𝐋𝐨𝐬 𝐀𝐧𝐠𝐞𝐥𝐞𝐬
27/6/19
𝗛𝗮𝘆𝗱𝗲𝗻 𝗁𝖺𝖽 𝗐𝖺𝗅𝗄𝖾𝖽 𝗎𝗉 𝗍𝗁𝖾 𝖽𝗈𝗅𝖺𝗇 𝗍𝗐𝗂𝗇𝗌 𝖽𝗋𝗂𝗏𝖾 𝗐𝖺𝗒 𝖿𝗋𝗈𝗆 𝗁𝖾𝗋 𝗎𝖻𝖾𝗋 𝖺𝗇𝖽 𝗄𝗇𝗈𝖼𝗄𝖾𝖽 𝗈𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝖿𝗋𝗈𝗇𝗍 𝖽𝗈𝗈𝗋. 𝖧𝖾𝗋 𝗆𝗂𝗇𝖽 𝗐𝖺𝗌 𝗀𝗈𝗂𝗇𝗀 𝖼𝗋𝖺𝗓𝗒, 𝗍𝗁𝗈𝗎𝗀𝗁𝗍𝗌 𝗀𝗈𝗂𝗇𝗀 𝗋𝗈𝗎𝗀𝖾. 𝖲𝗁𝖾 𝖽𝗂𝖽𝗇'𝗍 𝗄𝗇𝗈𝗐 𝗐𝗁𝖺𝗍 𝖦𝗋𝖺𝗒𝗌𝗈𝗇 𝗐𝖺𝗇𝗍𝖾𝖽 𝗍𝗈 𝗍𝖺𝗅𝗄 𝖺𝖻𝗈𝗎𝗍. 𝖳𝗁𝖾𝗂𝗋 𝗋𝖾𝗅𝖺𝗍𝗂𝗈𝗇𝗌𝗁𝗂𝗉 𝗁𝖺𝖽 𝖻𝖾𝖾𝗇 𝗀𝗈𝗈𝖽 𝗅𝖺𝗍𝖾𝗅𝗒. 𝖳𝗁𝖾𝗒 𝗁𝖺𝖽 𝗀𝗈𝗍𝗍𝖾𝗇 𝖺 𝗅𝗈𝗍 𝖼𝗅𝗈𝗌𝖾𝗋 𝖺𝗇𝖽 𝗁𝖺𝖽 𝖻𝖾𝖼𝖺𝗆𝖾 𝗋𝖾𝖺𝗅𝗅𝗒 𝗀𝗈𝗈𝖽 𝖿𝗋𝗂𝖾𝗇𝖽𝗌. 𝖧𝖺𝗒𝖽𝖾𝗇 𝗁𝖺𝖽 𝖻𝖾𝖾𝗇 𝗈𝗇 𝖺 𝖿𝖾𝗐 𝖽𝖺𝗍𝖾𝗌 𝗌𝗂𝗇𝖼𝖾 𝖹𝖺𝗇𝖾'𝗌 𝗉𝖺𝗋𝗍𝗒 𝖻𝗎𝗍 𝖺𝗅𝗅 𝗈𝖿 𝗍𝗁𝖾 𝗆𝖾𝗇 𝗁𝖺𝖽 𝖻𝖾𝖾𝗇 𝗆𝗂𝗌𝗌𝗂𝗇𝗀 𝗌𝗈𝗆𝖾𝗍𝗁𝗂𝗇𝗀 𝖿𝗈𝗋 𝗁𝖾𝗋 𝖺𝗇𝖽 she 𝖼𝗈𝗎𝗅𝖽𝗇𝗍 𝖿𝗂𝗀𝗎𝗋𝖾 𝗈𝗎𝗍 𝗐𝗁𝖺𝗍 𝗂𝗍 𝗐𝖺𝗌.
