𝐙𝐚𝐧𝐞'𝐬 𝐡𝐨𝐮𝐬𝐞
𝐖𝐞𝐬𝐭 𝐇𝐨𝐥𝐥𝐲𝐰𝐨𝐨𝐝, 𝐂𝐀"𝐇𝐚𝐲𝐝𝐞𝐧" 𝐘𝐨𝐮 𝐡𝐞𝐚𝐫 𝐙𝐚𝐧𝐞 𝐲𝐞𝐥𝐥 𝐚𝐜𝐫𝐨𝐬𝐬 𝐭𝐡𝐞 𝐫𝐨𝐨𝐦
𝖧𝖺𝗒𝖽𝖾𝗇 𝗁𝖺𝖽 𝗃𝗎𝗌𝗍 𝖾𝗇𝗍𝖾𝗋𝖾𝖽 𝗍𝗁𝖾 𝗁𝗈𝗎𝗌𝖾 𝗉𝖺𝗋𝗍𝗒 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝗁𝖾𝗋 𝖿𝗋𝗂𝖾𝗇𝖽 𝗐𝖺𝗌 𝗍𝗁𝗋𝗈𝗐𝗂𝗇𝗀. 𝖲𝗁𝖾 𝖺𝗅𝗐𝖺𝗒𝗌 𝗅𝗈𝗏𝖾𝖽 𝖺 𝗀𝗈𝗈𝖽 𝗉𝖺𝗋𝗍𝗒 𝖻𝗎𝗍 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝖺𝗅𝗅 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝗁𝖺𝗌 𝖻𝖾𝖾𝗇 𝗁𝖺𝗉𝗉𝖾𝗇𝗂𝗇𝗀 𝗂𝗇 𝗁𝖾𝗋 𝗅𝗂𝖿𝖾 𝗌𝗁𝖾 𝗐𝖺𝗌𝗇𝗍 𝗂𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝗆𝗈𝗈𝖽. 𝖶𝗁𝖾𝗇 𝗌𝗁𝖾 𝖺𝗋𝗋𝗂𝗏𝖾𝖽 𝗁𝖾𝗋 𝖻𝖾𝗌𝗍 𝖿𝗋𝗂𝖾𝗇𝖽 𝖡𝗋𝗈𝗈𝗄𝖾 𝗁𝖺𝖽 𝗆𝖾𝗍 𝗁𝖾𝗋 𝗈𝗎𝗍𝗌𝗂𝖽𝖾 𝖺𝗇𝖽 𝗐𝖺𝗅𝗄𝖾𝖽 𝗂𝗇𝗌𝗂𝖽𝖾 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝗁𝖾𝗋. 𝖮𝗇𝖼𝖾 𝗍𝗁𝖾 𝗀𝗂𝗋𝗅𝗌 𝗁𝖺𝖽 𝗀𝗈𝗍𝗍𝖾𝗇 𝗂𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝖽𝗈𝗈𝗋 𝖾𝗏𝖾𝗋𝗒𝗈𝗇𝖾 𝗁𝖺𝖽 𝗅𝗈𝗈𝗄 𝖺𝗍 𝗍𝗁𝖾 𝗌𝗉𝖺𝗇𝗂𝗌𝗁 𝗀𝗂𝗋𝗅 𝗅𝗂𝗄𝖾 𝗌𝗁𝖾 𝗂𝗌 𝖺𝗇 𝖺𝗇𝗀𝗅𝖾 𝖿𝗋𝗈𝗆 𝗁𝖾𝗏𝖾𝖺𝗇. 𝖠𝖼𝗋𝗈𝗌𝗌 𝗍𝗁𝖾 𝗋𝗈𝗈𝗆, 𝗁𝖾𝗋 𝖾𝗑 𝖿𝗅𝗂𝗇𝗀 𝗁𝖺𝖽 𝖻𝖾𝖾𝗇 𝖿𝗅𝗂𝗋𝗍𝗂𝗇𝗀 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝖺 𝖻𝗅𝗈𝗇𝖽𝖾 𝖻𝗈𝗆𝖻𝗌𝗁𝖾𝗅𝗅 𝖺𝗅𝗅 𝗇𝗂𝗀𝗁𝗍. 𝖧𝗂𝗌 𝖺𝗍𝗍𝖾𝗇𝗍𝗂𝗈𝗇 𝗀𝗈𝗍 𝗉𝗎𝗅𝗅𝖾𝖽 𝗐𝗁𝖾𝗇 𝗁𝖾 𝗁𝖾𝖺𝗋𝖽 𝗍𝗁𝖾 𝗁𝗈𝗌𝗍 𝗒𝖾𝗅𝗅 𝗁𝖾𝗋 𝗇𝖺𝗆𝖾. 𝖠𝖿𝗍𝖾𝗋 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝗁𝗂𝗌 𝖿𝗎𝗅𝗅 𝖺𝗍𝗍𝖾𝗇𝗍𝗂𝗈𝗇 𝗐𝖾𝗇𝗍 𝗍𝗈 𝗍𝗁𝖾 𝗀𝗂𝗋𝗅 𝗈𝗇 𝗁𝗂𝗌 𝖺𝗋𝗆.
