,,Carol!"zvolal šťastně Loki a přispěchal k posteli. Klekl si k ní a silně jí objal. Políbil ji na čelo a šťastně se na ni usmál. Carol mu unaveně úsměv oplatila. ,,Co se stalo?"zašeptala. ,,Pravděpodobně si teď zažila nazývanou ,,explozi magie." Jde o to ,že se magie rozhoduje zda-li do tebe vnikne nebo tě navždy opustí. Pokud by tě však opustila ,tak by jsi..." Nedokázal dokončit větu. Jen při pomyšlení na to ,že by ji mohl navždy ztratit mu stekla slza. Avšak hned na své tváři ucítil teplý dotek. Carol mu nezbednou slzu setřela svým palcem. ,,Jsem tu,"řekla pouze a políbila ho letmo na čelo. ,,Prospi se. Až se vzbudíš ,musím tě naučit další kouzla,"oznámil jí a prohrábl jí vlasy. Carol mlčky kývla a zavřela oči. Loki od ní vstal a němě ji chvíli pozoroval.
Otočil se a uviděl stojícího Thora ,jak se mírně a zdálo se i dojatě usmívá. ,,Jak dlouho tu stojíš?"zeptal se Loki v rozpacích. ,,Tak dlouho ,abych mohl být dojat,"odpověděl a Loki se na něj podíval nechápavým pohledem. ,,To ,jaký je vztah mezi tebou a Carol je neuvěřitelný. Jediný člověk ,který se k tobě tak mohl blízko přiblížit byla Frigga a jen v některých okamžicích i já. Jsem rád ,že je tu pro tebe někdo ,koho doopravdy miluješ a jsi pro ni ochoten udělat cokoliv,"přiložil svou ruku na jeho krk. Loki tentokrát neucukl a ani neudělal znechucenou grimasu. Nýbrž se vřele usmál.
,,Nyní tě potřebuji naučit i něco k obraně. Tvá magie je daleko vyspělejší než má ,takže některá tvá kouzla neumím ,ale kdysi jsem o tvé magii četl a spoustu kouzel si odtamtud pamatuji,"vysvětlil Loki zcela vážným hlasem a Carol ho pozorně poslouchala. ,,Dobře. Co se budu učit jako první?"zeptala se zvědavě. ,,Jako první chci ,aby sis zopakovala kouzla ,která již umíš. Zkus se teleportovat k tomu kameni,"řekl a poukázal na kámen ležící kousek od nich.
Carol se pokusila vytvořit ve vzduchu znak ,který si takřka pamatovala. Následně se však objevila u kamenu ,ke kterému se měla teleportovat. Radostně se podívala na Lokiho ,který pyšně kývnul.
,,Nyní obranný štít,"řekl a pečlivě Carol pozoroval. Carol vytvořila opět určitý znak a před ní se objevil zelený štít. Loki se mírně usmál. ,,Výborně. Můžeme přejít na další kouzla,"oznámil hrdě a Carol se usmála.
,,Pomysly na jakoukoli zbraň ,kterou by si chtěla používat. Vyber si pečlivě ,jelikož tatáž zbraň ti zůstane již navždy,"řekl vážným tónem a následně si vykouzlil v rukách dvě dýky. Ukázal ji opět ,jaké gesto má vykonat. Carol to zkusila ,ale nepodařilo se. ,,Nevadí. Zkus to znovu."
Asi po desáté si konečně dokázala vykouzlit zbraň. V obou rukách svírala dva železné meče. Jejich stříbrná barva se kvůli slunci leskla. Rukojetě byly zelené. Carol se nadšeně podívala na Lokiho ,který skenoval meče pohledem. ,,Vybrala sis dobře,"připustil Loki a uznale pokýval hlavou. ,,Narozdíl od tebe,"řekla pobaveně a vzpomněla si na dvě malé dýky. Vypadaly spíše jako příborové nože. Loki se na ni uraženě podíval. ,,Hej."
Zkoušeli různá kouzla. Čtení myšlenek, komunikace v hlavě nebo i změna oblečení. Též zkoušeli bojovat. Loki jí učil základy sebeobrany a různé chvaty. Pro Carol to nebylo již nic moc nového ,jelikož se něco takového učili v SHIELDu.