𝖠𝖿𝗍𝖾𝗋 𝗐𝖺𝗂𝗍𝗂𝗇𝗀 𝖺 𝖿𝖾𝗐 𝗆𝗈𝗆𝖾𝗇𝗍𝗌 𝖺𝗍 𝗍𝗁𝖾 𝖽𝗈𝗈𝗋 𝗂𝗍 𝗊𝗎𝗂𝖼𝗄𝗅𝗒 𝗈𝗉𝖾𝗇𝗌 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝖺 𝖦𝗋𝖺𝗒𝗌𝗈𝗇 𝖣𝗈𝗅𝖺𝗇 𝗌𝗍𝖺𝗇𝖽𝗂𝗇𝗀 𝗂𝗇𝗌𝗂𝖽𝖾."𝖧𝖾𝗒 𝖧𝖺𝗒𝖽𝖾𝗇, 𝖼𝗈𝗆𝖾 𝗂𝗇" 𝖦𝗋𝖺𝗒𝗌𝗈𝗇 𝗌𝗍𝖾𝗉𝗌 𝗍𝗈 𝗍𝗁𝖾 𝗌𝗂𝖽𝖾 𝗍𝗈 𝗅𝖾𝗍 𝗁𝖾𝗋 𝗐𝖺𝗅𝗄 𝗍𝗁𝗋𝗈𝗎𝗀𝗁.
"𝖳𝗁𝖺𝗇𝗄𝗌. 𝖨 𝖼𝖺𝗆𝖾 𝖺𝗌 𝖿𝖺𝗌𝗍 𝖺𝗌 𝗂 𝖼𝗈𝗎𝗅𝖽, 𝗒𝗈𝗎 𝗆𝖺𝖽𝖾 𝗂𝗍 𝗌𝗈𝗎𝗇𝖽 𝗂𝗆𝗉𝗈𝗋𝗍𝖺𝗇𝗍 𝗈𝗏𝖾𝗋 𝗍𝗁𝖾 𝗉𝗁𝗈𝗇𝖾." 𝖲𝗁𝖾 𝗌𝗍𝖺𝗍𝖾𝖽.
"𝖨𝗍 𝗂𝗌 𝗂𝗆𝗉𝗈𝗋𝗍𝖺𝗇𝗍. 𝖧𝖾𝗋𝖾 𝗅𝖾𝗍𝗌 𝗌𝗂𝗍 𝖽𝗈𝗐𝗇." 𝖧𝖾 𝗀𝗎𝗂𝖽𝖾𝗌 𝗁𝖾𝗋 𝗍𝗈 𝗍𝗁𝖾 𝖼𝗈𝗎𝖼𝗁.𝖳𝗁𝖾 𝗍𝗐𝗈 𝗌𝗂𝗍 𝖽𝗈𝗐𝗇 𝖺𝗇𝖽 𝖦𝗋𝖺𝗒𝗌𝗈𝗇 𝗉𝗎𝗍 𝗁𝗂𝗌 𝗁𝖺𝗇𝖽 𝗈𝗇 𝗁𝖾𝗋 𝗄𝗇𝖾𝖾.
"𝖮𝗄𝖺𝗒 𝖨'𝗆 𝗃𝗎𝗌𝗍 𝗀𝗈𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗈 𝗌𝖺𝗒 𝗂𝗍." 𝖦𝗋𝖺𝗒𝗌𝗈𝗇 𝗌𝖺𝗒𝗌.
"𝖦𝗋𝖺𝗒𝗌𝗈𝗇, 𝗒𝗈𝗎'𝗋𝖾 𝗌𝖼𝖺𝗋𝗂𝗇𝗀 𝗆𝖾." 𝖲𝗁𝖾 𝗀𝗋𝖺𝖻𝗌 𝗁𝗂𝗌 𝗁𝖺𝗇𝖽 𝖺𝗇𝖽 𝗁𝗈𝗅𝖽𝗌 𝗁𝗂𝗌 𝗁𝖺𝗇𝖽 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝗁𝖾𝗋𝗌.