"𝖧𝖾𝗒 𝖽𝗈 𝗒𝗈𝗎 𝗐𝖺𝗇𝗍 𝗍𝗈 𝗀𝗈 𝗍𝗈 𝗈𝗎𝗍𝗌𝗂𝖽𝖾?" 𝖧𝖾 𝖺𝗌𝗄𝗌.
"𝖲𝗎𝗋𝖾 𝖻𝖺𝖻𝖾" 𝖲𝗁𝖾 𝗋𝖾𝗌𝗉𝗈𝗇𝖽𝗌.
𝖶𝗂𝗍𝗁 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝗉𝖾𝗍 𝗇𝖺𝗆𝖾, 𝖦𝗋𝖺𝗒𝗌𝗈𝗇 𝖼𝗋𝗂𝗇𝗀𝖾𝗌 𝖻𝗎𝗍 𝗇𝗈𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝗅𝖾𝗌𝗌 𝗀𝗋𝖺𝖻𝗌 𝗁𝖾𝗋 𝖺𝗋𝗆 𝖺𝗇𝖽 𝗅𝖾𝖺𝖽𝗌 𝗁𝖾𝗋 𝗈𝗎𝗍𝗌𝗂𝖽𝖾.
𝖹𝖺𝗇𝖾 𝖺𝗇𝖽 𝖣𝖺𝗏𝗂𝖽 𝗁𝖺𝖽 𝗆𝖺𝖽𝖾 𝗍𝗁𝖾𝗋𝖾 𝗐𝖺𝗒 𝗈𝗏𝖾𝗋 𝗍𝗈 𝗍𝗁𝖾 𝗀𝗂𝗋𝗅, 𝖽𝗋𝗂𝗇𝗄 𝗂𝗇 𝗁𝖺𝗇𝖽. 𝖳𝗁𝖾𝗒 𝗍𝖺𝗅𝗄 𝖿𝗈𝗋 𝖺 𝗅𝗂𝗍𝗍𝗅𝖾 𝖻𝗂𝗍 𝗍𝗁𝖾𝗇 𝖽𝖺𝗏𝗂𝖽 𝗍𝗎𝗋𝗇𝗌 𝗈𝗇 𝗁𝗂𝗌 𝖼𝖺𝗆𝖾𝗋𝖺 𝗍𝗈 𝗌𝗍𝖺𝗋𝗍 𝖿𝗂𝗅𝗆𝗂𝗇𝗀. 𝖧𝖾 𝗐𝖺𝗇𝗍𝗌 𝖧𝖺𝗒𝖽𝖾𝗇 𝗍𝗈 𝖽𝗈 𝗌𝗈𝗆𝖾𝗍𝗁𝗂𝗇𝗀 𝖼𝗋𝖺𝗓𝗒 𝖿𝗈𝗋 𝗆𝗈𝗇𝖽𝖺𝗒𝗌 𝗏𝗅𝗈𝗀. 𝖡𝗎𝗍 𝗂𝗇𝗍𝖾𝗌𝗍𝖾𝖽 𝖧𝖺𝗒𝖽𝖾𝗇 𝗀𝗈𝖾𝗌 𝗈𝗎𝗍 𝗍𝗈 𝗍𝗁𝖾 𝗅𝗂𝗍𝗍𝗅𝖾 𝗌𝗉𝖺𝖼𝖾 𝗂𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝗆𝗂𝖽𝖽𝗅𝖾 𝗈𝖿 𝗍𝗁𝖾 𝗅𝗂𝗏𝗂𝗇𝗀 𝗋𝗈𝗈𝗆 𝖺𝗇𝖽 𝖽𝖺𝗇𝖼𝖾𝗌. 𝖤𝗏𝖾𝗋𝗒𝗈𝗇𝖾 𝗅𝗈𝗈𝗄𝗌 𝖺𝗍 𝗁𝖾𝗋 𝖻𝗎𝗍 𝗍𝗁𝖾𝗇 𝗌𝗈𝗆𝖾 𝗃𝗈𝗂𝗇 𝗁𝖾𝗋 𝗈𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝖽𝖺𝗇𝖼𝖾 𝖿𝗅𝗈𝗈𝗋. 