Το συγκεκριμένο βιβλίο αποτελεί το πρώτο βιβλίο της ποιητικής σειράς “Αναγκαίον εστί” (μτφρ: είναι αναγκαίο, χρειάζεται). Στόχος αυτής της σειράς είναι να αναδείξει κάποιες σημαντικές αξίες της ζωής όπως τη δικαιοσύνη, την ελευθερία, την ειρήνη κλπ, πράγματα που είναι αναγκαίο να υπάρχουν μέσα στη καθημερινότητα μας.
Στο κάθε βιβλίο θα συναντήσετε ποιήματα που συνδέονται με τη συγκεκριμένη αξία την οποία φέρει ο τίτλος. Δίνεται έμφαση στο γεγονός πως μέσα από απλά πράγματα όπως ένα κομμάτι ύφασμα, τα σύννεφα του ουρανού ή το ρυθμό που χορεύουν τα κύματα της θάλασσας μπορεί κανείς, με μια καλύτερη και πιο διαπεραστική ματιά, να ανακαλύψει τα άυλα αντικείμενα που μας εξασφαλίζουν την ευτυχία.
Η κάθε αξία συνδέεται με ένα συγκεκριμένο χρώμα. Έτσι, στο συγκεκριμένο βιβλίο, το χρώμα που κυριαρχεί είναι το λευκό γιατί, ως γνωστόν, –τουλάχιστον οι περισσότεροι– με αυτή την αποχώρηση συμβολίζουμε τη καθαρότητα και την αθωότητα. Τα ποιήματα λοιπόν που θα ακολουθήσουν προσπαθούν να αναδείξουν την αγνότητα μέσω του λευκού.
Τα ποιήματα που θα διαβάσετε δεν ανήκουν στη παραδοσιακή ποίηση, δεν υπάρχει δηλαδή συγκεκριμένος αριθμός στίχων σε κάθε στροφή, ιαμβικό μέτρο, ομοιοκαταληξίες κλπ. Τα ποιήματα αυτά κάλλιστα θα μπορούσαν να έχουν τη μορφή διηγημάτων. Ωστόσο, τους τελευταίους μήνες, δουλεύω πάνω σε ένα είδος ποίησης που αναπτύσσεται τα τελευταία χρόνια όπου η μορφή του κειμένου θυμίζει πεζογραφία ενώ ο λόγος είναι άκρως ποιητικός. Έτσι τα δύο ρυάκια της Λογοτεχνίας και της Ποίησης διασταυρώνονται για να δημιουργήσουν ένα καινούργιο ποτάμι.
Ελπίζω να μην είμαι μόνη μου και να με ακολουθήσετε σε αυτό το ποιητικό ταξίδι με προορισμό τη καρδιά, να νιώσετε, με όλο σας το είναι, πως, στη ζωή, τα απλά είναι που αξίζουν (άξιον εστί), πως τα απλά είναι τελικά αυτά που χρειάζονται (αναγκαίον εστί).
Απαγορεύεται η αντιγραφή ολοκλήρων ή τμημάτων των ποιημάτων όπως επίσης κι η αναδημοσίευση των ποιημάτων χωρίς τη συγκατάθεση της συγγραφέας. Επιτρεπτή η χρήση τους εφόσον έχει ζητηθεί άδεια κι εφόσον θα αναφέρεται η δημιουργός των ποιημάτων. Επιτρεπτή επίσης η κοινοποίηση (share) της ιστορίας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για τη προώθηση της ιστορίας.
Κι ας επιτρέψουμε στην Αγνότητα να απλώσει το πανωφόρι της πάνω από τους ώμους μας και να μας κρατήσει συντροφιά τις παγωμένες νυχτιές. Γιατί, η Αθωότητα υπάρχει… Αρκεί να την αντικρίσεις με τα βλέφαρα της ψυχής…
Bianca🌙
ESTÁS LEYENDO
Αγνότητα
PoesíaTo πρώτο βιβλίο της ποιητικής συλλογής: "Αναγκαίον εστί". Τρυφερό το άγγιγμα της Σελήνης πάνω στο φωτοστέφανο των μαλλιών της, το οποίο, ευθέως και δίχως δισταγμό, συναγωνιζόταν σε λάμψη κι ομορφιά τον υπέρτατο Ήλιο. Πρώτη φορά φαίνεται πως απειλούν...