,,Jsi dobrý učitel,"přiznala Carol. ,,A ty dobrá žačka,"opětoval Loki. Carol se mírně usmála. ,,Tak co vy dva?"zvolal zpovzdálí Thor. ,,Jaký byl trénink?"zeptal se a vykouzlil vřelý úsměv. ,,Byl v pohodě. Děkuji za optání,"odpověděla šťastně Carol.
,,Zítra budu muset zpátky do paláce,"řekl Thor při večeři. Loki vzhlédnul od svého jídla k Thorovi. ,,Aby to nebylo podezřelé ,že?"zeptal se s tušením Loki. Thor mírně kývnul hlavou. Loki si povzdechnul.
,,Nebaví mě se schovávat. Nemůžeme téměř nikde. Mrzí mě ,že nemůžeš spatřit krásu ásgardského paláce,"omluvně se otočil ke Carol a hladil ji palcem hřbet ruky. ,,To nevadí ,Loki. Přeci jsem ho už trochu viděla ,když jsem odtamtud utíkala,"zasmála se nad vzpomínkou. Loki se usmál.
,,Proč tedy neletíte na Midgard?"zeptal se Thor. ,,Myslíš ,že kdyby mezi lidmi procházel bůh ,který si kdysi chtěl podmanit jejich planetu ,tak by to bylo v pořádku?"zeptal se ironicky Loki. ,,Navíc ,nevím kde by jsme šli. Pochybuji ,že Avengers by chtěli někoho ,s kým kdysi bojovali. Stačila jim ta chata,"dodala Carol. Thor s pochopením pokýval hlavou. ,,V tom máte pravdu,"připustil. Večeře již proběhla bez dalšího slova.
Když se Loki celý svěží probudil ,byl rád ,že se mu přes noc nezdál žádný sen. Už těch snů měl po krk a vždy si připomněl bolestivou minulost. Ale až po chvíli si uvědomil ,že leží na pohovce. Ještě včerejšího večera se s Thorem hádal o to ,kdo bude spát na zemi. Sice tam Loki usnul ,ale probudil se tu. Vtom uviděl Thora ležícího na zemi. Loki protočil oči nad Thorovou tvrdohlavostí a poté pomalu vstal.
Když se chtěl přemístit do kuchyně ,zaregistroval přes okno pohyb. Prudce se otočil a zamyšleně se do okna zahleděl. Připustil si ,že tam proběhla veverka nebo se mu to jen zdálo. Přišel do kuchyně a vzal si včerejší večeři.
Po chvíli uviděl ,že Carol vstala a svým ospalým krokem došla do kuchyně. ,,Dobré ráno,"pozdravil ji s úsměvem. ,,Dobré,"odvětila a vykouzlila ospalý úsměv. Přisedla si ke stolu a začala si jídlo dávat sousto po soustu do svých úst.
Po nějaké době přišel i Thor. Loki u stolu uvolnil jedno místo ,jelikož už měl snězeno. Vykouzlil si nějaké pohodlné oblečení a posadil se lenivě na pohovku. Vtom však zaregistroval v okně další pohyb. Opět se prudce otočil a zadíval se tam. Z pohovky vstal a přistoupil k oknu. Nic však neviděl. Myslel si ,že to asi způsobují ty sny a jednoduše je trochu zmatený a poblázněný.
,,Děje se něco bratře?"zeptal se starostlivě Thor ,když uviděl Lokiho vyhlížejícího z okna. ,,Ne. Neděje,"odvětil. Thor však věděl ,že je něco špatně ,jelikož by Loki už dávno říkal nějaké kecy o tom ,že není jeho bratr. ,,Opravdu ,Loki. Co se děje?"zeptal se vážně Thor. I Carol zbystřila a zamyšleně se na Lokiho podívala. Vtom do chaty vtrhli stráže. Všichni se vyděšeně otočili ke dveřím.
ČTEŠ
Back to Asgard
Fanfiction|2.díl ságy Life with GOD| Už je to před dvěma lety ,co Loki opustil Zemi. Carol bydlí u Avengers a ve volném čase na něj pořád myslí. Co se stane ,když jí ale starý kamarád navštíví? Co se stane ,když její oči a jeho oči se propojí? Přiletěl sem ov...