Sen Ve Ben

515 40 13
                                    

Marinette
Yanımda olsaydın keşke bu gece mükemmel olabilirdi, sadece ikimiz, pislik herif

Luka
Neden olmalıyım, gece bensizde mükemmel, ve niye pislik herif oluyorum

Marinette
Bu yüzden adi birisin, Luka radyoda şarkımız çalıyorken sen burda değilsin, seni düşünüyorum, bizi düşünüyorum ama nedense hepsinde daima sen bunu mahvediyorsun, şu aptal telefonu aç, sesini duymak istiyorum.

Luka
Neden bunu istiyorsun Marinette, bana yazmayı bırak artık.

Marinette
Asıl sen niye bunu istiyorsun en son konuşmamızdan 2 ay geçmesine rağmen hala yazma diyorsun.

Luka
Seni kırmak istemiyorum, lütfen beni unut, numaramı değiştireceğim.

Marinette
Halene aptalca şeyler yapıyorsun, salak, geri zekalı,inek neden bunu bana yapıyorsun. Neden benden uzaklaşıyorsun yoksa hayatında başka biri mi var?

Luka
Ne önemi var ki hayatım boyunca hep mutsuzdum niye mutlu olacağım Marinette

Marinette
Yani sen bana diyorsun seninle olurken bile mutsuzdum it herif seni güldürmedim mi mutlu etmedim mi? Bazen kalbimi kırmayı çok iyi biliyorsun.

Luka
Bu yüzden senden uzaklaşıyorum, seni kırmak sana zarar vermek istemiyorum, işlediğim günahlara seni dahil edemem. Anla lütfen bunu anla.

Ekrana damlayan yaşlarla birlikte bir hıçkırık sesi yükseldi, gözlerini silmeye çalıştıkça yaşlar daha çok gelmeye başladı, kız elini ağzına koyup sesini engelledi, ağlıyordu her şeyin yükü ağır gelmeye başlamıştı, erkek içinde farklı bir şey yoktu.

Luka elinde tuttuğu çerçeveye bakarak ağlıyordu, yaptığı hatalarını çekmeye devam ediyordu, bir anda telefondan bildirim sesiyle birlikte ekran açıldı.


Marinette
Ben sorun etmem, günahlarının üzerine sadece sen ve ben


Kal deme bana, boşuna yalvarışların. Yaramaz artık çırpınışların. Sen bir yalansın sevgilim...

Evinin Yolunda ☕°Lukanette°Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin