Part - 3 ( ကံကြမ္မာရဲ့ဖန်ဆင်းရှင်💝)

22.1K 1K 110
                                    

အပိုင်း (3).....

ရိပေါ် နားကြားမှားတာလား ? တကယ်ဘဲ ရှောင်ကျန်းလို့ သူကြားမိတာလား ?

" နေအုံး " " ခင်ဗျားခဏက ပြောလိုက်တာ ဘယ်သူ !!! .... ""

"" ဟို ... ဟို ရှောင်ကျန်း .. မင်းသား‌‌ ရှောင်ကျန်း "

အမ်.. တကယ်ဘဲ သူ့ဇနီးချောလေးဘဲ🙄
နေပါအုံး!!! ရှောင်ကျန်းက Top Star မင်းသားသာ ဖြစ်တာ BL movie တွေ ရှောင်တယ်ဆို ဘယ်သောအခါမှ လက်မခံဘူးဆို ခုက ဘယ်လိုဖြစ်ရတာ ??? ရိပေါ် ရှောင်ကျန်းနဲ့ဆုံပြီးနောက်ပိုင်း ရှောင်ကျန်း အကြောင်းတွေ အသေးစိတ်ကအစ လိုက်ရှာလိုက်ဖတ် စုံစမ်းဖြစ်တယ် ရှောင်ကျန်းရဲ့ weibo ထဲ တစ်နေ့ အခါ (30)လောက် ရောက်တယ် ဘာတင်မလဲ ဘာတွေလုပ်ခဲ့လဲ???
ဘယ်နေ့ဘယ်ရောက်!! ရိပေါ် အကုန် အလွတ်ရနေပြီး😏

"" ဒီ series ကို ရှောင်ကျန်းကရော လက်ခံလိုက်ပြီးလို့လား """

"" ဟုတ် လက်ခံထားပါတယ်!! မင်းသား‌ ရှောင်ကျန်းကိုယ်တိုင် ရိုက်ဖို့ သဘောတူထားပြီး စာချုပ် ချုပ်ပြီးပါပြီး !!! """

တစ်ဖက်က ( TBS series company )ရဲ့
မန်နေဂျာချင်းကွေ့ရဲ့ ပြန်ဖြေသံကိုကြားပြီး ရိပေါ် အံ့ဩသွားသည် မဖြစ်နိုင်တာ !!!

"" ဒါဆို တွဲဖက်သရုပ်ဆောင်ရမယ့် လူကိုရော ရှောင်ကျန်းသိလား ??? """

""" အိုင်ရို့စ်... ဘယ်လိုလုပ်ပြီးသိမလဲ ??? ခုမှ ခုမှ မင်းကို ဖုန်းဆက်တာလေ မင်းလက်ခံလား လက်မခံလားမသိသေးဘူးလေ တကယ်လို့ မင်း လက်မခံရင် King Dancer ရွေးပွဲက ဒုတိယရသွားတဲ့ ချန်လု ကို သွားပြောရမှာ!!!
ရှောင်ကျန်းက Professional ပီသတယ်လေ ဘယ်သူဖြစ်ဖြစ်ရတယ်တဲ့ ဒါမဲ့ ငါတို့ ငါတို့ Producer က မင်းမှမင်းဖြစ်နေတာ 🤨🤨
မင်းပုံစံနဲ့မှ Straight ဖြစ်မယ်တဲ့ ဇာတ်ကောင်ပုံစံနဲ့ ကွက်တိတဲ့ !!!! ဟူးးး """"""

တစ်ဖက်က မန်နေဂျာချင်းကွေ့ရဲ့ တရစပ်ပြောနေတာကို ရိပေါ် နားထောင်လိုက်ပြီး
အင်း !!! ဟုတ်မယ် ရှောင်ကျန်း သိလောက်မှာမဟုတ်ဘူး သူ့တွက် movie တွေက တစ်ကားပြီးတစ်ကား ရိုက်နေရတာ သူ အာရုံ ဘယ်ရပါ့မလဲ ??? ဒါဆို ဒါဆို ငါသာ သူ့တွဲဖက် ဆိုသာ သိသွားခဲ့ရင် ..... ???
ဘယ်ပြေးလို့လွတ်ပါ့မလဲ့ .ချစ်ဇနီးလေးရေ ..😼
သူ ငါ့ကို မြင်သွားရင် ဘယ်လောက်တောင် ဒေါသထွက်နေမလဲ မသိ ဟားးး ဟားးး
ရိပေါ်ကိုယ့်အတွေးနဲ့ကိုယ် ကြိတ်ရီရင်း

ရိပေါ်ရင်ထဲက ကျန့်ကော 20++🔞🌚🌚🌚Where stories live. Discover now