Part-6

55 3 0
                                    

Biraz daha burada oturdum. Telefonum çalmasaydı daha otururdum ama beni arayan Emre olunca oturmama da izin olmuyo tabi. Kalkıp yürümeye başladım. Bir büfenin önüne gelince acıktığını hissettim ve Emre'yi Aradım. Sanki telefonu elimde tutuyormuş gibi hemen açtı.

-efendim hilal?

-Buraya gelir misin Emre ben acıktım da biliyorsun arkadaşım dahi yok.

-evet biliyorum tamam sen tam olarak nerdesin?

-deniz büfenin önündeyim Orayı biliyor musun?

-saçmalama hilal orayı bilmeyen mi var allasen tamam hadi 3 dakikaya ordayım. Dedi ve telefonu kapattı. Tabureye oturup Emre'yi beklemeye başladım. 2 dakika geçmeden Emre geldi ve hemen karşıma oturdu. "Ne yersin hilal?" Iımm acaba ne yesem? Kaşarlı tost istemiyordu canım. "Bilmem sen ne yiceksin?" Dedim. Emre bize iki tane Karışık tost ve limonata söyledi. Yemeğimizin gelmesini Beklerken Emre "neredeydin hilal merak ettim seni" dedi. "Kayalıklarda oturuyodum." Dedim bende. Sessizlik ikimizde. Ben hala annemi düşünüyordum. Annem nasıl olur da beni bırakıp giderdi hala bunu anlayamıyordum. Ben bunları düşünürken Emre bir anda "Çok güzelsin." dedi. Ben mi güzeldim? Bunu etrafımdaki çoğu kişiden duyuyorum ama ben güzel değildim bunu biliyordum. "Eskiden de güzeldin. Ama şimdi bambaşkasın. Neden bilmiyorum ama Gözlerimi kamaştırıyorsun" dedi. Tam cevap verecektim ki yemeklerimiz geldi. Ve ben cevap vermek istemediğimden dolayı yemeğime gömüldüm. Herkesin kendine göre dertleri var. BIRILERI ÇOK ÜZGÜN, BIRILERI MUTSUZ, BIRILERI MECBUR, BIRILERI AŞIK, BIRILERI DE HISSIZ. AMA KIMSE MUTLU DEĞIL. Şimdi ben nerede kalıcaktım? Aklımdaki bu soruyu Emre'ye sorarsam daha net cevap alacağımı biliyordum. Ve "Emre ben şimdi nerede kalacağım?" Dedim. Emre de hiç Tereddüt etmeden "benim evimde istediğin kadar kalabilirsin." Dedi. Peki ya ona Yük olursam? Ya benden sıkılırsa? Ama bunları ona söylemek istemediğim için sadece başımı salladım. "Hadi Yemeğin bittiyse gidelim hilal hem daha okulunu değiştireceğiz benim okuduğum okula geliceksin." Dedi. Aslında okulumu ve çevremi değiştirmem bana iyi gelirdi. "Tamam o zaman kalkalım." dedim. Arabaya bindik ve yola çıktık. Emre radyoyu açtı ve en sevdiğim şarkı çalmaya başladı.

KURU SIKIYMIŞ ANLADIM

BIZIM TÜM HİKAYEMİZ

ÖLDÜRMEDİ BU MUDUR?

EN KUVVETLI DARBEN

AŞKLARIN ISMI VARDIR

SAYIKLANIR ELBET UNUTULUR

AMA HAYIR DEDIM ŞIMDI DEĞIL

şarkıya eşlik etmeye başladım ve emen ardından Emre de eşlik etmeye başladı

YALNIZLIĞI DEMLEDİM

HEP AVUÇLARIMDA

NE GELIR KI ELIMDEN

KIMSE TUTMADIKÇA

SÖYLE SEN NASIL

ÖĞRENDIN UNUTMAYI

BIRIKTI HER ACI İÇİMDE

KENDIME YER KALMADI

Şarkı bittiğinde Emre'yle göz Göze geldik. Yakınlaşmaya başladık.

KEŞKE SEVSEN BENİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin