MACERALI TATİL 1

6 1 0
                                    

         Özgür'le ilişkimiz gayet güzel sürüyor. Cafemizide gayet güzel işletiyoruz. Bu aralar baya yoğunuz. Çünkü Kâinat'ın set ekibi dizilerini cafemizde çekiyor ve her gün birşeyler alıyorlar. Tabii hayranlarımızda geliyor. Son olarak Kâinat'la alakalı süper bir haberim var. Ege diziden atıldı ve yerine Can geldi. Şebnem ve Selim'de ilişkilerini gayet güzel yürütüyor. Neyse birazdan Özgür gelecek ve Selim'in teknesine bütün ekip buluşacağız gelince yazarım ...

        4 SAAT SONRA

      Teknede çok eğlendik fakat saat 11 olmuştu. Özgür benimle eve kadar eşlik etti. Peşimize Kâinat ve Can geldi. Şebnem'le Selim beraber teknede kalacaklarmış. Kãinatla evde dertleştik sonra biraz televizyon izledik,o ezber yaptı yarınki set için,bende telefona baktım yarınki tatil için. Tatil demişken sana anlatmayı unuttum. Teknedeyken, Şebnem yarın hep beraber bir tatil yapalım mı dedi, Selim de onu destekleyerek süper fikir ışte benim sevgilim dedi. Mevzu öyle öyle uzadı tâki yarına İstanbul'un deniz kıyısındaki bir Otele gidene kadar. Kâinat'la işlerimizi bitirdikten sonra valizlerimizi hazırlayıp uyuduk.



       Sabah uyandık kahvaltımızı falan yaptık. Sonra Kainat'ı Can almaya geldi ve sete gittiler. Biraz zaman geçtikten sonra kapı çaldı. Gelen kişi Şebnem'di. Oda valizini hazırladı. Otursana Şebnem nereye dedim. Selim'ciğim arabada bekliyor diyip 3 valizinide teker teker götürdü. Benimde birkaç işimi bitirip cafeye gitmem gerekti. Özgür yanlız başına onca kişiyle yani bu kadar set çalışanıyla yapamazdı, uğraşamazdı. Müfit abide yoktu Seniha hanımla yurt dışına gitmişlerdi. Hemen hazırlanıp çıktım ve Özgür'ün imdadına yetiştim. set işleri bitmişti. Bizde erkenden cafeyi kapattık. Kâinatla bir koşu eve gidip valizlerimizi aldık. Sonra cafenin önünde bekleyen elinde valizleri olan sevgililerimizin yanına geldik. Az sonra Selim ve Şebnem geldi. Valizlerimizi yerleştirip arabaya bindik. Artık tatile hazırdık...


     "BİZİ BEKLE TATİL KAÇAK SEVGİLİLER GELİYORRR"

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 07, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KAÇAK AŞIK ALMİLAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin