,,Takže ,ty jsi vdaná za tohohle kreténa s rohy?"zeptal se naštvaně Tony.
,,Pokud jim to tak vyhovuje ,tak budiž,"ohradila je Nataša a podívala se naštvaně na Tonyho.
Ten protočil očima a radši odešel k baru si dát nějaký drink.
,,Takže...Vám to nevadí? Tedy kromě Tonyho?"zeptala se Skadi nejistě.
Všichni zavrtěli hlavou a Skadi si hlasitě oddychla. Byla ráda ,že to respektují. Tedy až na Tonyho ,ale co mohla čekat.
,,Asi už zůstaneš na Ásgardu ,co?"zeptal se Steve skleslým tónem.
,,Ano ,ale určitě vás budeme navštěvovat,"usmála se Skadi a Steve ji úsměv oplatil.
,,A jak dlouho tu zůstanete?"zeptala se Nataša.
,,Moc dlouho ne. Nejspíše už odcestujeme dnes večer,"odpověděla Skadi.
Loki jejich rozhovor dočista ignoroval a radši trávil čas se svými myšlenkami. Nelíbilo se mu to ,co se mu honilo hlavou. Samé negativa a depresivní myšlenky. Měl i chuť zabíjet.
,,Tak to si tu chvíli musíme užít!"zvolala Nataša.
,,Párty?"ozval se Tony.
Všichni se tomu zasmáli. No jo. Tony dokáže myslet jen na párty a chlast.
,,Něco takového,"odpověděla Nataša s úsměvem a Skadi se mírně zarazila.
Nevěděla ,jestli má zrovna pít. Lokiho výraz nic nevypovídal a vypadal ,že myšlenkami byl někde jinde. Taky že jo.
,,Můžeme si zahrát flašku!"zvolala Nataša s neuvěřitelným nadšením.
,,To je už ohrané,"okomentoval Tony.
,,Ale není. Kdy jsme ji vůbec hráli?"zeptala se Nataša.
Vlastně ji nikdy nehráli. Nikdy nehráli společenské hry a nikdy se pořádně spolu neodvázali. Měli by si tuto chvíli užít.
,,Nikdy. Pojďme si ji teda zahrát,"řekla prosebně Skadi.
Loki s Tonym protočili očima. Oba byli na stejné negativní vlně. Nikdo se tomu však nedivil.
,,No táák. Nebudeme tu moc dlouho a já si tu chci trochu užít,"prosila Skadi Lokiho.
Ten protočil otráveně očima a povzdechl si.
,,Fajn,"řekl s nechutí v hlase ,ale Skadi to ignorovala a dala mu pusu.
Všichni si sedli do kruhu a Nataša doprostřed dala prázdnou láhev. Podívala se na ostatní a poté flašku roztočila.
,,Když se na někoho flaška zastaví hrdlem ,tak ten musí splnit pravdu nebo úkol. Úkol nebo popřípadě otázku na pravdu mu pokládá ten ,kdo roztočil flašku. Když hráč úkol nesplní nebo na otázku neodpoví ,musí si sundat část oblečení,"vysvětlila v rychlosti Nataša a vtom to zastavilo na Tonym.
,,Do hajzlu,"zaklel tiše.
,,Tony ,pravda nebo úkol?"zeptala se Nataša s úsměvem zatímco Stark ji probodával pohledem.
,,Úkol,"řekl odvážně.
,,Dobře. Musíš jít dolů k recepční ve svém ironmanském obleku a pozdravíš ji. Poté vyletíš dveřmi a poletíš zpátky sem nahoru. Akorát venkem,"řekla Nataša úkol a Stark pobaveně nadzvednul obočí.
,,Lehčí úkol si pro mě vymyslet nemohla,"řekl egoisticky a šel si obléknout svůj oblek.
,,Egoisto,"oslovil ho Loki a Tony se na něj otočil s naštvaným výrazem.
Skadi Lokiho loktem šťouchla na náznak toho ,ať toho nechá. Loki se na ni podíval a pokrčil rameny.
Po chvíli Stark vyšel v obleku a zamířil k výtahu ,kde později nastoupil. Oni se hned přesunuli do monitorovací místnosti ,kde na obrazovkách bylo vidět vše co se děje v Avengers Tower.
Po nějaké době uviděli Starka ,jak vystupuje z výtahu.
Všichni z té místnosti začali ječet a byli úplně bez sebe.
Tony je však ignoroval a zamířil si to hned k recepční. Procházel několika davy lidí ,až konečně došel k recepční. Podíval se na ni a stáhl si masku.
