2┆❝ Do you want me to be close to him?
Then I will be. ❞
1850 words"Lee Woobin?"
Öğretmenin sesi arka sıralara kadar duyulduğunda herkes susmuş ve bu yabancı isme şaşırmışlardı. Yeni gelen çocuklardan biri olmalıydı ki etraflarına baktılar ancak kimseden bir çıt çıkmıyordu.
"Lee Woobin kim?"
Öğretmen bir kez daha bağırdığında Hueningkai de herkes gibi etrafına bakıp bu kişinin kim olduğunu bulmaya çalışırken Taehyun karnına dirsek atmıştı.
"Aptal. Woobin sensin."
Kulağına fısıldadığında Hueningkai sonunda aydınlandı ve elini kaldırdı.
"Benim!"
Herkes Hueningkai'a döndüğünde hoca da çattığı kaşları ile ona bakmıştı.
"Neden başta söylemedin?"
"Uh ben... Dalmışım hocam. Duymadım."
"Her neyse."
Hoca takmadan yoklamayı almaya devam ederken Taehyun, Hueningkai'a göz devirmiş, sonra birkaç sıra yanındaki Beomgyu'ya bakmıştı. Beomgyu arkadaşları ile gülüşürken Taehyun arkadaşlarının kim olduğuna baktı.
"Kim Kangmin?"
"Burada!"
Taehyun, kimse görmeden telefonunu çıkartmış ve ona gönderilen mesajlara göz atmıştı. Beomgyu'nun çevresi hakkında bilgi toplanılmış ve arkadaşları hakkında çoğu şey rapor edilmişti.
___________________________________________
Jihun
- Kim Kangmin.
- 16 yaşında.
- Çalışkan ve yardımsever.
- En yakın arkadaşları Beomgyu ve Yoo Siwoo.
- Ailesinin maddi durumu pek iyi değil.
- Saf ve tatlı bir çocuk.
- Siwoo'dan hoşlanıyor.
.
.
.___________________________________________
"Hmm."
Taehyun mesajın bir kısmını okuduktan sonra çocuğa bakmış ve onu izlemeye başlamıştı. Kangmin heyecanlı bir şekilde Beomgyu ile konuşuyordu. Onu biraz gözlemledikten sonra diğer çocuğa döndü.
"Yoo Siwoo."
"Burada hocam!"
Siwoo denilen çocuk bağırdığında hoca ona bir göz atmış sonra tekrar yoklamaya devam etmişti. Siwoo gülüp kalktığı yerine geri otururken ona bakan bir kıza göz kırpmış ve kolunu Beomgyu'nun omzuna koymuştu. Taehyun, havalı olmaya çalışan tavırlarına yüz buruşturup onun hakkındaki mesaja geçti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sᴇᴄʀᴇᴛ ᴀɢᴇɴᴛ
Фанфик| ᴛᴏᴍᴏʀʀᴏw ʙʏ ᴛᴏɢᴇᴛʜᴇʀ | | ᴋᴀɴɢ ᴛᴀᴇʜʏᴜɴ × ᴄʜᴏɪ ʙᴇᴏᴍɢʏᴜ | Kang Taehyun, Choi Beomgyu'yu Koruması İçin Gencin Babası Tarafından Görevlendirilen Bir Ajandı. Her Çatışma Sonucunda Daima Kazanan Taehyun, Beomgyu'yu Öldürmeye Çalışanları Soğukkanlı Bir Şe...