🎈filmi izlediyseniz siz de yorum yapın görüşlerinizi merak ediyorum🎈
Öncelikle film öyle çok çok korkutucu değildi çok fazla jumpscare vardı. başta Derry de eşcinsel bir çiftin şiddet görmesiyle başlıyor. ve Mike grubu toplamaya başlıyor.
sonrasında diğer karakterlerin 27 yıl sonra nerelere geldiklerini göstermişlerdi ve onlar Derry de yaşananları hatırlamıyorlardı. Mike Derry de kaldığı için diğerleri gibi aile kurmamış ve o'yu nasıl yok edeceklerini araştırıyordu. Yeniden toplandıklarında hatırlamaya başladılar.
stanley ve eddie'nin öleceğini önceden bilsem de yine de çok üzüldüm. Stanley'in intihar etmesine başta kızsam da filmin sonunda ki notunda ona hak verdim Stanley bunları tekrardan yaşamak istemedi ve kendini oyundan çekti.
Eddie ye gelirsek.. benim en sevdiğim karakter ve ölmesine çok üzüldüm o eve geldiklerinde Richie saldırıya uğrarken korkudan donup bir şey yapamadı.ama sonrasında Richie'nin ona cesaret vermesi ve Richie ölecekken onu kurtarması çoook iyi sahnelerdi.
Richie'nin eşçinsel olduğunu gösterdiler. ve Richie Eddie'nin ölmesine rağmen onu o evden çıkarmak istedi. keşke Eddie'nin sonu böyle olmasaydı. en sevdiğim sahnelerden biri de richienin filmin sonlarında küçükken kazıdığı R+E harflerini yeniden kazıması aaaaaa kalbim buna dayanmıyor.
neyse
reddie is real we won