0┆❝ A new target. Not to kill,
but to protect. ❞
283 words"Ne istiyorsun?"
Genç adam, deri koltuklardan birine kendini atmış ve rahat bir şekilde oturmuştu. Ona göre daha yaşlı olan adam ise derin bir nefes alıp alnını ovuşturdu.
"Ne kadar saygısızsınız Bay Kang."
"Ne istiyorsun dedim."
Taehyun umursamaz bir şekilde sorduğunda adam masasının üzerinde ellerini birleştirmiş ve yerinde dikleşmişti.
"Sizinle bir kere daha çalışmak istiyorum."
"Bana bak bunak, sen bana vereceğin parayı kefen parana versene."
"Saygılı konuşun Bay Kang!"
Güvenliklerden biri atıldığında patronları onu durdurmuş ve odadan çıkmalarını söylemişti. Emriyle odada yalnızca ikisi kalırken Taehyun sertçe adama döndü.
"Bakın Bay Choi, sizinle bir daha çalışmayacağımı söyledim. Sizinle de, o aptal rakiplerinizle de uğraşmaktan bıktım. Ben kiralık bir katil değilim."
"Bay Kang, bu konu çok önemli. Son bir iş ve sonra yüzümü bile görmeyeceksiniz."
Taehyun sinirle nefes vererek göz devirmiş ve devam etmesi için başını sallamıştı. Bay Choi gülümsedi ve önüne birkaç fotoğraf attı. Taehyun fotoğraflara bakarken o konuşuyordu.
"Choi Beomgyu, 17 yaşında, lise 3'e gidiyor, sevecen ve masum biri. Arkadaş canlısı. Zeki olmasına rağmen saf. Kolaylıkla kandırılabilir."
"Halloldu bil."
Taehyun ayağa kalktığında Bay Choi kafasını iki yana salladı.
"Hayır Bay Kang. O benim oğlum. Sizden istediğim onu öldürmeniz değil, onu korumanız."
"Anlamadım?!"
Taehyun sert bir şekilde sorduğunda Bay Choi yalnızca ona bakıyordu.
"Ben bebek bakıcısı falan değilim! Ben bir katilim ve liseli bir ergenin korumalığını falan yapmayacağım!"
Bay Choi sıkıntıyla bir nefes vermiş ve telefonunu kulağına götürerek konuşmuştu.
"Getirin."
Birkaç dakika içinde kapı açılmış ve güvenliklerden biri Taehyun'un önüne koca bir çuval atmıştı. Taehyun çuvala bakarken Bay Choi sırıttı.
"Eğer oğlumu korur ve ona zarar vermeye çalışanları yok ederseniz bu para sizindir Bay Kang."
Taehyun çatık kaşlarıyla önce çuvala sonra ise Bay Choi'ye bakmıştı.
"Oğlunuzun kılına bile zarar gelmeyecek Bay Choi, bana güvenebilirsiniz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sᴇᴄʀᴇᴛ ᴀɢᴇɴᴛ
Fanfic| ᴛᴏᴍᴏʀʀᴏw ʙʏ ᴛᴏɢᴇᴛʜᴇʀ | | ᴋᴀɴɢ ᴛᴀᴇʜʏᴜɴ × ᴄʜᴏɪ ʙᴇᴏᴍɢʏᴜ | Kang Taehyun, Choi Beomgyu'yu Koruması İçin Gencin Babası Tarafından Görevlendirilen Bir Ajandı. Her Çatışma Sonucunda Daima Kazanan Taehyun, Beomgyu'yu Öldürmeye Çalışanları Soğukkanlı Bir Şe...