život mláďat

15 1 1
                                    

Ve smečce byli 3 mláďata hnědka, Daira a Arčí. Cestovali s námi ve dne i v noci samozřejmě jsme měli přestávky. Ale jednou večer byla hrozná bouřka vlčata se hrozně bála a tak jsme šli do nejbližší jeskyně. Ale nejmenší vlče Hnědka se ztratila. Čekali jsme až bouřka přestane.... spali jsme až do rána a hnedka jsme šli hledat hnědku. Cítili jsme její pach ale nemohli jsme ji najít. Ice se rozhodla že tu zůstane a až ji najde tak se k nám vrátí. My jsme cestovali dál. Uběhlo pár dní a Ice nikde. Měli jsme o ní velký strach ale nemohli jsme se vrátit. Ostatní vlčata se měla čile k světu. Když jsme cestovali tak si hráli.❤ Jeden večer jsem se šel s vlčaty projít a naučit je plno věcí. Vlčata se učila rychle. Když jsme se vrátili k Rufusovi a Bibi tak něco řešili. Netušil jsem co ale moc jsem se o to nezajímal. Byl jsem radši s Dairou a Arčím. Další den jsem šel s vlčaty ven aby jsi mohli hrát na voňavé zelené trávě. A náhle jsem ucítil dva pachy co jsem znal. Zavolal jsem Rufuse a Bibi. Přiběhli a odvedli mláďata. Tak jsem se bál kdo to je. Rufus najednou začal výt a tal jsme se přidali. A pak mě napadlo že by to mohla být Ice a Hnědka. Takže jsem se šel podívat. A najednou jsem uviděl  Ice jak nese hnědku v tlamě. Hnedka jsem zavolal ostatní. Ice se zastavila a koukala na mě. Já jsem se vyděšeně koukal zas na ní. Rufus a Bibi přiběhli vzali i mláďata. Ice najednou šla k nám. Trochu jsem couvl. Ice Hnědku položila a šla k nám. Hnedka jsme se pozdravili. Slyšeli jsme kňučení. Hnědka se najednou zvedla a šla se pozdravit.❤ Byl jsem šťastný že se obě vrátili živé. Hnědka jsi hnedka šla hrát s ostatními mláďaty. Večer jsme šli spát. Ráno jsem nechal mláďata aby šli ven sami ale Hnědka zůstala aby jsem ji to tu ukázal a naučil jí nějaké věci co ostatní už uměli. Když jsme šli do lesa tak jsem ucítil nějaký neznámí pach. Poslal jsem Hnědku zpátky a já tam zůstal. Slyšel jsem jak kolem něco obíhá. Udělal jsem jeden rychlý pohyb a už to bylo pryč. Vrátil jsem se ke smečce a řekl jsem jim co se stalo. Rufus věděl co to bylo..... byla to liška která chtěla ulovit mláďata. Rufus jí viděl brzo ráno když šel lovit. Rád jsem pozoroval jak si mláďata hrají. Ale vždy to hrátky nebyli.... jednou Daira pokousala do krve Hnědku která tam má do teď jizvy. Když byla vlčata starší tak s námi chodila i na lov. Lovili jsme jelena a já jsem si vzpomněl na matku. Když za jelenem utíkali já jen stál a díval se... ale pak jsem si říkal když jim nepomůžu pak by byla mláďata o hladu. Tak jsem běžel za nimi. Po pár minutách jsme ho ulovili. Já byl šťastný že se najedli a mohli spokojeně spinkat. Když byla noc tak jsem šel hlídat... zase se liška potulovala kolem. Venku jsem byl celou noc kdyby se něco stalo. Ráno jsem uviděl tu lišku jak leží naproti naproti mě.

 Ráno jsem uviděl tu lišku jak leží naproti naproti mě

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Vypadala že má velký hlad. Tak jsem jí zavedl k jelenovi po kterém tam skoro nic nezbylo. Jelikož byl další den tak museli vlčata jíst. Šel jsem lovit. Ulovil jsem 2 zajíce které jsem odnesl do doupěte. Ale pak jsem šel zase lovit ulovil jsem dalšího zajíce ale toho jsem dal lišce. Když jsem se vrátil tak už vlčata jedli. Ostatní členi smečky si sli také sehnat potravu a já hlídal vlčata.

srdce vlkaKde žijí příběhy. Začni objevovat