,,Dobrý den,"pozdravil ji a opět si masku stáhnul.
Zapl trysky a poté vyletěl dveřmi ven.
Ostatní se smáli výrazu recepční a též vyrazům ostatních. Recepční byla úplně mimo ,ale poté stejně musela nahodit normální výraz ,jelikož měla nové návštěvníky. Stejně ale na ní šlo poznat ,že je ještě trochu vykolejená.
Všichni potom odešli zpátky do obývacího pokoje a sedli si do kroužku kolem flašky. Zanedlouho uviděli Ironmana ,který vletěl do obýváku otevřeným balkónem. Letěl rovnou do místnosti ,kde si oblek sundal a za chvíli byl zpátky ,již v normálním oblečením.
,,Ta recepční bude mít ze mě trauma na celý život,"řekl Stark a ostatní se tomu zasmáli. Tedy ,až na Lokiho. Ten s vážnou tváří Starka pozoroval.
Poté Tony roztočil flašku. S napětím všichni flašku pozorovali. Po chvíli hrdlo flašky ukázalo na Skadi. Ta si povzdechla a podívala se na Starka.
,,Pravda,"řekla ,aniž by se jí musel Tony ptát.
,,Kdy jsi zjistila ,že tě Loki miluje?"zeptal se a podíval se s nic neříkajícím výrazem na Lokiho.
Skadi si povzdechla a řekla: ,,Když měl Loki odletět na Ásgard ,tak ještě těsně předtím mě políbil a mně bylo jasné ,co ke mně cítí."
Nervózně se podívala na Lokiho a výraz měl úplně nedotčený. Ale v očích se mu zračily rozpaky. Byl ponížen.
Všichni přítomni se podívali na Lokiho ,ale ten se díval stále do země a jejich pohledy se snažil ignorovat.
,,Na to ,že jsi před pár lety napadl New York ,je z tebe pěkná citlivka,"podotkl Stark a Loki ho zpražil pohledem.
Loki neměl rád ,když o něm někdo říká ,že je slabý nebo citlivý. Úplně to nenáviděl.
Skadi radši roztočila flašku ,aby tenhle konflikt nezašel někam dál.
Hrdlo flašky zůstalo na Nataši.
,,Úkol,"řekla a usmála se.
,,Hmm. Fajn. Jeď dolů a pokus se svést jednoho ze sekuriťáků. Když se ti to podaří ,řekni mu: Máš smůlu ,jsem lesba. A poté odejdi,"řekla Skadi s pobavením.
Nataša nadzdvihla obočí a ještě víc se jí úsměv rozšířil.
,,Dobře. Beru,"řekla odhodlaně a šla k výtahu.
Všichni se opět přesunuli do monitorovací místnosti a se zájmem pozorovali monitory.
Uviděli jak Nataša vychází z výtahu a má namířeno k jednomu sekuriťákovi. Po chvíli už byla u něj a on si ji se zájmem prohlížel.
,,Čauky. Hele ,vím že máš prácičku ,ale nemohl by sis teď najít chviličku času?"zeptala se jemným tónem.
Sekuriťák si ji nejprve nervózně prohlížel ,ale potom přikývl.
,,Máš hezké svaly. A ty nádherné vlasy...Tý jo,"složila mu komplimenty.
,,Ty též nejsi k zahození,"řekl svůdným tónem.
Nataša mu prstem začínala přejíždět po jeho svalnatém břichu a on se mírně usmál.
,,Nechtěla by jsi třeba zajít na kafe?"zeptal se a jeho úsměv se rozšířil ještě víc.
,,Promiň. Ale máš smůlu. Jsem totiž lesba,"řekla a poté odpochodovala zpátky k výtahu.
On se na ni s otevřenými ústy díval a nebyl schopen pohybu. To ale nebylo dobře ,jelikož do budovy vpadla armáda mimozemských stvoření.
I know. Tahle kapitola je úplně o ničem ,ale tak tu musí být ,jinak by to nedávalo nejspíše smysl 😅. Od koho si myslíte ,že je ta armáda? Já sama nevím a tenhle konec mě napadl až když jsem psala finální věty.
ČTEŠ
Back to Asgard
Fanfiction|2.díl ságy Life with GOD| Už je to před dvěma lety ,co Loki opustil Zemi. Carol bydlí u Avengers a ve volném čase na něj pořád myslí. Co se stane ,když jí ale starý kamarád navštíví? Co se stane ,když její oči a jeho oči se propojí? Přiletěl sem ov...