"Vict.."aku terkejut bila terdengar suara Kate panggil aku dengan lemah..Aku pun menoleh dan ternampak Kate luka sana sini.. Muka dia juga lebam2..Di belakang dia ada beberapa ekor perempuan tengah berdiri sambil tunjuk muka temberang..dan aku kenal salah seorang dari diorang..Permpuan sial kelmarin!!
"Woii!!apa kau buat dengan member aku?"Baru je aku nak buka langkah aku,tiba2 salah seorang dari diorang menghalang
"Tadi aku dah suruh member aku pergi report hal ni kat pengawas..So,pengawas tu dah otw kat sini.. and.. nama pengawas tu,macam Mark..betul tak?"dia menoleh ke belakang dan perempuan yang berdiri berdekatan dengannya menganggukkan kepala..Aku genggam penumbuk aku
"Kurang ajar!!"aku teriak geram..Benci!macam mana lah diorang boleh tahu kelemahan aku?
"Soo..aku rasa,kau tak patut melawan..Redha je lah ye?"Perempuan tu tersenyum sinis sebelum tangan dia singgah kat pipi aku..Aku nak balas..tapi, aku takut kalau2 masa aku belasah sorang smua ni,tiba2 Mark sampai..Tak ke naya tu?
Diorang mula tumbuk dan tendang2 badan aku. Aku cuba tahan sakit yang aku tanggung.."Vict!!"aku dengar suara Kate terjerit2 bagai orang histeria.. Yelahh,mestilah dia risau bila tengok ketua dia yang pandai betumbuk ni tiba2 kena belasah
Aku tertunggu2 kedatangan Mark..Tapi masih lagi tak sampai2..Ok,aku tunggu..kalau Mark tak sampai dalam masa 1 minit lagi..aku akan pukul manusia2 ni satu persatu,,sampai hilang kepala!!
Akhirnya penantian aku berakhir bila tiba2 ada satu suara menjerit"Berhenti!!!"kepala aku dah pening2 lalat masa tu..tak pernah aku kena belasah seteruk ni!!
Budak2 perempuan tu semua lari bertempiaran.. Tak lama lepas tu,aku dengar suara Mark sayup2 panggil nama aku..Aku nak pengsan ke ni?Dada aku pun dah mulai terasa sesak Aku sempat nampak muka risau Mark sebelum semuanya bertukar menjadi gelap...
YOU ARE READING
My Love Gangster
RomansaVictoria Angela merupakan seorang remaja yang amat comel dan cantik.Sekali mata memandang,Pergghh!!Confirm cair trus..Namun siapa yang dapat menyangka bahawa seorang gadis sepertinya mempunyai sikap yang ganas?Ganasnya bukan alang-alang,boleh patah...