"𝖶𝖾 𝖼𝖺𝗇'𝗍 𝖻𝖾 𝖿𝗋𝗂𝖾𝗇𝖽𝗌 𝖺𝗇𝗒𝗆𝗈𝗋𝖾." 𝖧𝖾 𝗉𝗎𝗍𝗌 𝗈𝗎𝗍 𝗍𝗁𝖾𝗋𝖾.
"𝖶𝗁𝖺𝗍 𝖽𝗈 𝗒𝗈𝗎 𝗆𝖾𝖺𝗇?" 𝖧𝖺𝗒𝖽𝖾𝗇 𝗊𝗎𝖾𝗌𝗍𝗂𝗈𝗇𝗌.
"𝖧𝖺𝗒𝖽𝖾𝗇, 𝖨 𝖼𝖺𝗇'𝗍 𝖻𝖾 𝖺𝗋𝗈𝗎𝗇𝖽 𝗒𝗈𝗎 𝖺𝗇𝗒 𝗆𝗈𝗋𝖾?"
"𝖦𝗋𝖺𝗒𝗌𝗈𝗇, 𝗐𝗁𝖺𝗍 𝗍𝗁𝖾 𝗁𝖾𝗅𝗅 𝗂𝗌 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝗌𝗎𝗉𝗈𝗌𝗌𝖾𝖽 𝗍𝗈 𝗆𝖾𝖺𝗇?" 𝖲𝗁𝖾 𝗅𝖾𝗍𝗌 𝗀𝗈 𝗈𝖿 𝗁𝗂𝗌 𝗁𝖺𝗇𝖽 𝖺𝗆𝖽 𝖼𝗋𝖾𝖺𝗍𝖾𝗌 𝗌𝗈𝗆𝖾 𝖽𝗂𝗌𝗍𝖺𝗇𝖼𝖾 𝗂𝗇𝖻𝖾𝗍𝗐𝖾𝖾𝗇 𝗍𝗁𝖾𝗆.
"𝖧𝖺𝗒𝖽𝖾𝗇, 𝖨'𝗏𝖾 𝗐𝖺𝗍𝖼𝗁𝖾𝖽 𝗒𝗈𝗎 𝗆𝗈𝗏𝖾 𝗈𝗇 𝖿𝗋𝗈𝗆 𝗆𝖾 𝖺𝗇𝖽 𝗂𝗍𝗌 𝗄𝗂𝗅𝗅𝗂𝗇𝗀 𝗆𝖾. 𝖨 𝖼𝖺𝗇'𝗍 𝖻𝖾 𝗃𝗎𝗌𝗍 𝖿𝗋𝗂𝖾𝗇𝖽𝗌 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝗒𝗈𝗎 𝖺𝗇𝖽 𝖨'𝗆 𝗌𝗈𝗋𝗋𝗒 𝖿𝗈𝗋 𝗍𝗁𝖺𝗍." 𝖦𝗋𝖺𝗒𝗌𝗈𝗇 𝗏𝗈𝗂𝖼𝖾 𝖻𝗋𝖾𝖺𝗄𝗌.
"𝖣𝗈 𝗒𝗈𝗎 𝗌𝗍𝗂𝗅𝗅 𝗁𝖺𝗏𝖾 𝖿𝖾𝖾𝗅𝗂𝗇𝗀𝗌 𝖿𝗈𝗋 𝗆𝖾?" 𝖧𝖺𝗒𝖽𝖾𝗇 𝗏𝗈𝗂𝖼𝖾, 𝖻𝖾𝖺𝗋𝗅𝗒 𝖺𝖻𝗈𝗏𝖾 𝖺 𝗐𝗁𝗂𝗌𝗉𝖾𝗋, 𝖺𝗌𝗄𝗌.
