoty. Zaklepal a vrátil se do třídy. Zase si opatrně sedl a zbytek dne měl problém sedět normálně.


___________________________________

A je to tu zase!
Nebudu to zdržovat lol
Enjoy ^•^

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Sep 05, 2019 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

~Blooming Love~Kde žijí příběhy. Začni objevovat