Part-11

50 2 0
                                    

Acı hissettim. Hem de dayanılması zor bir acıydı bu. Ellerimi kıpırdatmaya çalıştım olmuyordu. Felç geçirmiş gibiydim. Böyle olmasının sebebi neydi? Sonra etrafımda beyaz önlüklü birilerini gördüm. Ama yüzlerini seçemiyordum. Kim oldukları hakkında en ufak bir fikrim bile yoktu. Ne yapsam diye düşünürken bir ses duydum. Çığlık sesiydi. Kafamı çevirmeye çalıştım olmadı. Sanki ölmüş gibiydim. Acıyı hissediyordum ama tepki veremiyordum.

Yüzüme su döküldü ve uyandım. Ne yani onların hepsi bir rüya mıydı? "Oo sonunda uyandın güzelim. E tabi biz senin başından aşağı su dökmeseydik uyanacağım yoktu. Şimdi iki kişiden biri seni kurtarmaya gelicek aaa ama tabi onlar gelene kadar sen sapasağlam kalırsan" dedi ve göz kırptı. Kalkmaya çalıştım ama bir sandalyeye bağlıydım. Etrafa göz gezdirdim depo gibi bir yerdeydim. Ben etrafa bakarken başka bir adam Yanıma gelip "demiri mi aramamızı istersin yada Emre'yi mi?" Diye soru yöneltti. Içimden demir demek geliyordu ama beynim emre de diye ikaz ediyordu. O anlık bi boşluğa gelerek "ikisinide" dedim. Adam Güldü ve "doğru seçim güzelim" dedi. Adam yanımdan uzaklaştı. Peki şimdi ne olacaktı derken saçım Çekildi. Tiz bir Çığlık atmıştım. Telefondan bir ses çıktı ona birşey yaparsan seni gebertirim diyordu. Bu ses Emre'nin sesiydi evet. Daha sonra ağır bir şeyle kafama vuruldu ve ben tekrardan karanlığa gömüldüm.

KAÇIRAN ADAM(Meriç)

Kız bayıkdıktan sonra telefonu kapattım. Şimdi arama Sırası demir beydeydi. Daha demin kızın çığlıklarını ses kaydına almıştım. Ne de akıllıyım ama ;) demiri aradığımız saniyede hemen açtı ve ben konuşmaya başladım "şu sizin Sınıfa yeni gelen kız ıımm ismi neydi he tamam hilal sence de çok sexi bir kız değil mi?" Onu ve Emre'yi kızdırmak Hoşuma gidiyordu. Abi ve kardeş hep aynı tepkiyi veriyorlardı. "Ne? Sen neyden bahsediyosun piç herif?" "Aaaa ama oldu mu demir? Sana küfür yakıştı mı? Neyse esas konumuza geri Dönelim. Hani şu hilal varya? Elimde ve ona acı çektirmekten çok büyük bir zevk alıyorum. Sen olsan sen de zevk almaz mıydın?" Bunun onu sinirlendireceğini biliyordum. "Iyi de hilalden banane? Umurumda olmayan bi kızı kaçırsan kaç yazar?" Dedi. Bu işte bir terslik var ama neyse. Ses kaydını açtım ve hilalin çığlıkları tüm depoyu inletti. "Işte bu çığlıklar varya o benim altımdayken daha güçlüsü olucak. Buna emin ol demir." Dedim ve telefonu kapattım.

EMRENİN AĞZINDAN;

hilali kaçırmışlardı. Kalbimi büyük bir sızı kapladı. 8 senedir aşık olduğum kızın kaçırılması ağırıma gitmişti. Ne istiyorlardı zavallı masum kızdan? Ben ona dokunmaya bile kıyamazken onun canını nasıl acıtabiliyorlardı. Delirmek üzereydim. Böyle mal mal bekleyerek hiçbir şeyin olmayacağı kanısına vardım ve evden çıkıp arabama atladım. O piç herifin bütün bildiğim mekanlarını gezdim ama yoktu. Nerdesin prensesim? Nerdesin güzelim?

KEŞKE SEVSEN BENİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin