Nový přítel?

9 0 0
                                    

Toto ráno se kolem našeho doupěte začala potulovat liška.. 
    Báli jsme se protože jsme si mysleli že by mohla zabít vlčata. Proto jsme se střídali na hlídce.
    Když ji někdo na hlídce ucítil a po té uviděl chtěli ji zabít.
    Pak jsem měl hlídku já. Uviděl jsem ji ale nechtěl jsem ji zabít. Nepřišla mi nebezpečná ale kvůli vlčatům jsem ji jen odehnal.

 Nepřišla mi nebezpečná ale kvůli vlčatům jsem ji jen odehnal

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Jeďte ten den jsme u našeho doupěte ulovili jelena. A kolem nás se začali pohybovat lišky. Byli s námi i vlčata takže jsme se o ně balí. Proto jsme se rozhodli že se rozdělíme. Někdo zůstal s vlčty a ostatní šli lišky odehnat.
Pár jsme jich zabili ale nějaké utekli.
     Vraceli jsme se k jelenovi a já měl takový divný pocit. Otočil jsem se a uviděl jsem lišku z dnešního rána.
    Dělal jsem že ji nevidím aby se po ni nevrhli.
    Když jsme se najedli zbytek jsme tam nechali. Do rána byla mrtvola pryč. Bylo nám divné že by to udělí jen lišky. 
     Šel jsem na lov. Lišku jsem toto ráno neviděl. A pak jsem našel krev a chlupy s pachem lišky věděl jsem že je to ona proto jsem ji ráno neviděl....
     Zabilo ji něco velkého protože kolem byli velké stopy ale zase nebyli tak velké aby to byl medvěd.
   Běžel jsem do doupěte aby jsen to všem řekl.

srdce vlkaKde žijí příběhy. Začni objevovat