𝖧𝖾 𝗅𝗈𝗈𝗄𝗌 𝖺𝗍 𝗁𝖾𝗋 𝗋𝗂𝗀𝗁𝗍 𝗂𝗇 𝖾𝗒𝖾𝗌, "𝖸𝖾𝗌, 𝖨 𝖽𝗈"
𝖲𝗁𝖾 𝖽𝗈𝖾𝗌𝗇'𝗍 𝗋𝖾𝗉𝗅𝗒 𝖺𝗇𝖽 𝗌𝗍𝖺𝗇𝖽 𝗎𝗉. 𝖦𝗋𝖺𝗒𝗌𝗈𝗇 𝗉𝗎𝗍 𝗁𝗂𝗌 𝗁𝗂𝗌 𝗁𝖾𝖺𝖽 𝖽𝗈𝗐𝗇 𝗋𝖾𝖺𝖽𝗒 𝗍𝗈 𝖿𝖺𝖼𝖾 𝖺𝗅𝗅 𝗈𝖿 𝗍𝗁𝖾 𝗋𝖾𝗃𝖾𝖼𝗍𝗂𝗈𝗇 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝗐𝖺𝗌 𝗀𝗈𝗇𝗇𝖺 𝖼𝗈𝗆𝖾. 𝖧𝖾 𝖿𝖾𝖾𝗅𝗌 𝗁𝖾𝗋 𝗅𝗂𝖿𝗍 𝗁𝗂𝗌 𝗁𝖾𝖺𝖽 𝖺𝗇𝖽 𝗉𝗎𝗍𝗌 𝗁𝖾𝗋 𝗁𝖺𝗇𝖽𝗌 𝗈𝗇 𝗁𝗂𝗌 𝖼𝗁𝖾𝖾𝗄𝗌.
𝖫𝗈𝗈𝗄𝗂𝗇𝗀 𝗋𝗂𝗀𝗁𝗍 𝗂𝗇𝗍𝗈 𝗁𝗂𝗌 𝖾𝗒𝖾𝗌 𝗌𝗁𝖾 𝗌𝖺𝗒𝗌,"𝖦𝗋𝖺𝗒𝗌𝗈𝗇, 𝖨 𝗌𝗍𝗂𝗅𝗅 𝗁𝖺𝗏𝖾 𝖿𝖾𝖾𝗅𝗂𝗇𝗀𝗌 𝖿𝗈𝗋 𝗒𝗈𝗎 𝗍𝗈𝗈."
𝖶𝗂𝗍𝗁 𝗁𝖾𝗋 𝗌𝖺𝗒𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝗌𝗁𝖾 𝗉𝗅𝖺𝖼𝖾𝗌 𝖺 𝗄𝗂𝗌𝗌 𝗈𝗇 𝗁𝗂𝗌 𝗅𝗂𝗉𝗌 𝖺𝗇𝖽 𝗁𝖾 𝗄𝗂𝗌𝗌𝖾𝗌 𝖻𝖺𝖼𝗄. 𝖠𝖿𝗍𝖾𝗋 𝖺 𝗐𝗁𝗂𝗅𝖾 𝗍𝗁𝖾𝗒 𝗉𝗎𝗅𝗅 𝖺𝗐𝖺𝗒 𝖺𝗇𝖽 𝗅𝗈𝗈𝗄 𝖺𝗍 𝖾𝖺𝖼𝗁 𝗈𝗍𝗁𝖾𝗋.
"𝖧𝖺𝗒𝖽𝖾𝗇 𝖪𝖺𝗍𝖾 𝖬𝗈𝗇𝗍𝖾𝗇𝗀𝗋𝖾𝗒 𝗐𝗂𝗅𝗅 𝗒𝗈𝗎 𝖻𝖾 𝗆𝗒 𝗀𝗂𝗋𝗅𝖿𝗋𝗂𝖾𝗇𝖽?"
"𝖮𝖿 𝖼𝗈𝗎𝗋𝗌𝖾!"
𝕋ℍ𝔼 𝔼ℕ𝔻
YOU ARE READING
love galore • Grayson Dolan
Fanfictionyou never expect to find your next lover at a concert do you? Hayden Montgomery was spending her New Years Eve with not a care in the world and then bumps into someone who she can't keep her mind off of. OCxGD SOCIAL MEDIA x YOUTUBE FF WILL HAVE C...