1.

6 0 0
                                    

-Faye, îmi poți răspunde te rog la întrebare?

Fusesem mult prea pierdută în gânduri pentru a-i auzi vocea. La naiba, așa eram mereu , oricât aș fi încercat să-i acord cel mai mic gram de atenție pentru a nu o face să se simtă total inutilă. Camera era mică , decorată cu pereți de un verde deschis , nuanță care te izbea din prima secundă în care intrai aici . Uram culoarea verde și cel mai mult uram cum arăta în contrast cu canapelele portocalii. Mi se părea o alegere mult prea neinspirată , până și pentru doamna Miller. Deși veneam de un an și jumătate aici, tot nu puteam trece peste acest fapt. Văd ochii ei privindu-mă pătrunzător , cu o tentă de iritație și nerăbdare. Ce e drept , până și răbdarea ei trebuia să aibă o limită. Așezată pe canapeaua opusă celei pe care stau eu, psihologul meu era o femeie de aproximativ cincizeci de ani. Purta întotdeauna o nuanță de ruj de un roșu aprins și haine negre. O apreciam că spre deosebire de majoritatea psihologilor pe care-i văzusem în filme, ea nu răspundea doar cu "hmm". Îi plăcea să asculte , dar la rândul ei să-și expună punctul de vedere și să-ți transmită informații utile.  Decid să mai aștept câteva secunde până să vorbesc, special pentru că în adâncul sufletului îmi făcea plăcere să o enervez.

-Urăsc contrastul dintre pereți și canapele, spun cu o voce răgușită , dar hotărâtă, uitându-mă fix în ochii acesteia.

Privirea ei își păstrează tenta subtilă de iritație, dar decide să ignore ceea ce tocmai am spus.

-Te-am rugat să-mi descrii momentul în care te-ai simțit cu adevărat fericită ultima dată, Faye. Vii de mai bine de un an aici și simt că nu am reușit nici până acum să facem un progres cu adevărat vizibil . Încăpățânarea și faptul că ai cu totul alte preocupări în timpul ședințelor noastre de terapie nu o să te facă niciodată mai bine. Știu că este mult prea târziu să-mi mai împărtășești ceva valoros acum , având în vedere că este ultima noastră ședință , dar vreau doar să răspunzi sincer , măcar de data asta.

Îi răspundeam de obicei la întrebări, dar nu puneam destul de mult accentul pe răspunsurile sincere. Mă prefăceam că sunt bine, deși ea putea să-și dea seama că nu era așa.

1 an , 6 luni și 2 săptămâni.

-Acum un an , șase luni și două săptămâni, iar un zâmbet chinuit , dureros și subtil își face imediat loc în colțul buzelor mele. Îmi amintesc cu exactitate zilele fiindcă era aniversarea lui. Părinții nostri erau plecați cu afaceri în Anglia , ca în mare parte din timp. Împlinea 20 de ani, era atât de bucuros, mai bucuros decât l-am văzut la oricare altă zi de naștere a sa. Spunea ca viața la 20 de ani este ceva cu totul și cu totul special, că avea să viziteze toată lumea, să facă toate lucrurile pe care nu avusese posibilitatea să le facă până atunci. Era ora zece dimineața și el încă nu se trezise, așa că nu am mai putut să aștept și am decis să intru peste el în cameră , chit că avea să se răzbune mai târziu. Am intrat cântând la mulți ani și purtând tortul lui preferat de ciocolată în mână.

-Era atât de fericit , deși era un gest neînsemnat. Îi făcusem cadou o placă de surf personalizată cu toți supereroii lui Marvel preferați. Iubea marea și surf-ul și personajele Marvel și ciocolata și muzica rock , deși eu o uram. Întotdeauna îmi băteam joc de el spunând că este mai mult sirenă decât om. De fiecare data , raspunsul său la asta era acelasi: "Trăiesc pe pământ, dar inima mea aparține mării, poate chiar sunt un fel de Ariel varianta masculină" . Am petrecut restul zilei la plajă împreună cu prietenii noștri, iar seara am sărbătorit la un local aflat pe malul mării, în apropiere. Ne făcusem câțiva prieteni aici , desi ne mutasem de doar șase luni, dar clar nu se puteau compara cu gașca noastră de acasă, din Eastside. Radia în ziua aia, fericirea lui era pur și simplu contagioasă. Mă trezisem cu un sentiment pe care nu-l mai avusesem niciodată până atunci. Un fel de apăsare în capul pieptului care mă făcea să respir cu greutate. Am dansat, am cântat și am făcut o grămadă de poze toată seara. Eu am plecat mai devreme spre casă , în jur de ora trei dimineața fiindcă aveam o durere groaznică de cap și mă simțeam pur și simplu epuizată. Mi-a spus că în curând o să vină și el să verifice cum sunt .

Sliding awayUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum