дугаар 7 буюу Лухан
виртуал аялал №8
≠≠≠≠≠
дугаар 7 буюу Лухан
виртуал аялал №8
Мэдээлэл хуулалт
1% ............................................................................................................100%
Мэдээлэл хуулагдаж дууслаа ...
виртуал аялал № 8г эхлүүлцгээе гэж хэлхэд Компьютер дээр сууж байсан Санхён START гэсэн товчин дээр дархад Лухан болон Мирагийн зүрх цохилож эхлэх нь тэр ...
1821 он
Урдаас нь хархад 20иод цонхтой 2 давхар шавар харш, зэвэрч гандсан төмөр хашаа энэ бүхэнг хархад л энэ харш ямар удаан оршин тогтносныг харж болох юм. Энэ харш болон олон жил англид амьдарсан Лу овогтныхон юм. Лу овогтныхон англид олон жил амьдарсан бөгөөд түүний аав хятадаас торго дурдан гэх зүйлсийг оруулж ирж өндөр үнээр английн хатан хаан язгууртан нарт зардаг.
Өглөө нар тусдаг ч яагаад ч юм хүйтэн байдаг. Хуучин харшийн өмнө сүйх тэрэг ирж зогсоход сүйхнээс ногоон хилэн даашинз өмссөн авхай бууж ирэх бөгөөд хар өнгийн бээлийний гаднаас цэнхэр өнгийн алмазан шигтгээтэй бөгж зүүсэн байх юм.
Сүйхийн хаалгыг нээж өгсөн залуу замчлан түүнийг харш руу дагуулан алхана.
Түүнийг харшид орж ирхэд хүйтэн хөндий хэдэн үйлчлэгчээс өөр хэн ч угтаж авсангүй. Тэгсэн ч авхай гайхсангүй учир нь тэр ийм байдал дассан юм. Тэр европод амьдраад удаж байгаа ч европод амьдардаг ази хүмүүсийн хүүхдүүдийг сургадаг болхоор тэр... европод амьдардаг азиуд ихэвчлэн язгууртан гаралтай учир тэдний хүүхдүүд бүгд гүнтэн гэсэн үг.
Лу овогтоны ганц хүү Лухан бол энэ харшид амьдарч буй ганц хүн түүний аав ээж тун завгүй байдаг тул Луханд анхаарал хандуулдаггүй. Тэр дөнгөж 25хан настай ч ээж нь түүнийг одооноос өв залгамжийн үйл хэрэгт бэлдэхээр ийнхүү Мираг хөлсөлсөн юм. Мэдээж тэр олон хүнтэй уулзаж ярилцах тул түүнд өөрийн төрлөх хэлээс гадна солонгос хэл хэрэгтэй.
Лу ноёнтоны шунал хязгааргүй учир тэд хятадын бараа бүтээгдэхүүнээр дэлхийг захирах бодолтой ажилдаг байх. Мира орж ирэн түүнд зориулж тохижуулж өгсөн 1 давхарын өрөөндөө орж ирхэд Лу ноёнтон яг Мирагийн хэлснээр бүх тавилагыг усан усан цэнхэр өнгийг цагаан өнгөтэй хослуулан шийдсэн байв.
YOU ARE READING
⊂...•O•V•E•R•D•O•S•E•...⊃ [Complete]
FanficТитан хөлөг Дэлхийн сүйрээд 50 жил өнгөрсөн ч хүмүүс бидний амьдрал үргэжлэсээр л... гэхдээ 50иад хүн л амьдарч байна бусад нь хагас үхлүүд буюу тархи нь үхэжсэн, бид тэдний тархинд хиймэл оюун ухаан, хиймэл дурсамжийг бий болгосон хуучин дэлхий дээ...