Jimin: Buldum, Momo'sun değil mi?
Sapık: sms diye bir şeyin olduğu aklına gelebilmiş demek.
ve, Momo mu? az at da tutsun.
Jimin: dürüst olacağım, kim olduğunu öyle çok merak ediyorum ki.
ipucu versen?
Sapık: uzun süredir tanıştığın insanlardan biriyim.
Jimin: konuştuğum kişilerin %97'siyle küçüklükten beri arkadaşım, bu ipucu bir sike yaramadı.
Sapık: ipucu istedin, verdim. kızmaya hakkın yok. beni bulmayı o kadar istiyorsan kendin çabalarsın, gözlem yetmez. benden medet umma.
Jimin: kendini çok bir şey sanıyorsun, değil mi?
o kadar güvenme kendine.
aslında aklımda bir şey yoktu ama seni bitireceğim. gerçekten, delirtiyorsun.
arkadaşın seviyormuş beni, hah. güleyim de boşa gitmesin.
ben yemem bu ayakları, bilesin. niyetini çok iyi anladım.
o kadar kendine güveniyorsan,
çıkarsın karşıma. mesajla artistlik taslanmaz.
ne oldu? yanıt veremiyor musun?
dersini almana sevindim.
Sapık kişisi bir mesaj gönderdi.Sapık: benim hakkımda bunları söylemen gerçekten gururumu okşadı fakat yanıt veremememin asıl sebebi smsimin bitmiş olması.
burada kendini bir şey sanan sensin.
egodan bir duvar örmüşsün kendine. kimse aşamıyor anladığım kadarıyla.
bana diyorsun ama kendine o kadar güvenme, o duvarı yıkmasını iyi bilirim.
her şey sen değilsin, Jimin.
niyetimi anladığını sanmıyorum. arkadaşımın seni sevdiğini söyledim, öyle de. onun sana söylemeye cesareti yoktu, bu işi de ben devraldım ancak daha sonradan bir döneklik yapıp vazgeçti ve bu gizemli olma işi hoşuma gidince de yazmaya devam ettim.
üstüne alınma her şeyi.
Jimin: kim olduğunu öğreneceğim elbet.
sen o günü bekle, hayatın kararacak.
oynuyorsun benimle, çok mu hoşuna gidiyor? ben de seninle oynayacağım.
Sapık: hayır, Jimin.
benimle oynayamazsın.
sen benim hayatımı karartamazsın.
kendime çok güvendiğimi söylüyorsun ama biraz olsun kendini tanımamışsın.
beni de tanımıyorsun ki. neler yapabileceğimi bilmiyorsun. ama yapmayacağım, sadece kendi hamlelerinle vuracağım seni.
sen, hiçbir şey yapamazsın. buna hakkın yok.
Jimin: senden nefret ediyorum.
Sapık: nihayet ortak bir nokta bulmamıza sevindim.
o halde, sana iyi geceler dilerim, Jimin.
Jimin: senin iyi dileklerine ihtiyacım yok, anonim.
çık karşıma.
Görüldü 03.26