𝖲𝗈𝗈𝗇 𝖺𝗇 𝗈𝗅𝖽 𝖿𝗋𝗂𝖾𝗇𝖽 𝗀𝗋𝖺𝖻𝗌 𝗁𝖾𝗋 𝖺𝗇𝖽 𝗉𝗎𝗅𝗅𝗌 𝗁𝖾𝗋 𝗈𝖿𝖿 𝗍𝗁𝖾 𝖽𝖺𝗇𝖼𝖾 𝖿𝗅𝗈𝗈𝗋 𝗍𝗈 𝗍𝖺𝗅𝗄. 𝖧𝖾 𝗌𝗎𝗋𝗉𝗋𝗂𝗌𝖾𝗌 𝗁𝖾𝗋 𝖻𝗎𝗍 𝗌𝗁𝖾 𝗂𝗌 𝗌𝗎𝗉𝖾𝗋 𝗀𝗅𝖺𝖽 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝗁𝖾 𝗂𝗌 𝗍𝗁𝖾𝗋𝖾.
"𝖮𝗁 𝗆𝗒 𝗀𝗈𝗌𝗁! 𝖢𝖺𝗅𝖾𝖻 𝗐𝗁𝖺𝗍 𝖺𝗋𝖾 𝗒𝗈𝗎 𝖽𝗈𝗂𝗇𝗀 𝗁𝖾𝗋𝖾?" 𝖧𝖺𝗒𝖽𝖾𝗇 𝖺𝗌𝗄𝗌.
"𝖨𝗆 𝗂𝗇 𝗍𝗈𝗐𝗇, 𝗌𝗈𝗆𝖾𝗈𝗇𝖾 𝗂𝗇𝗏𝗂𝗍𝖾𝖽 𝗆𝖾."
"𝖠𝗐𝖾 𝗍𝗁𝖺𝗍𝗌 𝗀𝗋𝖾𝖺𝗍! 𝖧𝗈𝗐 𝖺𝗋𝖾 𝗒𝗈𝗎?"
"𝖨𝗆 𝖽𝗈𝗂𝗇𝗀 𝗀𝗈𝗈𝖽, 𝖻𝗎𝗍 𝗁𝗈𝗐 𝖺𝗋𝖾 𝗒𝗈𝗎? 𝖠𝖿𝗍𝖾𝗋 𝗍𝗁𝖾 𝖼𝗈𝗇𝖼𝖾𝗋𝗍 𝗒𝗈𝗎 𝗐𝖾𝗋𝖾𝗇𝗍 𝗅𝗈𝗈𝗄𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗈 𝗁𝗈𝗍. 𝖲𝗈𝗆𝖾𝗍𝗁𝗂𝗇𝗀 𝖺𝖻𝗈𝗎𝗍 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝗁𝖾𝖺𝖽 𝗋𝗂𝗀𝗁𝗍?" 𝖢𝖺𝗅𝖾𝖻 𝗊𝗎𝖾𝗌𝗍𝗂𝗈𝗇𝗌
"𝖣𝗈𝗂𝗇𝗀 𝗀𝗈𝗈𝖽. 𝖬𝗒 𝗁𝖾𝖺𝖽 𝗐𝖺𝗌 𝖿𝗂𝗇𝖾 𝗍𝗁𝖾 𝗇𝖾𝗑𝗍 𝖽𝖺𝗒 𝖻𝗎𝗍 𝗂 𝗌𝗍𝗂𝗅𝗅 𝖼𝖺𝗇𝗍 𝗀𝖾𝗍 𝗈𝗏𝖾𝗋 𝗌𝗈𝗆𝖾𝗈𝗇𝖾 𝗋𝗎𝗇𝗇𝗂𝗇𝗀 𝗂𝗇𝗍𝗈 𝗆𝖾."
