Selammm bu bizim ilk hikayemiz ve ilk bölümümüz . Lütfen okuyan herkes votelesin ve yorum bıraksın. hikayeyi 3 kişi olarak yazıyoruz.
Merve
Rüveyda
Hümeyra
* * *
Koltuğuma oturmuş , yağmur damlalarının cama bıraktığı sesleri dinliyordum. Telefonuna gelen mesaj sesiyle daldığım alemden sıyrıldım.
Ah ne sanmıştım ki birinin bana mesaj atacağını mı ? " ... mağazasından % 20 indirim .... "
Tekrar pencereme döndüm ve kendi dünyama giriş yaptım. Dışarıda annem ve sosyete arkadaşlarının kahkahaları duyuluyordu. Acaba ben ne zaman onlar kadar mutlu olacaktım.
İçime gelen sıkıntıyla biraz dışarı çıkmaya karar verdim. siyah yağmurluğumu ve kulaklığımı alarak anneme fark ettirmeden dışarı çıktım. İçimde kopan fırtınalara rağmen kendimi gülümsemeye zorluyordum. Arka bahçedeki garajdan bisikletimi aldım ve sahile doğru sürmeye başladım. Son zamanlarda olan olaylardan sonra biraz kendimle baş başa kalmaya ihtiyacım vardı. Dalgin dalgin müzik dinleyip ilerlerken önüme baktığımda yerde ağlayan 4 - 5 yaşlarında küçük bir kız çocuğu gördüm ve hemen bisikletten indim. Çocukları çok seviyordum. Onların masum dünyası beni büyülüyordu.
- Ah tatlı kız neden ağlıyosun ? Adın ne senin bakalım ?
-B' b ben .. yürürken ayağm takıldı v v ve. düş...
- Ecem neden yine evden kaçtın bakalım ?! aa ağlıyo musun sen n'oldu ?
Abisi olduğunu anladığım uzun boylu ve yeşil gözlü 17 yaşlarındaki genç bir süre gözlerini bisikletime çevirdi ve öfkeli gözlerle bana baktı ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bana Bulutlardan Bahset
RomanceYalnızlıktan kurtulup bir anda herkesin gözdesi olan kız. Doğru aşka ulaşma çabaları. Her şeyin üstüne bir de sıkıcı aile problemleri. Hayat daha ne kadar karmaşık olabilir?...