Všichni čtyři došli k Sif. Thor měl velice utrápený výraz a Valkýra se na něj lítostivě dívala. Naopak Loki ten se tvářil spokojeně a povýšeně. Skadi vypadala duchem nepřítomna.
Stáli vedle sebe a Sif si je bez emocí prohlížela.
Obrátila se k Lokimu a řekla: ,,Nejspíš mi je jasný vítěz."
Lokiho úsměv se rozšířil ještě víc a s hrdostí se podíval na Skadi. Ta se odtrhla konečně ze svých myšlenek a podívala se na něj. Mírně se usmála a políbila ho na tvář.
,,Zítra bude korunovace. Doufám ,že budete všichni přítomni. Hlavně vy ,budoucí veličenstvo,"řekla s náznakem sarkasmu a Loki se zašklebil.
Sif se jen usmála a odešla ze sálu.
Loki se otočil ke Skadi a silně ji objal. Skadi to zaskočilo a leknutím vytřeštila oči. Poté se ale uvolnila a své oči zavřela.
Loki se po nějaké chvíli odtáhl a podíval se na Skadi s nejšťastnějším výrazem ,co kdy na své tváři vytvořil.
,,Budeme společně vládnout Ásgardu a nikdo nám to nepřekazí. Budeme vládnout dobře a spravedlivě ,to ti slibuji,"řekl Loki a přitom se stále usmíval.
Skadi se na něj usmála ,jenže věděla ,že tady něco nesedí. Věděla ,že Loki se změnil k lepšímu ,ale měla pochyby o jeho kralování. Mohlo to vést k mnoho špatným účelům a toho se obávala. Ale nechtěla na sobě znát tu nervozitu a pochybnost.
———{}———
Skadi stála se stresem u velkých dvoukřídlých dveřích ,které vedly do trůnního sálu. Vedle ní byl Loki obklopen služkami ,které mu upravovaly dlouhý plášť.
Oba již byli oblečeni do královských oděvů a vypadali přímo úchvatně. Skadi měla vlasy učesané do různých copů a zdobily je krásné bílé květiny.
Loki si přál ,aby v den korunovace byla i jejich svatba. Podle Sif to bylo z počátku zcela nemožné a myslela si ,že by se to určitě nestihlo. Nakonec ale přistoupila a nechala vystrojit nádhernou ozdobu.
Již oba dva stáli přede dveřmi a za nimi uslyšeli hlas.
,,Milí Ásgarďané a Ásgarďanky. Dnes je slavný den ,kdy po Ódinově smrti nastoupí na trůn jeden z jeho synů. Oba podstoupili tři úkoly ,které nakonec rozhodli o právem králi. Mimo korunovace se dnes odehraje i králova svatba s jeho líbeznou milenkou..."hlas chvíli utichl ,ale poté zase pokračoval, ,,Představuji vám nového krále a novou královnu Ásgardu...Lokiho a Skadi!"
Vtom se veliké dveře otevřely a Loki zdvořile Skadi nabídl rámě. Skadi se na něj sladce usmála.
Přes celý trůnní sál se ozývalo radostné výskání a potlesk. Ásgarďané vyhazovali do vzduchu okvětní lístky a muzikanti začali hrát hudbu.
Loki a Skadi kráčeli při sobě a u trůnu zahlédli Sif ,která tam stála ve své zbroji.
Oba došli až k trůnu a postavili se před Sif. Náhle radostný výskot i potlesk utichl a Sif se zhluboka nadechla.
,,Vítám tu Lokiho i Skadi a teď se můžeme pustit do obřadu. Loki...Bereš si Skadi ,jako manželku a slibuješ ,že se o ní budeš starat do posledního dechu?"začala Sif.
,,Slibuji,"odpověděl.
,,Slibuješ ,že svou Skadi ochráníš před čímkoliv i před kýmkoliv?"
ČTEŠ
Back to Asgard
Fanfiction|2.díl ságy Life with GOD| Už je to před dvěma lety ,co Loki opustil Zemi. Carol bydlí u Avengers a ve volném čase na něj pořád myslí. Co se stane ,když jí ale starý kamarád navštíví? Co se stane ,když její oči a jeho oči se propojí? Přiletěl sem ov...