SLZY V OČÍCH

6 0 0
                                    

Pořád jsme nepohnutě stáli a bály jsme se o vlastní život. Říkali jsme si že můžeme skončit jako ten vlk před námi jehož hlava vysela na štěně.
  Muž na nás pořád díval pak vzal do ruky sekeru a šel odemknout dveře a pak vešel. Vrčeli jsme ale muž se nebál a pořád stál. Čekali jsme co se bude dít. Chtěl na mě sáhnout ale Rufus ho kousl do ruky. Muž zařval a Rufuse popadl za kůži za krkem a odtáhl ho ven. Já tam stál protože jsem se bál aby mu neublížil. Možná jsem se měl pokusit muže pokousat. Díval jsem se na ně z okna muž ho přivázal na řetěz a vracel se ke mně. Vešel já se krčil pod stolem a klepal se hrůzou. Rufus začal vít. Asi chtěl aby buď Bibi nebo Ice přiběhli. Muž na mě sáhl a chytl mě jako Rufuse. Pochopili jsme že nám jde o život. Přivázal mě k Rufusovi. Já jsem si lehl a Rufus se na mě díval. Náhle muž zas přišel a hodil nám kosti. Já jsem měl strašný hlad tak jsem začal jíst. Rufus nechtěl nevěřil mu. V dálce jsme zas uviděli pumu. Pomalu se k nám blížila. Asi měla hlad chtěla kost Rufuse. Rufus ji nechal aby si ji vzala. Puma pak utekla. Muž zase přišel a díval se na nás. Mě pohladil po hlavě asi věděl že se strašně bojím. Rufus vrčel a on ho bouchl po hlavě. Další ráno přišli další   lidé. Muž vzal Rufuse a ukazoval to ostatním. Pak si podali ruce a Rufuse odtáhli do svého auta. Vil jsem ale nic nezměnilo. Hnaly se mi slzy do očí. Rufuse odvezli a já jsem byl na vše sám. Muž ke mě přišel a chtěl mě pohladit ale já mu ukousl prst. Odešel aby se ošetřil a já se dostal z řetězu a běžel jsem rychle do doupěte. Doběhl jsem tam Ice se ptala kde Rufus je. Já stál a slzy mi tekly z očí. Pověděl jsem jim co se stalo. Bez Rufuse jsme byli slabí a bez vůdce. Proto Ice rozhodla že budu vůdce já. Vůbec jsem se na to necítil. Vlčata byla hladová proto jsem šel lovit. Ulovil jsem pár zajíců. Pak jsem si lehl a myslel jsem na Rufuse.

srdce vlkaKde žijí příběhy. Začni objevovat