𝖶𝗁𝗂𝗅𝖾 𝗍𝗁𝖾 𝗍𝗐𝗈 𝖿𝗋𝗂𝖾𝗇𝖽𝗌 𝗐𝖾𝗋𝖾 𝖼𝖺𝗍𝖼𝗁𝗂𝗇𝗀 𝗎𝗉, 𝖺 𝖻𝗋𝗈𝗍𝗁𝖾𝗋 𝗐𝖺𝗌 𝗐𝖺𝗍𝖼𝗁𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗁𝖾 𝗍𝗐𝗈 𝖺𝗇𝖽 𝗆𝖺𝗄𝗂𝗇𝗀 𝗌𝗎𝗋𝖾 𝗇𝗈𝗍𝗁𝗂𝗇𝗀 𝗐𝖺𝗌 𝗀𝗈𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗈 𝗁𝖺𝗉𝗉𝖾𝗇. 𝖶𝗁𝗂𝗅𝖾 𝖾𝖺𝗏𝖾𝗌𝖽𝗋𝗈𝗉𝗉𝗂𝗇𝗀, 𝖤𝗍𝗁𝖺𝗇 𝗁𝖾𝖺𝗋𝖽 𝗌𝗈𝗆𝖾𝗍𝗁𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝗐𝖺𝗌 𝖿𝖺𝗆𝗂𝗅𝗂𝖺𝗋 𝗍𝗈 𝗁𝗂𝗆. 𝖧𝗂𝗌 𝖻𝗋𝗈𝗍𝗁𝖾𝗋 𝗁𝖺𝖽 𝗋𝖺𝗇 𝗂𝗇𝗍𝗈 𝗌𝗈𝗆𝖾𝗈𝗇𝖾 𝖺𝗍 𝖺 𝖼𝗈𝗇𝖼𝖾𝗋𝗍. 𝖧𝖾 𝗉𝗎𝗍 𝗉𝖾𝗂𝖼𝖾𝗌 𝗍𝗈𝗀𝖾𝗍𝗁𝖾𝗋 𝖺𝗇𝖽 𝗋𝖾𝖺𝗅𝗂𝗓𝖾𝖽 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝖧𝖺𝗒𝖽𝖾𝗇 𝖺𝗇𝖽 𝖦𝗋𝖺𝗒𝗌𝗈𝗇 𝗁𝖺𝖽 𝗋𝖺𝗇 𝗂𝗇𝗍𝗈 𝖾𝖺𝖼𝗁 𝗈𝗍𝗁𝖾𝗍 𝖺𝗍 𝗍𝗁𝖾 𝖳𝗋𝖺𝗏𝗂𝗌 𝖲𝖼𝗈𝗍𝗍 𝖼𝗈𝗇𝖼𝖾𝗋𝗍. 𝖧𝖾 𝗍𝗁𝗈𝗎𝗀𝗁𝗍 𝗂𝗍 𝗐𝖺𝗌 𝗂𝗆𝗉𝗈𝗌𝗌𝗂𝖻𝗅𝖾 𝗌𝗈 𝗁𝖾 𝗃𝗎𝗌𝗍 𝗉𝗎𝗍 𝗍𝗁𝖾 𝗍𝗁𝗈𝗎𝗀𝗁𝗍 𝗂𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝖻𝖺𝖼𝗄 𝗈𝖿 𝗁𝗂𝗌 𝗁𝖾𝖺𝖽 𝖺𝗇𝖽 𝖼𝗈𝗇𝗍𝗂𝗇𝗎𝖾𝖽 𝗍𝗈 𝖽𝗋𝗂𝗇𝗄𝗁𝗂𝗌 𝖽𝗋𝗂𝗇𝗄.
YOU ARE READING
love galore • Grayson Dolan
Fanfictionyou never expect to find your next lover at a concert do you? Hayden Montgomery was spending her New Years Eve with not a care in the world and then bumps into someone who she can't keep her mind off of. OCxGD SOCIAL MEDIA x YOUTUBE FF WILL HAVE C...